مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۰۱ ب.ظ

شاید پس از آنکه به فکر تعویض پنجرههای قدیمی با پنجره دوجداره افتادید، برایتان این سوال پیش آید که چرا باید پنجرهها را عوض کنید و زمان و هزینه صرف این تغییر کنید.

نصب پنجرههای دوجداره به جای مدلهای قدیمی، علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میشود و به محیط زیست کمک میکند، هزینههای مصرف انرژی را نیز کاهش میدهد. علاوه بر تاثیر مثبت پنجرههای دوجداره بر صرفه جویی در مصرف انرژی، این پنجرهها بر حفظ آرامش خانه نیز تاثیرگذار هستند.

2. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک دو حالته: در این حالت پنجره علاوه بر اینکه مانند یک پنجره لولایی ساده به طور کامل باز می شود پنجره از بالا تا زاویه ای مشخص تنها برای تهویه هوا نیز باز می شود. در نتیجه بهترین گزینه شیشه های دوجداره میباشد.

شیشه های دوجداره از چند لایه شیشه تشکیل شده که ما بین لایه ها , هوای خشک قرار دارد تا به مانند یک عایق کامل عمل کند . پنجرههای دوجداره UPVC قیمتهای متفاوتی دارند. ساختمانهایی که دارای پنجرههای دوجداره هستند، در برابر زلزله مقاومت بیشتری دارند.

پنجره آلومینیومی کشویی قدیمی

به منظور تعیین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی فاکتور های زیادی تاثیر دارند که به همه آنها می پردازیم. در تعیین عرض و ارتفاع لنگه بازشو در پنجره دوجداره کشویی این نکته را مدنظر قرار دهید که عرض لنگه بازشو، حداقل باید یک سوم ارتفاع باشد.

اگر پنجره قدیمی خانه یا دفتر کار خود را تغییر دهید و پنجره UPVC دوجداره نصب کنید، ارزش ملک شما بالا میرود. پنجرههای دوجداره دارای شیشههای محکمتری هستند که آسیب رساندن به آنها به مراتب دشوارتر است.

امروزه پنجرههای دوجداره UPVC بهترین جایگزین برای انواع پنجرههای قدیمی به حساب میآید. بنابراین میزان آلودگیهای صنعتی ناشی از تولید این پنجرهها برای محیط زیست، بسیار کمتر است. فعالیت های جدید و همچنین تولیدات پنجرهای آلومینیوم اختصاصی و تولید سیستم های ترمال بریک، زمینه رشد گروه صنعتی دراج و پیشرفت و بهبود کیفیت در صنعت ساختمان را فراهم آورد. با توجه به نوع کاربرد آنها ، سه نوع پروفیل آلومینیوم وجود دارد: ساخت و ساز ، معماری و پروفیل آلومینیوم صنعتی.

میتوان انواع پروفیلهای آلومینیومی را از مرکز فروش آلومینیوم پامنار خریداری کرد. اکنون به بررسی برخی از عواملی میپردازیم، که ضرورت جایگزینی پنجرههای قدیمی با پنجرههای دوجداره را مشخص میکند.

علاوه بر اینها، شیشه ها رفلکس هستند و هنگام روز داخل خانه و یا محل کار شما را مشخص نمی کنند و شما می توانید به سادگی و بدون نگرانی از باز بودن پنجره و تهویه هوا لذت ببرید. سپس با توجه به جنس و تعداد توری های سفارش داده ، همیار در زمان اعلام شده جهت تحویل ، نصب و رگلاژ توری ها اعزام می گردد.

از طرف دیگر با توجه به باز و بسته شدن خود تور داخل چارچوب، طول عمر توری بیشتر می شود و نظافت آن هم بسیار آسانتر است. این مدل پنجره های دوجداره از نوع خلیجی هم جلوهی بهتر و زیباتری به منزل شما میبخشند. با وجود این، آلودگیهای صوتی باز هم بر سلامت انسان تاثیر میگذارند. باز شدن لنگه به صورت تک به تک و همزمان امکان پذیر است.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی