مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۵۹ ق.ظ

 

لوئیزویل ، کیوی  – با هجوم گردشگران به مشروب فروشی ها ، ترس از خماری همه گیر برای صنعت بوربن معروف کنتاکی به سرعت در حال تبخیر است.

مرکز گردشگری 19 میلیون دلاری ، که کارخانه تقطیر Heaven Hill چند روز پیش در قلب ایالت بوربن افتتاح شده است ، در حال حاضر مملو از جمعیت است – برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید ویسکی و آزمایش روحیه ، به سرعت رزروها پر می شود. از جمله ویسکی شاخص اوان ویلیامز .

داستان مشابه مربوط به بسیاری از کارخانه های مشروب سازی دیگر در منطقه است که به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 در بهار سال گذشته به طور موقت برای بازدید کنندگان بسته شد.  بیش از یک سال بعد ، مشاغل با چنان تقاضای تورهای بزرگی روبرو هستند که کارمندی در این صنعت شروع به تشویق مردم برای تماس قبلی یا بررسی امکان حضور آنلاین تورها قبل از خروج از بزرگراه کرده است.

از تابستان سال گذشته ، برخی از کارخانه های تولید مشروبات الکلی اجازه می دهد تعداد محدودی بازدید کننده مطابق با محدودیت های ویروس مجاز باشد.  با حذف محدودیت های ظرفیت ، اکنون جاذبه ها در حال آماده شدن برای تجدید حیات کامل مهمانان هستند ، بسیاری از آنها در خارج از کنتاکی هستند.

اریک گریگوری ، رئیس انجمن تقطیرکنندگان کنتاکی گفت: “ما شاهد آمدن آن بودیم ، اما فکر نمی کنم آن را به این سرعت مشاهده کنیم.”

وی افزود: “ما قبل از آنکه COVID به طور قابل توجهی ما را سرد کند ، مقصد داغی بودیم.”  “اما اکنون ما به نقطه ای بازگشته ایم که مردم می خواهند بیرون بروند ، آنها می خواهند سرگرم شوند.”

گریگوری پیش بینی می کند که گردشگری بوربن به سرعت به سطح قبل از همه گیری بهبود می یابد.

وی گفت: فکر می کنم سال آینده بیشتر یک سال عادی باشد و اگر این روند ادامه یابد ، فکر می کنم سال رکوردشکنی دیگری باشد.

طبق گفته این انجمن ، بوربن یک صنعت 8.6 میلیارد دلاری در کنتاکی است که 95 درصد از کالاهای جهانی در آن ساخته می شود.  سال گذشته حدود 9.3 میلیون بشکه بوربن در این ایالت پیر شده است ، یا بیش از دو بشکه برای هر فرد ساکن کنتاکی.  و گردشگری بوربن به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است ، که تا حدی ناشی از افزایش اشتیاق در خارج از کشور است.

شرکت های Spirits مبالغ هنگفتی را در مراکز بازدید کننده جدید یا توسعه یافته سرمایه گذاری کرده اند تا میراث صنعت را تولید کنند و به مهمانان اجازه دهند خود را در مناظر و بوهای تولید بوربن غرق کنند.  گریگوری گفت ، بازدید کنندگان از مسیر بوربن کنتاکی به طور متوسط ​​بین 400 تا 1200 دلار برای هر سفر هزینه می کنند.  بیش از 70 درصد بازدید کنندگان از خارج از کنتاکی آمده اند.

این سازمان برای کمک به بازدید کنندگان در برنامه ریزی سفرها ، یک راهنمای جدید گذرنامه و میدانی Bourbon Trail ، یک راهنمای 150 صفحه ای برای مشروبات الکلی شرکت های مشروب ، با دستورالعمل های کوکتل و مسیرهای پیشنهادی را تبلیغ می کند.

دیکسی هیبس ، شهردار سابق گفت ، در بردستاون ، جایی که Heaven Hill مرکز گردشگری خود را افتتاح کرد ، بازگشت مسافران منجر به هزینه های قابل توجهی بالاتر در رستوران ها ، مغازه ها و متل ها خواهد شد.

این شهر زیبا که در حدود 40 مایلی (64 کیلومتری) جنوب شرقی لوئیزویل واقع شده است ، چنان با صنعت گره خورده است که بوی بوربن ساخته شده به صورت محلی از مرکز شهر می پیچد.

هیبز گفت: “بیشتر مردم به شما می گویند بوی پول است.”

پس از سالها رشد مداوم ، گردشگری بوربن در طی همه گیر شدن بیماری غرق شد.  به گفته KDA ، سال گذشته بازدیدکنندگان حدود 587000 دور در کارخانه های تقطیر در مسیرهای کنتاکی بوربن و کنتاکی بوربن تور کرافت انجام دادند که 66 درصد کمتر از سال 2019 است که توقف ها به 1.7 میلیون رسیده است.  در تور صنایع دستی ، کارخانه های تقطیر کوچکتر در ایالت بلوگرس تهیه می شود ، در حالی که مسیر کنتاکی بوربن بزرگترین تولیدکنندگان در این بخش را نشان می دهد.

گرگوری گفت ، در حالی که بیشتر کارخانه های تولید مشروبات الکلی برای تورها باز هستند ، برخی هنوز به بازدیدکنندگان اجازه نمی دهند “از خط مقدم” مناطقی که بوربن تولید می شود استفاده کنند.  وی گفت ، از مهمانانی که در مناطق تولیدی پذیرفته شده اند ، خواسته می شود برای این مرحله از تور ماسک استفاده کنند.

برخی از شربتخانه ها برای تورها بسته می مانند.  امیلی بریسون یورک سخنگوی شرکت گفت ، این شامل جیم بیم ، غول صنعت است که با برنامه ریزی برای افتتاح کارخانه اصلی تقطیر خود در کلرمونت ، تجربه بازدید کننده خود را بهبود می بخشد.

راب ساموئلز ، مدیرعامل این برند گفت ، در مارک ساز ، هم اندازه دور و هم تعداد دور از اواسط ماه جولای در کارخانه تقطیر لورتو افزایش خواهد یافت.

برای بازدیدکنندگانی که نمی توانند به تور بپیوندند ، سازنده مارک و سایر کارخانه های تقطیر ، مزه محصولات خود را ارائه می دهند.  اگر دستگاه تقطیر دارای رستوران باشد ، آنها می توانند کوکتل یا شاید غذا سفارش دهند.  و آنها می توانند به سمت دستگاه تقطیر پیاده روی کرده و از فروشگاه هدیه خرید کنند.

گرگوری گفت ، در صورت رزرو یک دستگاه تقطیر بزرگتر ، بازدیدکنندگان اغلب می توانند از یک دستگاه تقطیر کوچکتر در این نزدیکی بازدید کنند.  وی گفت که کنتاکی در 32 از 120 شهرستان خود کارخانه های تقطیر سازی را افتخار می کند ، بیش از دوازده مورد دیگر اخیراً اعلام شده یا در دست ساخت است.

اندی بشیر ، فرماندار ، مانند اسلاف خود به ابزاری برای رویدادهایی تبدیل شده است که رشد صنعت بوربن را ثابت می کند.  بشیر در افتتاحیه نمایشگاه Heaven Hill Bourbon Experience ، بشیر گفت که مرکز بازدید کنندگان “دلیل مهم دیگری برای بازدید از کنتاکی و تجربه مسیر بوربن کنتاکی” به مردم ارائه داد.

اندازه مرکز گردشگری جدید سه برابر مرکز بازدید کنندگان قبلی Heaven Hill در Bardstown است و بخشی از سرمایه 125 میلیون دلاری Heaven Hill است که شامل ذخیره سازی لوله جدید ، خط تولید بطری و بهبود تجهیزات است.

رئیس جمهور مارک های Heaven Hill ، Max L. Shapira خلاصه ای از راحتی صنعت در بازگشت گردشگران بود.

وی گفت: “ما بسیار خوشحالیم که از هواداران و بازدیدکنندگان بازگشت به کشور بوربون استقبال می کنیم تا روح بومیان آمریکا را به روشی جدید ببینند ، مزه کنند و بدانند.”

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی