مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴ ق.ظ

 

پس از نزدیک به یک هفته جستجو و پیچش های قانونی کافی برای نوشتن یک طرح فیلم ، ببر دیده شده که در خیابان های محله ای در هوستون سرگردان است.

این ببر که هند نام دارد ، شنبه شب پس از تماس صاحب حیوان خانگی با اداره پلیس هوستون و گفت که می خواهد حیوان را تحویل دهد ، صدمه ای ندید.

اداره پلیس گفت: “ما خوشحالیم که اعلام می کنیم ببر گمشده ای که هفته گذشته در محله هوستون دیده شده بود پیدا شده و صدمه ای ندیده است.” نوشت روی توییتر.

بیشتر: مکان ببر هوستون یک معما باقی مانده است ، زیرا مرد در زندان می گوید که او مالک نیست

پلیس گفت که ببر توسط این زن به بارک هوستون ، پناهگاه حیوانات شهر آورده شده است.

HPD Cmdr گفت: “من فکر می کنم عموم مردم فکر می کردند گرفتن یک ببر آسان است ، اما این اصلاً نبود.”  رون بورزا شنبه شب در یک کنفرانس خبری گفت.  “من تصور کردم که او هنوز در هوستون است و خوشحالم که قضیه آن طور شد.”

به گفته اداره پلیس هوستون ، بورزا گفت زنی که به ببر خیانت کرده است همسر ویکتور کوئاس است که پیش از این دوشنبه شب در خانه مادرش در ریچموند ، تگزاس بازداشت شده بود.

اداره پلیس هوستون همچنین ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن شخصی پس از بهبودی ببر به او غذا می دهد.

امیلی ارهورن ، از انجمن انسانی ایالات متحده ، به ABC News گفت که آنها انتظار دارند شنبه شب برخی اوقات هند را از حیوانات کنترل هیوستون به پناهگاه خود منتقل کنند.

بورزا گفت: “فقط به این دلیل که امروز هند را به دست آوردیم به این معنی نیست که حیوانات عجیب و غریب دیگری در هوستون وجود ندارد.”  من می خواهم همه آنها را دور بزنم و در محیطی امن قرار دهم زیرا در آپارتمان ایمن نیست ، در خانه هم ایمن نیست.  آنها باید همراه سایر حیوانات باشند.  “

مقامات گفتند که داشتن یک ببر در شهر هوستون غیرقانونی است.  بورزا گفت هند فقط 9 ماه دارد و وزن آن در حال حاضر حدود 175 پوند است.

داستان ادامه دارد

عکس: یک افسر پلیس غیر وظیفه اسلحه خود را نشان می دهد در حالی که صاحب ظاهری ببر بنگالی را که در 9 مه 2021 فرار کرده و در محله West Houston گشت زده است بازیابی می کند (ماریا تورس)

حماسه ببر شل یکشنبه شب هنگامی آغاز شد که کاربران برنامه Nextdoor در غرب هوستون شروع به اشتراک اخبار در مورد دیدن گربه بزرگ کردند.  اندکی بعد ویدئویی از این گربه در شبکه های اجتماعی آغاز به کار کرد.

یک ویدئو مردی را نشان می دهد که گفته می شود Cuevas به گربه نزدیک می شود ، بینی او را می بوسد و او را به یک خانه نزدیک بازمی گرداند.

کوئواس 26 ساله ، یکشنبه شب ، درست هنگام ورود پلیس با یک وسیله نقلیه با ببر از صحنه گریخت ، اما وقتی پلیس او را دستگیر کرد ، او دیگر در کنار ببر نبود.

بیشتر: کارول باسکین 5000 دلار جایزه برای از دست دادن ببر هوستون ارائه می دهد

کوئواس روز دوشنبه به کتمان جرم از پلیس متهم شد.

در جریان دستگیری وی ، پلیس گفت که کوئاس صاحب این حیوان است ، هرچند که وی این کار را تمام هفته انکار کرد.  بورزا شنبه شب تکرار کرد که این ببر کوئواس است و گفت که آنها فعلاً قصد ندارند از همسرش هزینه کنند.

اخیراً مایکل الیوت ، وکیل کوئاس ، جمعه پس از جلسه دادگاه گفت که این گربه متعلق به موکلش نیست.

“اساساً ، همانطور که در تمام مدت گفتیم ، گربه از ویکتور نبود و او گاهی نگهدارنده گربه بود.”

عکس: ببر بنگال عصر روز 9 مه 2021 در محله West Houston مشاهده شد (ماریا تورس)

الیوت روز جمعه قبل از بازگشت گربه اضافه کرد: “من فکر می کنم گربه احتمالاً هنوز با صاحبش است ، اطلاعاتی که قبلاً داشتیم این است که صاحب آن هند را نیز دوست داشته است. بنابراین به معنای واقعی کلمه مانند یک سگ بود.”

الیوت گفت ، ببر یکشنبه از حصار بالا رفت و از ملک فرار کرد.

بیشتر: صاحب تایگر هوستون پس از تخلیه پلیس در تعقیب و گریز سریع دستگیر شد

وقتی دادگاه جمعه بیرون آمد ، اوراق قرضه کوئاس به 300000 دلار افزایش یافت.

پیش از این ، طبق گفته پلیس ، کوئوس در ژوئیه سال 2020 دستگیر شد و به قتل ناشی از تیراندازی مهلک در سال 2017 در مقابل یک رستوران سوشی در شهرستان فورت بند ، تگزاس متهم شد. هفته

الیوت روز جمعه در مورد اتهام قتل گفت: “من می دانم که خانواده ای کسی را از دست داده است ، من نسبت به آنها بی احساس نیستم.”  “اما در همان زمان ، ادعا این است که ویکتور عمداً این مرد را کشته است … ادعای او از ابتدا … این یک مورد دفاع از خود بود که در آن من مورد حمله قرار گرفتم و از او دفاع کردم.”

ویلیام هاچینسون ، زورین شاه و ابی شلاویلو ، خبرنگار ای بی سی نیوز ، در تهیه این گزارش مشارکت داشتند.

ببری که در محله هوستون دیده شد و پس از یک هفته جستجو پیدا شد ، اختلافات حقوقی ابتدا در abcnews.go.com ظاهر شد

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی