مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۲۳ ق.ظ

 

گرت ساوت گیت ، سرمربی تیم ملی انگلیس ، هری مگوایر و جوردن هندرسون را برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا در ترکیب خود قرار داده است ، اما اذعان می کند که باید آماده شود تا گویا این دو نفر مصدوم در این مسابقات بازی نخواهند کرد.

ساوت گیت اوایل سه شنبه شب آخرین تیم 26 نفره خود را تعیین کرد و مگوایر و هندرسون نتیجه را گرفتند.

کاپیتان منچستر یونایتد در پایان فصل ، از جمله شکست هفته گذشته لیگ اروپا مقابل ویارئال ، از ناحیه مچ پا آسیب دید و این در حالی است که هندرسون ، کاپیتان لیورپول ، بعد از عمل جراحی کشاله ران از ماه فوریه بازی نکرده است.

ملت ها می توانند از این پس تا شروع مسابقات در 11 ژوئن تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کنند ، اما فقط در صورت بروز آسیب دیدگی جدید – این بدان معناست که اگر موفق به بهبودی از شکست های فعلی خود نشوند ، مگوایر و هندرسون نمی توانند جایگزین شوند.

ساوت گیت می خواست آنها را جذب کند ، به خصوص پس از اینکه یوفا تعداد تیم را از 23 به 26 نفر افزایش داد ، اما محتاطانه امیدوار است که بتواند امیدهای خود را به این دو نفر بدهد تا بتواند بازی کند.

وی به رادیو 5Live بی بی سی گفت: “همه می توانند ببینند که این وضعیت ایده آل نیست وقتی که ما 10 روز با اولین بازی فاصله داریم.”

“اما ما فکر می کنیم آنها بازیکنان مهمی هستند ، واقع گرا هستیم و فکر می کنیم اگر آنها بتوانند با پیشرفت مسابقات نقشی با تیم بازی کنند ، این یک جایزه است.

هندرسون ، کاپیتان لیورپول پس از عمل جراحی کشاله ران از ماه فوریه بازی نکرده است (لارنس گریفیتس / پنسیلوانیا)

“ما آنچه را که ممکن است نیاز داشته باشیم با سایر اعضای تیم پوشش دادیم.  از 26 سالگی احساس کردیم که می توانیم رهبری آنها را در گروه قرار دهیم ، تجربه آنها را بیاوریم ، کیفیت آنها را به ارمغان بیاوریم – اگر بتوانیم ، این یک جایزه است.

“اما ما کلاه خود را آویزان نمی کنیم ، قطعاً آنها را برای هر بازی داریم ، باید طوری آماده شویم که گویی آنها با ما نخواهند بود و اگر بتوانیم آنها را به جایی که می خواهیم ببریم ، این یک جایزه است.  “

ساوت گیت فاش کرد که آنها قصد دارند هندرسون در بازی دوستانه روز چهارشنبه مقابل اتریش در ورزشگاه ریورساید میدلزبورو فرار کنند.

با این حال ، مگوایر هنوز با بقیه اعضای تیم تماس نگرفته است و ساوت گیت اذعان می کند که این یک تماس “شدید” برای درگیری مدافع خواهد بود – حتی با تیم پزشکی انگلیس ، که باید اضافه کاری کند.

داستان ادامه دارد

وی گفت: “ما تصویر کامل داریم ، دقیقاً می دانیم که وی کجا این کار را انجام داده است.”

“او هنوز نتوانسته است به دلیل قرنطینه بعد از فینال اروپا در لهستان به ما سفر کند.  بنابراین ، ما کمی به آنجا سفر کردیم.

“او باید فردا با سایر بازیکنان منچستر یونایتد در کنار ما باشد و البته ، ما می توانیم شبانه روز با او کار کنیم تا به بهترین سطح ممکن برسیم.

“بدون شک برای بازی اول سخت خواهد بود.  او بازیکن بسیار خوبی است و از آنجا که تیم ما یک تیم اضافی داشت ، می خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و او را در تیم قرار دهیم.  “

همچنین نگرانی های جزئی در مورد جک گریلیش و مارکوس راشفورد وجود دارد ، اما ساوت گیت پیشنهاد مثبت داد.

وی افزود: “جک با تیم تمرین کرد ، او هر روز نتوانست تمرین کند – ما باید حجم کار او را مدیریت کنیم.”

“ما می خواهیم بازیکنان را به بهترین نقطه ممکن برسانیم ، اما نمی خواهیم آنها را در روند کار قطع کنیم.

“مارکوس ، که ما او را روی چمن ندیده ایم ، اما من با او صحبت کرده ام و او به من اطمینان می دهد که از جایی که هست خوشحال است. ما با این یکی از آنجا می رویم.  “

هم تیمی منچستر یونایتد ، راشفورد میسون گرینوود پیش از کاهش استخر موقت 33 نفره کنار کشید.

این بازیکن 19 ساله پس از اعلام یونایتد مبنی بر اینکه بازی در این مسابقه برای ادامه مشکل مصدومیت “مفید” نیست ، محروم شد.

گرینوود 100 دقیقه از فینال لیگ اروپا بازی کرد ، اما شیاطین سرخ حالا می خواهند او استراحت کند.

در بیانیه باشگاه آمده است: “میسون گرینوود ، مهاجم منچستر یونایتد از تیم موقت انگلیس برای یورو 2020 بازنشسته شد تا به طور کامل از آسیب دیدگی بزرگی که او را از مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا در ماه مارس نیز محافظت کرد ، بهبود یابد.

“حضورهای میسون در باشگاه با دقت مدیریت شده است تا از طریق برنامه های فشرده برای لیگ برتر 2020/21 و لیگ اروپا ، دسترسی او را حفظ کند.

“اما یک طلسم فوتبال بیشتر در این مسابقات کمکی نمی کند و میسون در منچستر یونایتد می ماند تا بهبود یابد و برای تمرینات پیش فصل آماده شود.”

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی