مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۳۸ ب.ظ

 

میلان (AP) – مارک های لوکس در حال حاضر از وعده های نسخه 21 قرن قرن 21 در ایالات متحده بهره مند هستند ، جایی که بسته های محرک جامد و یک واکسن مدرن در حال تسریع بهبودی از یک بیماری همه گیر پیشرفته است ، طبق جدید مطالعه شرکت مشاور Bain & Co. ، منتشر شده در روز دوشنبه.

کلودیا د آرپزیو ، شریک Bain ، گفت که اقتصاد در حال بهبود سریع ایالات متحده ، همراه با چین – در حال حاضر در یک مسیر رشد ثابت – می تواند بازار جهانی کالاهای لوکس شخصی را به عقب یا حتی بالاتر از سطح فروش قبل از همه گیری برساند.

D’Arpizio با اشاره به محرک و پاسخ مثبت در بورس اوراق بهادار به آسوشیتدپرس گفت: “ما انتظار داریم یک چرخه بسیار مثبتی آغاز شود که در ایالات متحده تازه آغاز شده باشد ، جایی که مارک های لوکس واقعاً می توانند از آن بهره مند شوند.

“این ، همراه با این واقعیت که مصرف کنندگان از نظر مسافرتی احتمالاً قبلاً عادی شده اند ، برای بازیابی کالاهای لوکس فشار می آورد.”

در خوش بینانه ترین چشم انداز خود ، بین بهبودی کامل و حتی رشد را به 295 میلیارد یورو (358 میلیارد دلار) در سال جاری پیش بینی کرده است.  با احتیاط دقیق تر ، بهبود از 2019 تا 2022 به سطح بهبودی می رسد.

فروش لباس های لوکس ، جواهرات ، کالاهای چرمی و لوازم آرایشی در همه گیر سال 2020 از 281 میلیارد یورو در سال 2019 به 217 میلیارد یورو کاهش یافت و شش سال از رشد را کاهش داد.

اروپا عقب است ، و گردشگران خارجی که هنوز توسط کمپین واکسن ایالات متحده خفه شده اند

از دیگر نقاط روشن می توان به خاورمیانه ، به ویژه دبی اشاره کرد که در طی همه گیری ، افراد دارای ارزش خالص را به خود جلب می کند.  دی آرپزیو گفت: “آنها خیلی سریع واکسینه شدند و بسیاری از افراد ثروتمند در زمستان به دور از دبی کار می کردند.”

وی خاطرنشان کرد: همه گیری در حال تسریع روندهایی است که در حال حاضر اتفاق می افتد ، از جمله تجارت الکترونیکی بیشتر ، تمرکز بر شمول بیشتر ، تقویت پایداری و استقبال از بازار دست دوم.

داستان ادامه دارد

تجارت الکترونیکی تقریباً بیش از یک دهه پس از ظهور در سال 2020 از 12 درصد در سال 2019 به 23 درصد فروش رسیده است.  پیش بینی می شود تا سال 2025 به 30 درصد برسد.

نتیجه احتمالاً تجدیدنظر در مورد اثر انگشت خرده فروشی ، با برخی کاهش ها ، اما همچنین تأکید بر تجربه مشتری در حمایت از حضور آنلاین ، هم از نظر رسانه های اجتماعی و هم از نظر خرده فروشی خواهد بود. “

وی خاطرنشان کرد: بازار دست دوم به مارک های تجاری کمک می کند تا بر ماندگاری و ارزش محصولات خود تأکید کنند ، ویژگی هایی که به ویژه برای مصرف کنندگان جوان که شروع به حرکت در بازار می کنند جذاب است.  کفش های کتانی کلکسیونی ، کیف های پرنعمت از مارک هایی مانند پرادا یا هرمس و حتی ساعت های دست دوم چاپ های خاص خود را ایجاد می کنند.

D’Arpizio گفت: “عنصری از ارزش ویژه برند وجود دارد.”  “این فضایی است که برخی از مارک ها شک و ترس داشته اند ، اما اکنون آنها در تلاشند که پویایی مصرف کننده را درک کنند و با بازیکنان شریک شوند یا خود سیستم عامل های دست دوم را توسعه دهند.”

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی