مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ب.ظ

 

مدافع کارل گونارسون ، که هفت فصل آخر حرفه 12 ساله خود را در سنت لوئیس بلوز گذرانده است ، در مقاله ای که در وب سایت آبی پوشان منتشر شده است ، بازنشستگی خود را اعلام کرده است.

گونارسون با یک مدافع ثابت که در خانه خود باقی ماند ، در مسابقه 2 فینال جام استنلی 2019 ، برنده وقت اضافی را به نام خود ثبت کرد تا آبی پوشان اولین پیروزی خود را در فینال کسب کنند.  سنت لوئیس در هفت بازی همچنان به پیروزی در برابر بوستون بروین برای کسب اولین جام استنلی در تاریخ حق رای دادن خواهد رسید.

“همانطور که اسکیتهایم را برای آخرین بار می بندم ، مطمئن نیستم که آینده برای من چه خواهد بود.  اما من می دانم که بازی هاکی را دوست خواهم داشت ، مهم نیست که ساختن آن سخت باشد. “

“بنابراین من می خواهم از او ، بازی هاکی ، تشکر کنم که به من اجازه داد او را به خاطر همه چیزهایی که داده دوست داشته باشم.

“من می خواهم از همه هواداران ، دوستان ، کارمندان ، مربیان ، هم تیمی ها و همه کسانی که در طول زمان من با او ملاقات کرده ام تشکر کنم.

“و برای خانواده من ، هیچ یک از اینها بدون تو امکان پذیر نبود.  دوستت دارم.”

آبی ها در ژوئن 2014 گونارسون را از تورنتو میپل لیف خریداری کردند و او پس از انتقال خانه ای در خط آبی سنت لوئیس پیدا کرد.  او یکی از 10 مدافعی است که در بیش از 300 بازی اسکیت سوار شد و امتیاز 40 به علاوه را در کارنامه خود با آبی ها ثبت کرد و کار خود را با 629 بازی انجام شده ، 30 گل ، 138 امتیاز و امتیاز 55 به پایان برد.

رئیس عملیات هاکی بلژیک و مدیر عامل داگ آرمسترانگ در بیانیه ای گفت: “کارل کاملاً حرفه ای است و در 7 فصل گذشته بازیکن بزرگی برای آبی ها بوده است.”  “از گل افسانه ای خود در بازی 2 فینال تا سهم زیادی که به جامعه سنت لوئیس داشت ، او همچنان یک نمونه درخشان برای آبی های فعلی و آینده خواهد بود.”

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی