این رویکرد پرخطر و پاداش بالا برای نوآوری در فرهنگ آمازون بافته شده است. جف بزوس ، بنیانگذار این شرکت ، گفت که خرابی های آمازون میلیاردها دلار هزینه دارد. او یک بار به سرمایه گذاران گفت که شرکت او “بهترین مکان در جهان برای شکست (ما تمرینات زیادی داریم!) ، و شکست و اختراع دوقلوهای جدا نشدنی هستند.”
در حقیقت ، آغوش افسار گسیخته آمازون شامل خرابی های برجسته در لوازم الکترونیکی مصرفی است. در حدود چهار سال ، او میلیون ها دکمه Dash Dash را در ایالات متحده فروخت ، که برای پر کردن مواردی مانند دستمال توالت می توانید روی آنها کلیک کنید. آمازون در سال 2019 پس از کاهش قابل توجه سفارشات انجام شده از طریق دکمه ها ، Dash را کشت. در سال 2014 ، این شرکت به طور فعال Fire ، اولین تلفن هوشمند خود را راه اندازی کرد و فقط یک سال بعد در میان بررسی های ولرم و فروش آهسته ، آن را به تعویق انداخت.
این رویکرد پرخطر و پاداش بالا برای نوآوری در فرهنگ آمازون بافته شده است. جف بزوس ، بنیانگذار این شرکت ، گفت که خرابی های آمازون میلیاردها دلار هزینه دارد.اعتبار:AP
آمازون به آزمایش ایده های کیچ ادامه می دهد. سال گذشته ، او یک پهپاد خودمختار معرفی کرد که در اطراف خانه شما پرواز می کند و برای گرفتن مزاحمان فیلمبرداری می کند. این هواپیمای بدون سرنشین که به دلیل حریم خصوصی توسط مطبوعات پخش شد ، هنوز به فضا پرتاب نشده است. Halo ، تنها محصول تناسب اندام ایالات متحده که آمازون ادعا می کند می تواند دقیقاً چربی شما را به شما بگوید ، نظرات متفاوتی را از بازرسان حرفه ای و مشتریان اولیه دریافت کرده است ، از جمله شکایت هایی که دستگاه می تواند بدشکلی بدن را ایجاد کند.
چرا باید آمازون ، برندی که احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد آنچه آمریکایی ها می خواهند از هر شرکت دیگری بخرند ، داشته باشد ، فقط محصولات آزمایشی را بفروشد تا بداند چه کاری انجام می دهد؟ شرکت های فنی بزرگ و کوچک معمولاً قبل از عرضه محصولات ، تحقیق و توسعه خود را در خانه انجام می دهند.
چه اینکه ، وقتی آمازون به این روش شکست می خورد ، مشتریان ، خوکچه هندی ، پول سخت بدست آورده و محصولی را که می توانند از آن لذت ببرند از دست می دهند. بر محیط زیست نیز تأثیراتی وجود دارد: دستگاه الکترونیکی می تواند در یک محل دفن زباله قرار گیرد و حتی بازیافت شود ، فقط قسمت کوچکی از مواد آن قابل استفاده مجدد است.
لیزا لواندوفسکی ، سخنگوی آمازون ، گفت که تیم های داخلی به طور گسترده اختراعات این شرکت را آزمایش کرده اند ، اما به دلیل جدید و بلند پروازانه بودن ، بازخورد مشتری می تواند به بهبود آنها کمک کند. وی گفت ، این روش به آمازون این امکان را می دهد تا محصولاتی مانند اکو و الکسا را مانند امروز بسازد.
چرا آمازون ، برندی که احتمالاً درباره آنچه می خواهیم از هر شرکت دیگری بخریم اطلاعات بیشتری دارد ، فقط برای اینکه بفهمد چه کاری انجام می دهد باید محصولات آزمایشی به ما بفروشد؟
پیشکسوتان طراحی با تجربه در زمینه تولید محصولات برای مارک های بزرگ فنی مانند اپل و سامسونگ تایید کرده اند که روش آمازون غیرمعمول است. توصیه کلی من این است که قبل از خرید محصولات فن آوری مدرن ساخت آمازون ، خوب فکر کنید. و اگر این کار را انجام دادید ، خطر را در ذهن داشته باشید.
کند و پایدار در نوآوری در حال حرکت
تلویزیون هرچقدر هم نازک باشد پس از خاموش شدن در اتاق نشیمن یک مرکز زشت ایجاد می کند. وی گفت ، با این حساب ، ایو بهار ، یک طراح سوئیسی ، با سامسونگ همکاری کردند تا تلویزیونی را طراحی کنند که بتواند به عنوان یک اثر هنری در اتاق ادغام شود.
آنها به آرامی و با حوصله نزدیک شدند.
شارژ کردن
بهار گفت که او و طراحان سامسونگ مشاهدات خود را برای مصرف کنندگان آغاز کرده اند: خانه ها در حال کوچکتر شدن هستند و سلیقه ها بیشتر التقاطی می شوند. با این درک ، توسعه دهندگان محصولات با موزه داران در موزه ها و گالری ها برای جمع آوری هنرهایی که از تلویزیون قابل نمایش است کار کرده اند.
پس از چندین سال آزمایش نمونه های اولیه و شکل گیری مشارکت برای تهیه آثار هنری ، این همکاری منجر به معرفی قاب تلویزیون Frame TV در سال 2017 شد ، یک تلویزیون سامسونگ که شبیه قاب عکس بود. این از سنسورهای حرکتی برای نشان دادن هنر در هنگام حضور افراد استفاده می کند و در صورت عدم حضور افراد در آن خاموش می شود. تلویزیون به یک کتاب پرفروش تبدیل شده است.
Behar ، بنیانگذار Fuseproject ، یک شرکت طراحی صنعتی ، گفت که او از رویکرد آمازون به عنوان یک شرکت خرده فروشی که به سرعت ایده ها را آزمایش می کند ، درک می کند. مانند زمانی که او نحوه واکنش مشتریان به قیمتهای مختلف در فروشگاههایش را اندازه می گیرد. وی گفت: “با سخت افزار ، مردم به چیزهایی بی فایده می روند یا دیگر کار نمی کنند.” “در جهانی که امروز در آن زندگی می کنیم ، با گرم شدن کره زمین و پلاستیک و مواد زائد ، فکر می کنم باید بسیار مراقب باشید.”
شارژ کردن
هالوول مثالی برای اطمینان خاطر به مشتریان ناراضی است. وقتی آمازون خبر مرگ Echo Look را اعلام کرد ، این شرکت دو ایمیل ارسال کرد. اولین کد شامل کد تبلیغاتی برای دریافت محصول جدیدتر ، اکو شو 5 به صورت رایگان بود. هالوول این پیشنهاد را پذیرفت ، اما اکو شو را جایگزین بدی یافت: دوربین بی کیفیت بود و فاقد نرم افزار برای ساماندهی کمد لباس بود ، او گفت.
ایمیل دوم یادآوری بود که Echo Look به زودی مرده و می تواند بازیافت شود. هالوول قسمت بازیافت را از دست داد.
وی گفت: “من به وضوح به یاد دارم که یک روز آن را در سطل آشغال قرار دادم ، زیرا فقط کارساز نبود.”
نیویورک تایمز
اخبار و نظرات مربوط به فناوری ، اسباب بازی ها و بازی ها را دریافت کنید خبرنامه فناوری ما هر جمعه. اینجا ثبت نام کنید.