مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۵۹ ق.ظ

 

سیدنی (رویترز) – پرجمعیت ترین ایالت استرالیا ، نیو ساوت ولز (NSW) ، روز سه شنبه بیشترین افزایش در موارد جدید COVID-19 را که به صورت محلی در طی یک هفته خریداری شده گزارش داد و احتمال محدودیت های شدیدتر در بزرگترین شهر این کشور ، سیدنی را افزایش داد.

ده مورد جدید که به صورت محلی بدست آمده است ، روز سه شنبه در NSW گزارش شد ، زیرا کارمندان در تلاش برای مهار آخرین خوشه نوع بسیار عفونی ویروس دلتا هستند.

ارقام روز سه شنبه شامل هفت موردی است که پس از پایان مهلت 20:00 ثبت شده است که در شماره های روز چهارشنبه لحاظ می شود.  شش مورد از هفت عفونت تماس خانگی مربوط به موارد قبلی است که به صورت جداگانه بوده است.

مقامات راننده ای را که خدمه شرکت هواپیمایی خارجی را حمل می کند به جدیدترین شیوع ، اولین مورد در این ایالت در بیش از یک ماه که در طی شش روز به 21 عفونت متورم شد ، مرتبط کردند.

در تلاش برای از بین بردن شیوع بیماری ، دولت NSW ماسک ها را به مدت 5 روز در اتوبوس ها ، قطارها و کشتی های سیدنی اجباری کرد و از 5 میلیون نفر از ساکنان شهر خواست که از ماسک در داخل خانه استفاده کنند.

سیستم های ردیابی سریع ، قوانین دقیق فاصله اجتماعی و انطباق زیاد جامعه تعداد نسبتاً کمی از COVID-19 را در استرالیا با کمی بیش از 30،350 مورد و 910 مرگ و میر حفظ می کنند.  در اکثر روزهای امسال ، صفر مورد محلی را گزارش می کند.

(گزارش توسط رنجو خوزه. ویرایش شده توسط گری دویل)

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی