مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۳۹ ب.ظ

نماهای شیشهای مانع خوبی در برابر ورود صدا به ساختمان هستند و از ورود اشعه ماوراء بنفش جلوگیری میکنند. بهترین پنجره های uPVC بسیار مقاوم هستند ، به نگهداری کمی نیاز دارند و حتی برای اطمینان از مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش آزمایش می شوند. طراحی ، پیاده سازی و تولید درب و پنجره دوجداره اغلب با امکان سنجی خاص و تلاش شبانه روزی صورت میگیرد تا با بهترین کیفیت و مقاومت و عمر مناسب به بازار عرضه شود.

اما خود مصرف کننده هم باید اصولی را رعایت کند تا نیاز به تعمیرات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و الومینیومی نداشته باشد و به کارایی محصول افزوده شود. از نظر انتخاب نوع رنگ، شیشه و .. دیگر ویژگی های انتخاب درب و پنجره دوجداره هیچ محدودیتی با نوع ساختمان نوساز و قدیمی نداشته و شما می توانید هر نوع درب و پنجره ای که می خواهید با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

یعنی برای نصب این نوع پنجره ها الزاما نباید ساختمان مورد نظر نوساز باشد بلکه میتوان با تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره بخش مهمی از اتلاف انرژی که درساختمان های قدیمی به وجود می آید را جبران کرد. پنجره های upvc شرکت ما به عنوان بهترین تولید کننده پنجره های uPVC در کشور ، نقش های گسترده ای از طرح های پنجره خانه زیبا و نفیس را به شما ارائه می دهد که نه تنها نمای خانه شما را دگرگون می کند بلکه از خانه شما در برابر دنیای خارج نیز محافظت می کند. 

شیشه رنگی پنجره دوجداره

تعیین قیمت پنجره دوجداره چندان به اندازه و طول و عرض پنجره بستگی ندارد، بلکه به میزان ماده ای که در آن بکار گرفته شده است بستگی خواهد داشت. اسپیسر آماده شده را روی یکی از شیشه ها و شیشه دیگر رو روی آن قرار می گیرد. پاشهای زیاد از جا درآورند، در نهایت پنجره جدید را نصب کنند و بساط گچ و سیمان و رنگ را برای بازسازی اطراف پنجره آماده کنند. در صورتی که برای بازسازی ساختمان خود تصمیم به استفاده از شیشه دوجداره دودی گرفتهاید.

برای انتخاب نوع و مدل آن، میتوانید از مشاوره و راهنمایی متخصصان شرکت تولید و فروش درب و پنجرههای دوجداره آپند بهره گیرید و از طریق تلفنهای اعلام شده بر روی سایت با ما در تماس باشید. برای آنکه پس از نصب در و پنجره احساس بهتری داشته باشید، با این توصیه ها پنچره ها را انتخاب کنید.

اکنون که با انواع شیشههای دودی دوجداره و کاربردهای هر یک از آنها آشنا شدید، در صورت تمایل برای استفاده از این نوع شیشهها، میتوانید انتخاب دقیقتری داشته باشید. با طراحی مناسب پنجره برای خانه خود ، می توانید سر و صدا ، گرد و غبار ، باران و آلودگی را کنترل کنید و همچنین کنترل بهتری بر افزایش هزینه های انرژی داشته باشید.

پنجره دوجداره با شیشه مات

آنیلینگ فرآیند آهسته، دقیق و کنترل شده برای خنک کردن پنلهای شیشه شناور است. استفاده می شود زیرا هنگام شکسته شدن ، شیشه کاملا خرد می شود که خطر تیکه های بزرگ شیشه را ندارد . اصلا نگران نباشید زیرا حل این مشکل نیز توسط گروه کاری ما انجام می پذیرد و با تعمیرات و رگلاژ درست و با ضمانت، اسایش را برای شما به ارمغان می اوریم. بعضی ها تصور دارند.

که پنجره دوجداره UPVC به دلیل سبک بودن از مقاومت و استحکام کافی ای برخوردار نیست اما خلاف آن چیزی که فکر می کنند است زیرا پنجره های دوجداره یو پی وی سی به دلیل ساختار شبکه ای پلیمر یو پی وی سی در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی دارد.

• پنجره دوجداره یو پی وی سی مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و آتش دارد. • با نصب پنجره های دوجداره یو پی وی سی می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

• پنجره ی دوجداره یو پی وی سی به دلیل مصالح به کار برده شده در آن از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است. آیا پنجره دوجداره یو پی وی سی دارای استحکام کافی است؟ پنجره های معمولی با مرور زمان و تغییرات شرایط آب و هوایی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می شوند.

که در نتیجه باعث کوتاهی عمر آنها میشود که پنجره دوجداره یو پی وی سی به علت مقاومت بالای که دارد دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود و ماندگاری بسیار بالایی دارد.پنجره دوجداره یو پی وی سی به علت عایق بود از ورود گرد و غبار و همچنین آلودگی های صوتی و حرارتی به داخل ساختمان جلوگیری می کند که پنجره های معمولی دارای این مزیت نیستند.

• پنجره دو جداره ی یو پی وی سی برعکس سایر پنجره های معمولی شیشه های آن عرق نمی کند در کل عمل میعان روی شیشه های این پنجره به دلیل دوجداره بودن صورت نمی گیرد

 

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی