مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ

 

این رویکرد پرخطر و پاداش بالا برای نوآوری در فرهنگ آمازون بافته شده است.  جف بزوس ، بنیانگذار این شرکت ، گفت که خرابی های آمازون میلیاردها دلار هزینه دارد.  او یک بار به سرمایه گذاران گفت که شرکت او “بهترین مکان در جهان برای شکست (ما تمرینات زیادی داریم!) ، و شکست و اختراع دوقلوهای جدا نشدنی هستند.”

در حقیقت ، آغوش افسار گسیخته آمازون شامل خرابی های برجسته در لوازم الکترونیکی مصرفی است.  در حدود چهار سال ، او میلیون ها دکمه Dash Dash را در ایالات متحده فروخت ، که برای پر کردن مواردی مانند دستمال توالت می توانید روی آنها کلیک کنید.  آمازون در سال 2019 پس از کاهش قابل توجه سفارشات انجام شده از طریق دکمه ها ، Dash را کشت.  در سال 2014 ، این شرکت به طور فعال Fire ، اولین تلفن هوشمند خود را راه اندازی کرد و فقط یک سال بعد در میان بررسی های ولرم و فروش آهسته ، آن را به تعویق انداخت.

این رویکرد پرخطر و پاداش بالا برای نوآوری در فرهنگ آمازون بافته شده است.  جف بزوس ، بنیانگذار این شرکت ، گفت که خرابی های آمازون میلیاردها دلار هزینه دارد.اعتبار:AP

آمازون به آزمایش ایده های کیچ ادامه می دهد.  سال گذشته ، او یک پهپاد خودمختار معرفی کرد که در اطراف خانه شما پرواز می کند و برای گرفتن مزاحمان فیلمبرداری می کند.  این هواپیمای بدون سرنشین که به دلیل حریم خصوصی توسط مطبوعات پخش شد ، هنوز به فضا پرتاب نشده است.  Halo ، تنها محصول تناسب اندام ایالات متحده که آمازون ادعا می کند می تواند دقیقاً چربی شما را به شما بگوید ، نظرات متفاوتی را از بازرسان حرفه ای و مشتریان اولیه دریافت کرده است ، از جمله شکایت هایی که دستگاه می تواند بدشکلی بدن را ایجاد کند.

چرا باید آمازون ، برندی که احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد آنچه آمریکایی ها می خواهند از هر شرکت دیگری بخرند ، داشته باشد ، فقط محصولات آزمایشی را بفروشد تا بداند چه کاری انجام می دهد؟  شرکت های فنی بزرگ و کوچک معمولاً قبل از عرضه محصولات ، تحقیق و توسعه خود را در خانه انجام می دهند.

چه اینکه ، وقتی آمازون به این روش شکست می خورد ، مشتریان ، خوکچه هندی ، پول سخت بدست آورده و محصولی را که می توانند از آن لذت ببرند از دست می دهند.  بر محیط زیست نیز تأثیراتی وجود دارد: دستگاه الکترونیکی می تواند در یک محل دفن زباله قرار گیرد و حتی بازیافت شود ، فقط قسمت کوچکی از مواد آن قابل استفاده مجدد است.

لیزا لواندوفسکی ، سخنگوی آمازون ، گفت که تیم های داخلی به طور گسترده اختراعات این شرکت را آزمایش کرده اند ، اما به دلیل جدید و بلند پروازانه بودن ، بازخورد مشتری می تواند به بهبود آنها کمک کند.  وی گفت ، این روش به آمازون این امکان را می دهد تا محصولاتی مانند اکو و الکسا را ​​مانند امروز بسازد.

چرا آمازون ، برندی که احتمالاً درباره آنچه می خواهیم از هر شرکت دیگری بخریم اطلاعات بیشتری دارد ، فقط برای اینکه بفهمد چه کاری انجام می دهد باید محصولات آزمایشی به ما بفروشد؟

پیشکسوتان طراحی با تجربه در زمینه تولید محصولات برای مارک های بزرگ فنی مانند اپل و سامسونگ تایید کرده اند که روش آمازون غیرمعمول است.  توصیه کلی من این است که قبل از خرید محصولات فن آوری مدرن ساخت آمازون ، خوب فکر کنید.  و اگر این کار را انجام دادید ، خطر را در ذهن داشته باشید.

کند و پایدار در نوآوری در حال حرکت

تلویزیون هرچقدر هم نازک باشد پس از خاموش شدن در اتاق نشیمن یک مرکز زشت ایجاد می کند.  وی گفت ، با این حساب ، ایو بهار ، یک طراح سوئیسی ، با سامسونگ همکاری کردند تا تلویزیونی را طراحی کنند که بتواند به عنوان یک اثر هنری در اتاق ادغام شود.

آنها به آرامی و با حوصله نزدیک شدند.

شارژ کردن

بهار گفت که او و طراحان سامسونگ مشاهدات خود را برای مصرف کنندگان آغاز کرده اند: خانه ها در حال کوچکتر شدن هستند و سلیقه ها بیشتر التقاطی می شوند.  با این درک ، توسعه دهندگان محصولات با موزه داران در موزه ها و گالری ها برای جمع آوری هنرهایی که از تلویزیون قابل نمایش است کار کرده اند.

پس از چندین سال آزمایش نمونه های اولیه و شکل گیری مشارکت برای تهیه آثار هنری ، این همکاری منجر به معرفی قاب تلویزیون Frame TV در سال 2017 شد ، یک تلویزیون سامسونگ که شبیه قاب عکس بود.  این از سنسورهای حرکتی برای نشان دادن هنر در هنگام حضور افراد استفاده می کند و در صورت عدم حضور افراد در آن خاموش می شود.  تلویزیون به یک کتاب پرفروش تبدیل شده است.

Behar ، بنیانگذار Fuseproject ، یک شرکت طراحی صنعتی ، گفت که او از رویکرد آمازون به عنوان یک شرکت خرده فروشی که به سرعت ایده ها را آزمایش می کند ، درک می کند.  مانند زمانی که او نحوه واکنش مشتریان به قیمتهای مختلف در فروشگاههایش را اندازه می گیرد.  وی گفت: “با سخت افزار ، مردم به چیزهایی بی فایده می روند یا دیگر کار نمی کنند.”  “در جهانی که امروز در آن زندگی می کنیم ، با گرم شدن کره زمین و پلاستیک و مواد زائد ، فکر می کنم باید بسیار مراقب باشید.”

شارژ کردن

هالوول مثالی برای اطمینان خاطر به مشتریان ناراضی است.  وقتی آمازون خبر مرگ Echo Look را اعلام کرد ، این شرکت دو ایمیل ارسال کرد.  اولین کد شامل کد تبلیغاتی برای دریافت محصول جدیدتر ، اکو شو 5 به صورت رایگان بود. هالوول این پیشنهاد را پذیرفت ، اما اکو شو را جایگزین بدی یافت: دوربین بی کیفیت بود و فاقد نرم افزار برای ساماندهی کمد لباس بود ، او گفت.

ایمیل دوم یادآوری بود که Echo Look به زودی مرده و می تواند بازیافت شود.  هالوول قسمت بازیافت را از دست داد.

وی گفت: “من به وضوح به یاد دارم که یک روز آن را در سطل آشغال قرار دادم ، زیرا فقط کارساز نبود.”

نیویورک تایمز

اخبار و نظرات مربوط به فناوری ، اسباب بازی ها و بازی ها را دریافت کنید    خبرنامه فناوری ما هر جمعه. اینجا ثبت نام کنید.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی