مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


۵۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

راجر فدرر پس از دو ماه دوری از تور روز سه شنبه بازی برگشت را از دست داد و در دور دوم مسابقات ژنو اوپن با نتیجه 6-4 ، 4-6 ، 6-4 به پابلو آندوجار سقوط کرد.

اولین مسابقه خاکی او در تقریباً دو سال او را در دومین تورنمنت اوپن استرالیا در سال 2020 تقریباً دو ساعت در زمین نگه داشت. در 15 ماه گذشته دو عمل جراحی زانوی راست انجام شده است.

فدرر گفت: “این (ضرر) هرگز احساس بزرگی نمی کند.”  “با نگاهی به سفر طولانی که از زمان بازگشت طی کرده ام ، مطمئنا بازگشت به زمین تنیس بسیار مفید است ، اما شما می دانید که من انتظارات بهتری از خودم دارم.”

در مجموعه تعیین کننده ، بهترین فدرر قبل از پیوستن دوباره آندوهر ، مجبور به قطع سرویس شد.  فدرر در سرویس خود دو امتیاز را ذخیره کرد ، اما امتیاز سوم با فشار روی خط پایه با یک فورهند روبرو به پایان رسید.

فدرر با تأیید اینکه در نهایت لیاقت پیروزی ندارد ، گفت که “این فقط در بازی من اتفاق نمی افتد.”

وی گفت: “امروز من کمی محدود شدم ، احساس می کردم در دادگاه هستم. این همان چیزی است که هست. شما فقط باید آن را بپذیرید و ادامه دهید.”

تماشا کنید |  فدرر در اولین مسابقه به دلیل مصدومیت شکست خورد:

راجر فدرر پس از دو ماه دوری ، مسابقه برگشت خود را از دست داد و در دور دوم مسابقات ژنو آزاد با نتیجه 6-4 ، 4-6 ، 6-4 به پابلو آندوکار سقوط کرد. 1:20

در مرحله بعدی مسابقات Open Open فرانسه ، سایت آخرین مسابقه زمین خاکی فدرر – باخت نیمه نهایی 2019 به رافائل نادال – پیش از شکست روز سه شنبه.

فدرر ، هشت بار قهرمان ویمبلدون که در یک فینال حماسی در آنجا در سال 2019 به نواک جوکوویچ باخت ، گفت: “هدف رولان گاروس نیست.”  “هدف چمن است ، بنابراین من هنوز وقت دارم.”

فدرر 39 ساله و آندوجار 35 ساله برای اولین بار در تور با یکدیگر روبرو شدند و اسپانیایی روز دوشنبه گفت که می خواهد بتواند به نوه هایش بگوید که او در نقش سوئیسی بزرگ بازی کرده است.

اندوهار پس از پیروزی دستان خود را بر روی سر خود قرار داد و لبخند تقریبا عذرخواهانه ای را با فدرر در شبکه عوض کرد.

قبل از شروع دادگاه ، فدرر در بخشی از اولین تور ATP خود تماشاگر بود و شاید بهترین دیدگاه در تنیس مردان سوئیس از زمان ظهور خود در دهه 1990 باشد.

با تماشای بخشی از مسابقه توسط فدرر ، دومینیک استفان استریکر 18 ساله در دور نخست با نتیجه 7 بر 6 (5) ، مارین چیلیچ قهرمان سابق اوپن ایالات متحده را شکست داد.

استریکر ، قهرمان سال گذشته جوانان در فضای باز فرانسوی ، در رده 419 قرار دارد.  چیلیچ که در سال 2014 تنها عنوان گرند اسلم خود را در مسابقات تک نفره به دست آورد ، در رده 46 قرار دارد.

دست چپ سوئیسی 9 آس داشت و خطای مضاعف نداشت.  او سرویس سیلیچ را چهار بار شکست و فقط دو بار بود.

استریکر گفت: “من عصبی شدم.”  “در واقع تا 5-1 ، 30-عشق خوب بود. من خوشحال شدم که آن را با نتیجه 6-1 تمام کردم و دیگر خدمت نکردم.”

استریکر قبلاً با فدرر تمرین کرده است.  حریف بعدی او مارتون فوکوویچ در رده چهلم خواهد بود که هنری لااکسونن مقدماتی سوئیسی را با نتیجه 7 بر 5 ، 7 بر 5 شکست داد.

محمدعلی مسعوددی
۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۳:۴۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

        var adServerUrl = “”؛  var $ el = $ (“# video_container-430045”)؛  var permalink = $ el.closest (‘. snet-single-Article’).  داده (‘پیوند ثابت’)؛

                                / * if (“1” == true && ‘undefined’! == typeof window.getIndexAds) {var so = {preroll: {1: {1: {siteID: 191888}، 2: {siteID: 191889}}} }؛  adServerUrl = window.getIndexAds (‘http://pubads.g.doubleclick.net/gampad/ads؟sz=640×360&cust_params=domain٪3Dsportsnet.ca&iu=٪2F7326٪2Fen.sportsnet.web٪2FVideo&ciu_sg= vg گسترده & unviewed_position_start = 1 & ad_rule = 1 & vid = 6254634665001 & cmsid = 384 ‘، بنابراین ، اتصال دائمی)؛  } درغیر اینصورت {adServerUrl = “http://pubads.g.doubleclick.net/gampad/ads؟sz=640×360&cust_params=domain٪3Dsportsnet.ca&iu=٪2F7326٪2Fen.sportsnet.web٪2FVideo&ciu_szs=ed_3&x2” 1 & vid = 6254634665001 & cmsid = 384 “؛  } * / adServerUrl = “http://pubads.g.doubleclick.net/gampad/ads؟sz=640×360&cust_params=domain٪3Dsportsnet.ca&iu=٪2F7326٪2Fen.sportsnet.web٪2FVideo&ciu_szs=00&200ut2+&00002 1 & vid = 6254634665001 & cmsid = 384 “؛

                                $ el.after (“unescape (“٪ 3Cscript src =  “” + + (document.location.protocol == “https:”؟ “https: // sb”: “http: // b”) + “). scorecardresearch. com / beacon.js  “٪ 3E٪ 3C / اسکریپت٪ 3E”)))؛

                                $ (سند) .one (‘آماده’ ، تابع () {$ (“# video_container-430045”) .SNPlayer ({bc_account_id: “1704050871”، bc_player_id: “rkedLxwfab”، // autoplay: false، // is_autoplay_switch: false، bc_videos: 6254634665001، is_has_continious_play: “false”، adserverurl: adServerUrl، بخش: “، تصویر بند انگشتی:” https://www.sportsnet.ca/wp-content/uploads/2021/05/6254634665001-1024×5 ” direct_url: “https://www.sportsnet.ca/nba/video/ready-thrills-drama-nba-playoffs/”})؛})؛

   

محمدعلی مسعوددی
۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۳۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

کشاورزان مانند آندره هارپه این روزها کمی بهار اضافی در رکاب خود دارند زیرا محصولات با پیوستن به رونق کالاهایی مانند الوار و فلزات اساسی به بالاترین قیمت سالهای گذشته خود می رسند که خبر خوبی برای اقتصاد کانادا است.

هارپ 56 ساله در هنگام استراحت از کاشت مزرعه 5000 هکتاری خود در منطقه صلح آمیز آلبرتا گفت: “زندگی هرگز کامل نیست ، اما من فکر می کنم زمان خوبی برای کشاورز بودن است.”

تولید کننده کلزا و جو مالت می گوید که قیمت کلزا نسبت به یک سال گذشته دو برابر شده است.

تقاضای فزاینده با بهبود اقتصاد جهانی از بیماری همه گیر COVID-19 ، همراه با کمبود منابع سوشی در برخی از نقاط جهان ، فرصتی را برای کشاورزان کانادایی ایجاد کرده است تا در یک صنعت دوره ای سود بیشتری کسب کنند.

“قیمت برداشت برگشت”

براندان لسلی ، مدیر سیاست و روابط دولتی تولیدکنندگان غلات در کانادا ، گفت: بسته به میزان برداشت ، قیمت های کشاورزی از سال گذشته بین 10 تا 75 درصد افزایش یافته است.

وی در مصاحبه ای با اشاره به تهدید خشکسالی در تابستان امسال در غرب کانادا و غرب میانه ایالات متحده گفت: “برای یک دهه با قیمت های نسبتاً پایین تا پایین ، این خبر خوبی برای کشاورزان کانادایی بوده است.”

“تا زمان دستیابی به آن و غلات در سطل آشغال ، قیمت های بالا معنای زیادی ندارند ، اما من مطمئنا می گویم یک فرصت واقعی برای سودآوری آینده برای کشاورزان است.”

حدود 12 تا 18 ماه پیش قیمت ها شروع به افزایش کردند و پس از آن در سال 2021 جهش بزرگی را تجربه کردند.

کانولا پس از مداوم پایین آمدن قیمت ها اخیراً به بالاترین سطح 13 ساله رسیده و تاکنون 52 درصد رشد داشته است.  ذرت در چهار ماه گذشته 50 درصد رشد کرده است و به بالاترین سطح خود از سال 2012 رسیده است ، قیمت سویا در حال بازگشت به سطحی است که از سال 2013-2014 دیده نشده است و قیمت گندم در بالاترین سطح قرار دارد.

آرون گورزن ، اقتصاددان ارشد در بانک مونترال ، گفت: “تمام قیمت های مرجع محصولات از زمان خشکسالی بسیار شدید که در غرب میانه تجربه کرده اند ، در بالاترین سطح خود قرار دارند.”

قیمت جامد ، بازده کم

شرایط کنونی قیمت پس از پنج یا شش سال شرایط عمومی رشد شدید که محصولاتی جامد به همراه داشته است اما قیمت های اندکی که باعث ایجاد تنش به ویژه برای کشاورزان آمریکایی شده است ، به وجود می آید.

پایین بودن دلار کانادا به جبران برخی از فشارها بر کشاورزان محلی کمک کرده است.

بسیاری از قیمت کالاها در آغاز همه گیر شدن سقوط کرد ، اما محصولات عملکرد بهتری نسبت به روغن و فلزات داشتند ، زیرا مردم هنوز مجبور به خوردن غذا بودند ، حتی در شرایطی که تولید راکد بود.

استثنای بزرگ ذرت بود که به دلیل استفاده در تولید اتانول مخلوط با بنزین ، تحت تأثیر کاهش مصرف سوخت قرار گرفت.  قیمت مشتقات پایه ذرت در سال 2021 63٪ افزایش یافته است که نشان دهنده بهبود قیمت گاز است.

چین همیشه موتور تقاضا برای مواد خام بوده است ، اما دومین اقتصاد بزرگ جهان پس از صدمه به خرید ، هنگامی که حدود 30٪ از گله خوک آن در پاسخ به شیوع گسترده طاعون آفریقایی کشته شد ، در حال بازگشت به محصولات علوفه ای است. در سال 2018 آغاز شده است

چین پس از تحریم در زمان تنش های تجاری در دوران رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ ، خرید سویا در ایالات متحده را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.  چین بزرگترین مصرف کننده دانه های سویا است که حدود 60٪ از فروش جهانی را به خود اختصاص داده است.

گورزن گفت: “با بازگشت گله ، چین به طور فزاینده ای محصولات خوراکی را در بازارهای جهانی خریداری می کند و البته پس از پایان جنگ تجاری ، آنها را از ایالات متحده خریداری می کند ، بنابراین این امر از قیمت گذاری نیز پشتیبانی می کند.”

برایان اینس ، مدیر عامل شرکت سویا کانادا گفت ، قیمت های بالا به کشاورزان اجازه می دهد تا در زیرساخت ها و تجهیزات برای بهبود تولید سرمایه گذاری کنند.

وی از اوتاوا گفت: “ما در حال حاضر شاهد خوش بینی بیشتری برای کشاورزان هستیم که هم اکنون در مزارع خود مشغول کاشت محصول امسال هستند.

قیمت های بالا به کشاورزان مانند هارپه امکان سرمایه گذاری در تجهیزات و فناوری های جدید را می دهد که به اقتصاد و ایجاد اشتغال کمک می کند.

وی 100 هکتار زمین اضافی را که قبلاً در تولید نبوده ، برای استفاده از قیمت های بالاتر می کارد و می گوید دیگران نیز همین کار را می کنند.

اوری شوئنفلد ، اقتصاددان ارشد در CIBC می گوید ، قیمت بالای کالاها برای اقتصاد کانادا ، بازار سهام و ماه مثبت است.

اگرچه قیمت های نفت طبق استانداردهای تاریخی بالا نیستند ، محصول میانی در تگزاس غربی به آمریکای شمالی تاکنون در سال 2021 32٪ رشد کرده است ، در حالی که سایر صادرات کلیدی مانند محصولات چوبی و جنگلی و برخی فلزات به ویژه قوی است.

وی گفت: “ما به ازای هر تن چوب یا دانه دلار کانادا بیشتری دریافت می کنیم و این درآمد بیشتری در کشور ایجاد می کند که به بهبود ما کمک می کند.”

قیمت چوب در سال 2021 با ساخت و ساز و مسکن پایدار مسکن 85 درصد افزایش یافته است.  مس 34٪ ، سنگ آهن – 45٪ ، فولاد – 40٪ ، آلومینیوم – 24٪ ، لیتیوم – 91٪ ، کبالت – 39٪ و قلع – 45٪ افزایش یافته است.

“ما صادرکننده مواد اولیه ،” هیزم شکن و کشوی آب “هستیم ، همانطور که آنها در تاریخ گفته اند ، بنابراین این یک مزیت برای کانادا است که ما کالاهای بیشتری برای این کالاها دریافت می کنیم.”

قیمت کالاها برای خنک شدن

نقطه ضعف قیمت های بالاتر کالاها ، کمک به تورم است – نگرانی ویژه برای بازارهای سهام – برخی از آنها با انتقال هزینه های اضافی به مصرف کنندگان ، در قیمت مواد غذایی ظاهر می شوند.

اقتصاددانان انتظار دارند که قیمت کالاها در سال آینده میلادی سرد شود ، نه به این دلیل که اقتصاد جهانی کند خواهد شد ، بلکه به این دلیل تولیدکنندگانی که در چند سال گذشته سرمایه گذاری اندکی انجام داده اند وقت کافی برای مقابله با اختلالات عرضه و افزایش تولید خواهند داشت.

به هر حال ، حتی بالاتر بودن قیمت محصولات ممکن است برای کشاورزانی که نمی توانند بزرگترین تهدید خود را کنترل کنند معنی زیادی نداشته باشد: مادر طبیعت.

هارپ ، کشاورز نسل سوم گفت: “مناطق عظیم غرب کانادا در حال حاضر بسیار خشک شده است.”

“فقط به دلیل خوب بودن قیمت ها ، ما باید یک محصول متوسط ​​برای دستیابی به این قیمت ها بدست آوریم.”

تماشا کنید: خشکسالی شدید در مناطقی از ساسکاچوان و مانیتوبا شروع بدی را برای فصل رشد آغاز کرد.

خشکسالی شدید در برخی از مناطق ساسکاچوان و مانیتوبا باعث شروع نامناسب فصل رشد شده است.  در چمنزارها ، شرایط غیرمعمول خشک محصولات را به خطر می اندازد ، آب را به خطر می اندازد و خطر آتش سوزی را افزایش می دهد. 2:03

محمدعلی مسعوددی
۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۳۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

روبرتو مانچینی پس از امضای قرارداد جدید از طرف فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) رأی اعتماد قابل توجهی گرفت که وی را تا پایان جام جهانی 2026 هدایت ایتالیا را بر عهده خواهد داشت. (اخبار بیشتر فوتبال)

مانچینی در ماه مه 2018 منصوب شد و پس از جایگزینی جیان پیرو ونتورا در نوامبر گذشته ، مدیر مربیگری لوئیجی دی بیاجیو شد.

ونتورا نتوانست ایتالیا را به جام جهانی 2018 هدایت کند ، آتزوری ها در مرحله پلی آف به سوئد باختند.

این اولین جام جهانی بود که ایتالیا از سال 1958 از دست داد و FIGC را مجبور کرد تا قبل از مراجعه به مانچینی ، یکی از مربیان معتبر این کشور ، به طور جدی تجدید نظر کند.

وی در ابتدا فقط تا سال 2020 منصوب شد و در مسابقات مقدماتی یورو 2020 اعطا شد که ایتالیا به طور مناسب با سه بازی ذخیره به آن دست یافت.

این امر باعث شد تمدید دو ساله تا جام جهانی 2022 ادامه یابد ، اما به نظر می رسد FIGC چنان تحت تأثیر مانچینی قرار گرفته است که آنها آن را شایسته یک قرارداد طولانی مدت می دانند.

به نقل از ANSA در پایان جلسه شورای فدرال FIGC ، رئیس جمهور گابریل گراوینا گفت: “این سرمایه گذاری فدراسیون برای آینده است که مدیون هواداران هستیم.

25 – ایتالیا در 25 بازی به Roberto Mancini (20V ، 5N) نباخته است و این دومین سری طولانی بدون KO در تاریخ تیم ملی است که با مارچلو لیپی بین 2004 و 2006 ضبط شده است.  فقط ویتوریو پوزو بهتر عمل می کند (30 ، 1935-1939).  قلعه.# لیتوانی ایتالیا pic.twitter.com/pVr7Ai6im5

– OptaPaolo (OptaPaolo) 31 مارس 2021

“بسیار خوشحالم زیرا همانطور که روبرتو می داند ، هدف فدراسیون ادامه دادن این کار و تداوم آن در آینده بود.”

مانچینی که او نیز حضور داشت ، افزود: “من بسیار خوشحالم ، از فدراسیون تشکر می کنم و از رئیس جمهور متشکرم.

وی ادامه داد: ما قرارداد را تمدید کردیم ، اتفاقات زیادی رخ خواهد داد و همانطور که رئیس جمهور گفت ، برنده شدن آسان نیست ، اما ما تلاش می کنیم کارهایی را که سه سال پیش شروع کرده ایم انجام دهیم که تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته است.

“ما بازیکنان جوان زیادی داریم که به خصوص در تیم های ملی جوانان باید روی آنها تمرکز کنند ، بنابراین امید ما این است که این کار خیلی زود به ثمر برسد ، ما بسیار مثبت هستیم.”

تیم مانچینی ایتالیا رکورد دیرینه تیم ملی را در نوامبر 2019 شکست و در 10 بازی متوالی 3 بر صفر مقابل بوسنی و هرزگوین پیروز شد و در نهایت این سری با 11 پیروزی پایان یافت.

آنها تمام مقدماتی یورو 2020 خود را به دست آوردند و 10 پیروزی در سال 2019 رکورد جدیدی را برای بیشترین پیروزی در سال تقویمی برای تیم ملی ثبت کردند.

ایتالیا در گروه A یورو قرار گرفت که ماه آینده آغاز می شود ، این بدان معناست که برای صعود به مرحله حذفی به مصاف ترکیه ، ولز و سوئیس خواهد رفت.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

محمدعلی مسعوددی
۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۷:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

میلان (AP) – مارک های لوکس در حال حاضر از وعده های نسخه 21 قرن قرن 21 در ایالات متحده بهره مند هستند ، جایی که بسته های محرک جامد و یک واکسن مدرن در حال تسریع بهبودی از یک بیماری همه گیر پیشرفته است ، طبق جدید مطالعه شرکت مشاور Bain & Co. ، منتشر شده در روز دوشنبه.

کلودیا د آرپزیو ، شریک Bain ، گفت که اقتصاد در حال بهبود سریع ایالات متحده ، همراه با چین – در حال حاضر در یک مسیر رشد ثابت – می تواند بازار جهانی کالاهای لوکس شخصی را به عقب یا حتی بالاتر از سطح فروش قبل از همه گیری برساند.

D’Arpizio با اشاره به محرک و پاسخ مثبت در بورس اوراق بهادار به آسوشیتدپرس گفت: “ما انتظار داریم یک چرخه بسیار مثبتی آغاز شود که در ایالات متحده تازه آغاز شده باشد ، جایی که مارک های لوکس واقعاً می توانند از آن بهره مند شوند.

“این ، همراه با این واقعیت که مصرف کنندگان از نظر مسافرتی احتمالاً قبلاً عادی شده اند ، برای بازیابی کالاهای لوکس فشار می آورد.”

در خوش بینانه ترین چشم انداز خود ، بین بهبودی کامل و حتی رشد را به 295 میلیارد یورو (358 میلیارد دلار) در سال جاری پیش بینی کرده است.  با احتیاط دقیق تر ، بهبود از 2019 تا 2022 به سطح بهبودی می رسد.

فروش لباس های لوکس ، جواهرات ، کالاهای چرمی و لوازم آرایشی در همه گیر سال 2020 از 281 میلیارد یورو در سال 2019 به 217 میلیارد یورو کاهش یافت و شش سال از رشد را کاهش داد.

اروپا عقب است ، و گردشگران خارجی که هنوز توسط کمپین واکسن ایالات متحده خفه شده اند

از دیگر نقاط روشن می توان به خاورمیانه ، به ویژه دبی اشاره کرد که در طی همه گیری ، افراد دارای ارزش خالص را به خود جلب می کند.  دی آرپزیو گفت: “آنها خیلی سریع واکسینه شدند و بسیاری از افراد ثروتمند در زمستان به دور از دبی کار می کردند.”

وی خاطرنشان کرد: همه گیری در حال تسریع روندهایی است که در حال حاضر اتفاق می افتد ، از جمله تجارت الکترونیکی بیشتر ، تمرکز بر شمول بیشتر ، تقویت پایداری و استقبال از بازار دست دوم.

داستان ادامه دارد

تجارت الکترونیکی تقریباً بیش از یک دهه پس از ظهور در سال 2020 از 12 درصد در سال 2019 به 23 درصد فروش رسیده است.  پیش بینی می شود تا سال 2025 به 30 درصد برسد.

نتیجه احتمالاً تجدیدنظر در مورد اثر انگشت خرده فروشی ، با برخی کاهش ها ، اما همچنین تأکید بر تجربه مشتری در حمایت از حضور آنلاین ، هم از نظر رسانه های اجتماعی و هم از نظر خرده فروشی خواهد بود. “

وی خاطرنشان کرد: بازار دست دوم به مارک های تجاری کمک می کند تا بر ماندگاری و ارزش محصولات خود تأکید کنند ، ویژگی هایی که به ویژه برای مصرف کنندگان جوان که شروع به حرکت در بازار می کنند جذاب است.  کفش های کتانی کلکسیونی ، کیف های پرنعمت از مارک هایی مانند پرادا یا هرمس و حتی ساعت های دست دوم چاپ های خاص خود را ایجاد می کنند.

D’Arpizio گفت: “عنصری از ارزش ویژه برند وجود دارد.”  “این فضایی است که برخی از مارک ها شک و ترس داشته اند ، اما اکنون آنها در تلاشند که پویایی مصرف کننده را درک کنند و با بازیکنان شریک شوند یا خود سیستم عامل های دست دوم را توسعه دهند.”

محمدعلی مسعوددی
۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

متیو ووندنبرگ ، پیشکسوت پیشکسوتان جرالدتون ، پیروزی تیم محلی را در برابر شعله های راکینگام بدست آورده است.

امتیاز کلیدی:

Geraldton Buchanaries در NBL1 موفق به شکست شعله های Rockingham Flames شد

بازیکن پیشکسوت مت ووندنبرگ با یک ضربه به آژیر بازی را برد

واندنبرگ در ثانیه های در حال مرگ توپ را سه چهارم از روی رینگ به زمین انداخت

قبل از اینکه راکینگهام فلامس در دقیقه پایانی به تساوی 82 امتیاز پاسخ دهد ، تیم باکرانر کوارتر چهارم را با برتری شش امتیازی آغاز کرد.

در حالی که تنها چند ثانیه مانده بود ، مت ووندنبرگ 36 ساله توپ را به سبد تیم خود انداخت ، سه چهارم دور زمین بود و سه امتیاز بعید به دست آورد.

ووندنبرگ گفت: “من او را رها کردم ، به او فرصت دادم که وارد شود.”

مربی Geraldton Buccaneers دیل جوزف گفت که او هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده است.

جوزف گفت: “این پایان بسیار چشمگیری بود.”

“این نوع فیلمهایی است که شما در فیس بوک یا یوتیوب تماشا می کنید … اما حضور در تیمی که یک زنگ اخبار برنده را پرتاب می کند بسیار عالی بود.”

تیراندازی نیرو نیست

بازیکن هیجان انگیز بیش از 430 بازی انجام داده است ، اما جوزف گفت ووندنبرگ به دلیل کسب سه امتیاز شناخته شده نیست.

جوزف به شوخی می گوید: “او در کل 430 بازی حرفه ای خود چهار امتیاز را به ثمر رسانده است ، و من فکر می کنم این می تواند پنجمین گل او باشد ، بنابراین احتمالاً یکی از بهترین هایش است.”

تیم گهگاهی شوت های نیمه زمین را تمرین می کرد ، اما ووندنبرگ گفت این یک پرونده کامل است.

ووندنبرگ گفت: “قطعاً تیراندازی از نقاط قوت من نیست.”

“این قطعاً یک تصادف بود ، قطعاً هیچ چیزی که عملی نشده باشد و احتمالاً دوباره تکرار نشود.”

 مت ووندنبرگ که به دلیل توانایی گلزنی اش ناشناخته بود ، با شوت سه امتیازی مهیج آژیر هواداران را مبهوت کرد.(

کاربردی: باشگاه بسکتبال Geraldton Buchaners

)

پایان جنجالی یک بازی نزدیک

حدس و گمان هایی در مورد اینکه آیا توپ قبل یا بعد از آژیر آخر سبد ساخته است ، وجود داشت ، اما داور بازی نتیجه را گزارش داد.

ووندنبرگ گفت: “این یک لمس و یک حرکت بود.”

“در آن زمان ، من قاطعانه می گفتم که این قبل از آژیر است ، اما امتیاز پخش مجدد فیلم بسیار مهیج بود.”

اخبار محلی بیشتری پیدا کنید

شوت غیرمنتظره به پایان رسیدن آنچه شبانه “احساسی” برای میزبان بود ، هارون رالف اسطوره Buccaneers به ​​400مین بازی خود راه یافت و پرچم کشور را باز کرد.

جوزف گفت: “آنجا کمی احساسات وجود داشت و اتفاقاً حیرت انگیز بود که اتفاق افتاد.”

محمدعلی مسعوددی
۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

با آغاز نهمین دوره لیگ ملی فوتبال زنان ، Evelyne Viens کانادایی به تقویت NK / NY Gotham FC کمک کرد.

وینز ، متولد لآنسین لوریت ، کوئه ، گل پیروزی 1-0 تیمش مقابل هیوستون داش را در روز شنبه در ردبول آرنا در هریسون ، نیوجرسی تعیین کرد.

ویتبی ، کایلن شریدان متولد انتاریو با چهار سیو پیروز شد.

در حالی که میج پورس آمریکایی فینال را تضمین کرد ، این Viens بود که حمله را هدایت می کرد – یک توپ شل را جمع می کرد و با سرعت کامل در مقابل خط عجله پشت هوستون می دوید.

پس از کشیدن مدافعان به سمت خود ، پاس 24 ساله کانادایی متوجه شد پیرس به جناحین حمله می کند و وارد جعبه 18 حیاط می شود.

لطفاً هرگز در زندگی خود فراموش نکنید که میج پورس کاپیتان Sauce FC است  pic.twitter.com/3YRfRLE7UW

& mdash؛DiasporaUtdPod

 

فوروارد سپس وانمود کرد که خودش را در داخل برش می دهد ، قبل از اینکه یک قدم به بیرون برود و یک شلیک کم پشت انگشتان دراز شده غواص و به گوشه دور برد ، مدافع خود را از دست داد.

دیگر ملی پوشان کانادایی ، سوفی اشمیت ، آلیشیا چاپمن و نیشل پرینس نیز در این مسابقه شرکت کردند.  هر سه برای داش شروع کردند ، اشمیت و پرنس کارت زرد گرفتند.

این یک سال پر حادثه برای Viens بود ، که اولین بازی خود را برای تیم ملی کانادا در ماه فوریه در جام SheBelieves انجام داد.

این پیروزی همچنین یک پیروزی بسیار ضروری برای گاتهام است که اوایل این ماه در ضربات پنالتی به ضربات پنالتی به پورتلند تورنز افتاد.

تماشا کنید |  سینکلر در فینال جام چلنج گل مهمی به ثمر رساند:

گل 60 سینکلر که در حال حاضر بهترین گلزن بین المللی است ، او را به یک گلزن برتر در میان بازیکنان فعال در تمام مسابقات NWSL تبدیل می کند. 1:25

در اقدامات دیگر ، تیم های گسترش Racing Louisville و Kansas City برای تساوی 0-0 مبارزه کردند.

در اواخر بازی ، OL Reign و North Carolina Courage نیز با تساوی بی هدف مبارزه کردند.

تماشا کنید |  آیا المپیک توکیو با ترس از بیماری همه گیر ادامه خواهد یافت؟

دیک پاوند ، عضو کمیته بین المللی المپیک گفت: “همه آنچه که ما با ژاپن و مقامات بهداشت عمومی و جنبش المپیک دنبال می کنیم می گوید که ما برای 23 ژوئیه آماده هستیم.” 8:44

محمدعلی مسعوددی
۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

نویسنده اصلی کانادایی مطالعه ای که در آن حدود 4800 نفر در 27 کشور انجام شده است ، می گوید: یک عمل ساده برای از بین بردن یک تکه بافت غیرضروری در قلب می تواند از سکته مغزی در بیماران مبتلا به یک بیماری شایع جلوگیری کند که به آنها رقیق کننده خون نیاز دارد.

دکتر ریچارد ویتلاک ، جراح قلب در علوم بهداشتی همیلتون ، گفت: وقتی خون از طریق حوضه های قلب به ضمیمه دهلیز چپ پمپ می شود ، می تواند لخته ای ایجاد کند که می تواند خارج شود و مانع از خون رسانی به مغز شود و افزایش یابد. خطر سکته مغزی بالقوه.  اما ویتلاک می گوید برداشتن زائده در قلب این خطر را در بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی 33 درصد کاهش می دهد که مشخصه آن ضربان قلب نامنظم است.

یافته ها نشان می دهد که جراحی سریع شامل برداشتن آپاندیس ، که تقریباً به اندازه آپاندیس بی فایده است ، می تواند “بلافاصله” در سراسر جهان با تغییر روش برای 15٪ از بیماران جراحی قلب که با فیبریلاسیون دهلیزی زندگی می کنند و از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند ، پذیرفته شود گفت

وایتلاک در مورد نتایج یک مطالعه به رهبری دانشگاه مک مستر ، که در روز شنبه در مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شد ، گفت: “این یک الگوی جدید برای جلوگیری از سکته مغزی در فیبریلاسیون دهلیزی است.” قلب و عروق.

ویتلاک گفت: بیماران همزمان که تحت دلایل دیگری تحت عمل جراحی قلب قرار می گیرند به طور تصادفی برای جراحی اضافی جهت برداشتن زائده دهلیز چپ انتخاب می شوند و نتایج با افرادی که فقط دارو مصرف می کردند مقایسه شد.

داروهای رقیق کننده خون که از ایجاد لخته جلوگیری می کنند ، خطر سکته را تا 60 درصد کاهش می دهند.  وایتلاک با بیان اینکه اصلاح آپاندیس این خطر را تا 33 درصد دیگر کاهش می دهد ، افزود: این روش های درمانی ترکیبی برای بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی که مسئول 25 درصد سکته های مغزی ایسکمیک است بسیار مفید خواهد بود.

وی گفت: این مطالعه در سال 2012 آغاز شد و بیماران با میانگین سنی 71 سال برای یک دوره متوسط ​​3.8 ساله پیگیری شدند.

همه جراحان درگیر در این مطالعه در 27 کشور – از جمله کانادا ، انگلستان ، استرالیا ، نیوزیلند ، آلمان ، روسیه ، چین و برزیل – به رویدادهای میزبان Whitlock دعوت شده اند و تغییر در دستورالعمل ها بسیار توصیه می شود ، گفت. او

“ما تلاش قابل توجهی برای ترجمه دانش برای درک این مزیت خواهیم کرد.  و امیدوارم که جراحان در سراسر جهان بتوانند بلافاصله عمل را جابجا کرده و مدیریت زائده دهلیز چپ را در آن دسته از بیمارانی که تحت عمل جراحی قلب قرار دارند و دارای فیبریلاسیون دهلیزی هستند ، شروع کنند.  “

ویتولک گفت که از اواخر دهه 1940 ، این احتمال وجود دارد که ممکن است در بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی ، لخته خون در ضمیمه دهلیز چپ ایجاد شود.  با این حال ، تاکنون ، وی گفته است هیچ مدرک قطعی وجود ندارد که بتواند بافت را برای کاهش خطر سکته از بین ببرد.  وی افزود: بعضی از جراحان اگر اعتقاد دارند بیماری که قبلاً جراحی قلب کرده است در معرض خطر نیست ، این روش را به صورت دوره ای انجام می دهند.

پاتریس لیندسی ، رهبر تغییر سیستم های بهداشتی برای بنیاد قلب و سکته مغزی در کانادا ، گفت که در حالی که رقیق کننده های خون استاندارد طلایی برای جلوگیری از لخته شدن خون و سکته مغزی است ، این مطالعه زمینه را برای تصویب گسترده روش قلب فراهم می کند. بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی.

لیندزی ، پرستار سابق قلب و عروق گفت ، مانند سایر مطالعات ، شواهد بررسی و سپس با مشاوره با دولت ها و متخصصان در مورد راه های انتقال علم به عمل بالینی انجام می شود.

وی گفت: “ما اطلاعات عمومی را برای بیماران و خانواده ها فراهم می کنیم تا بفهمند این چیست و چرا می تواند چیز خوبی باشد و چه کسی درست است” ، وی افزود که تدوین دستورالعمل ها و آموزش جراحان و پرستاران نیز بخشی از این تغییرات است در سیستم های بهداشتی

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

“مدتی طول می کشد ، اما شما می توانید در این فرآیند کاملاً کارآمد حرکت کنید.”

این گزارش توسط مطبوعات کانادایی برای اولین بار در 15 مه 2021 منتشر شد.

محمدعلی مسعوددی
۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۴۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

پس از نزدیک به یک هفته جستجو و پیچش های قانونی کافی برای نوشتن یک طرح فیلم ، ببر دیده شده که در خیابان های محله ای در هوستون سرگردان است.

این ببر که هند نام دارد ، شنبه شب پس از تماس صاحب حیوان خانگی با اداره پلیس هوستون و گفت که می خواهد حیوان را تحویل دهد ، صدمه ای ندید.

اداره پلیس گفت: “ما خوشحالیم که اعلام می کنیم ببر گمشده ای که هفته گذشته در محله هوستون دیده شده بود پیدا شده و صدمه ای ندیده است.” نوشت روی توییتر.

بیشتر: مکان ببر هوستون یک معما باقی مانده است ، زیرا مرد در زندان می گوید که او مالک نیست

پلیس گفت که ببر توسط این زن به بارک هوستون ، پناهگاه حیوانات شهر آورده شده است.

HPD Cmdr گفت: “من فکر می کنم عموم مردم فکر می کردند گرفتن یک ببر آسان است ، اما این اصلاً نبود.”  رون بورزا شنبه شب در یک کنفرانس خبری گفت.  “من تصور کردم که او هنوز در هوستون است و خوشحالم که قضیه آن طور شد.”

به گفته اداره پلیس هوستون ، بورزا گفت زنی که به ببر خیانت کرده است همسر ویکتور کوئاس است که پیش از این دوشنبه شب در خانه مادرش در ریچموند ، تگزاس بازداشت شده بود.

اداره پلیس هوستون همچنین ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن شخصی پس از بهبودی ببر به او غذا می دهد.

امیلی ارهورن ، از انجمن انسانی ایالات متحده ، به ABC News گفت که آنها انتظار دارند شنبه شب برخی اوقات هند را از حیوانات کنترل هیوستون به پناهگاه خود منتقل کنند.

بورزا گفت: “فقط به این دلیل که امروز هند را به دست آوردیم به این معنی نیست که حیوانات عجیب و غریب دیگری در هوستون وجود ندارد.”  من می خواهم همه آنها را دور بزنم و در محیطی امن قرار دهم زیرا در آپارتمان ایمن نیست ، در خانه هم ایمن نیست.  آنها باید همراه سایر حیوانات باشند.  “

مقامات گفتند که داشتن یک ببر در شهر هوستون غیرقانونی است.  بورزا گفت هند فقط 9 ماه دارد و وزن آن در حال حاضر حدود 175 پوند است.

داستان ادامه دارد

عکس: یک افسر پلیس غیر وظیفه اسلحه خود را نشان می دهد در حالی که صاحب ظاهری ببر بنگالی را که در 9 مه 2021 فرار کرده و در محله West Houston گشت زده است بازیابی می کند (ماریا تورس)

حماسه ببر شل یکشنبه شب هنگامی آغاز شد که کاربران برنامه Nextdoor در غرب هوستون شروع به اشتراک اخبار در مورد دیدن گربه بزرگ کردند.  اندکی بعد ویدئویی از این گربه در شبکه های اجتماعی آغاز به کار کرد.

یک ویدئو مردی را نشان می دهد که گفته می شود Cuevas به گربه نزدیک می شود ، بینی او را می بوسد و او را به یک خانه نزدیک بازمی گرداند.

کوئواس 26 ساله ، یکشنبه شب ، درست هنگام ورود پلیس با یک وسیله نقلیه با ببر از صحنه گریخت ، اما وقتی پلیس او را دستگیر کرد ، او دیگر در کنار ببر نبود.

بیشتر: کارول باسکین 5000 دلار جایزه برای از دست دادن ببر هوستون ارائه می دهد

کوئواس روز دوشنبه به کتمان جرم از پلیس متهم شد.

در جریان دستگیری وی ، پلیس گفت که کوئاس صاحب این حیوان است ، هرچند که وی این کار را تمام هفته انکار کرد.  بورزا شنبه شب تکرار کرد که این ببر کوئواس است و گفت که آنها فعلاً قصد ندارند از همسرش هزینه کنند.

اخیراً مایکل الیوت ، وکیل کوئاس ، جمعه پس از جلسه دادگاه گفت که این گربه متعلق به موکلش نیست.

“اساساً ، همانطور که در تمام مدت گفتیم ، گربه از ویکتور نبود و او گاهی نگهدارنده گربه بود.”

عکس: ببر بنگال عصر روز 9 مه 2021 در محله West Houston مشاهده شد (ماریا تورس)

الیوت روز جمعه قبل از بازگشت گربه اضافه کرد: “من فکر می کنم گربه احتمالاً هنوز با صاحبش است ، اطلاعاتی که قبلاً داشتیم این است که صاحب آن هند را نیز دوست داشته است. بنابراین به معنای واقعی کلمه مانند یک سگ بود.”

الیوت گفت ، ببر یکشنبه از حصار بالا رفت و از ملک فرار کرد.

بیشتر: صاحب تایگر هوستون پس از تخلیه پلیس در تعقیب و گریز سریع دستگیر شد

وقتی دادگاه جمعه بیرون آمد ، اوراق قرضه کوئاس به 300000 دلار افزایش یافت.

پیش از این ، طبق گفته پلیس ، کوئوس در ژوئیه سال 2020 دستگیر شد و به قتل ناشی از تیراندازی مهلک در سال 2017 در مقابل یک رستوران سوشی در شهرستان فورت بند ، تگزاس متهم شد. هفته

الیوت روز جمعه در مورد اتهام قتل گفت: “من می دانم که خانواده ای کسی را از دست داده است ، من نسبت به آنها بی احساس نیستم.”  “اما در همان زمان ، ادعا این است که ویکتور عمداً این مرد را کشته است … ادعای او از ابتدا … این یک مورد دفاع از خود بود که در آن من مورد حمله قرار گرفتم و از او دفاع کردم.”

ویلیام هاچینسون ، زورین شاه و ابی شلاویلو ، خبرنگار ای بی سی نیوز ، در تهیه این گزارش مشارکت داشتند.

ببری که در محله هوستون دیده شد و پس از یک هفته جستجو پیدا شد ، اختلافات حقوقی ابتدا در abcnews.go.com ظاهر شد

محمدعلی مسعوددی
۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۴۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

پلیس جامو و کشمیر هنگام حملات برای نقاشی نقاشی های طرفدار فلسطین ، یک هنرمند و 20 نفر دیگر را دستگیر کردند.  “موداسر گل یک هنرمند است.  پلیس وی را بهمراه چند نفر دیگر به جرم دیوار نویسی طرفدار فلسطین دستگیر کرد.  موداسر و برخی دیگر در ایستگاه پلیس صددر نگهداری می شوند. “

وی گفت: “به گفته پلیس ، اثر هنری فلسطین محبوبیت زیادی در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است ، بنابراین آنها دستگیر شده اند.”  وی گفت پلیس به آنها گفته است که در ارتباط با این دیوارنویسی ها و شعارهای طرفدار فلسطین به دنبال افراد بیشتری هستند.  وی گفت پلیس فاش نکرد که در کدام بخشها دستگیر شده اند.

پلیس ، قبل از آنکه گل را از محل سکونت خود در پادشاهی باغ بازداشت کند ، وی را مجبور به پاک کردن تصویر خود ، که با نقاط سیاه رنگ آمیزی شده بود ، کرد.  ویجی کومار از IGP کشمیر به خبرنگاران گفت که حداقل 20 نفر از چندین مکان در سریناگر دستگیر شده اند.  افسران پلیس متضرر به تماس های تلفنی مکرر Outlook پاسخ ندادند.

مردم محلی از گل 32 ساله خواسته اند که برای همبستگی با فلسطینی ها نقاشی دیواری بکشد.  این هنرمند چهره زار زار را که پرچم فلسطین را به عنوان روسری پوشانده بود ، نقاشی کرده بود و نوشته بود: “ما فلسطین هستیم”.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

محمدعلی مسعوددی
۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۶:۴۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر