مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۱۰ ب.ظ

فضاهای داخلی ایجاد شده در عرض پروفیل با استفاده از دیواره های UPVC را چمبر می گویند که در اکثر برندهای پروفیل درب و پنجره دوجداره، از ۳ حفره تا ۷ حفره قابل شمارش است. به نظر میرسد که پنجره های دوجداره UPVC میتوانند حدود ۲۰ سال دوام بیاورند، بنابراین هزینه زیاد خرید و نصب آنها ارزش بسیار زیادی خواهد داشت. استفاده از انواع پنجره های جدید از جمله پالادین، پنجره های طاق مسطح و نیز پنجره بیرون آمده رواج یافت.

حفاظ پنجره آلومینیومی

وزن دستگاه حدود به ۴۰۰ کیلوگرم میباشد و قطعات استفاده شده در آن همگی برند فستو آلمان میباشد. اگرچه پنجرههای آلومینیومی محکم و بسیار جذاب هستند، مواد آن به دلیل رسانایی دارای یک ضعف است. خراش های سطحی، روی این پنجره ها تاثیری ندارد و عمر مفید upvc بسیار بالاتر است.

همه ما با جنس چوب آشنایی داریم و میدانیم که پس از مدتی دچار آسیب دیدگی و پوسیدگی میشود در نتیجه برای استفاده بلند مدت این پنجره ها مناسب به نظر نمیرسد . استفاده از پروفیل های سبک یا دست دوم در ساخت توری پنجره آلومینیومی اصلا پیشنهاد نمی شود.

پنجره آلومینیوم در اصفهان

پنجره آکاردئونی، بسیار عریض و دارای چند لنگه است که لنگه ها در هنگام باز شدن روی هم قرار می گیرند. جنس این ریل هم تماما از آلومینیوم است. در مجموع مقاومت این نوع از پنجره ها بالاتر است و می تواند انتخاب قابل اطمینان تری نسبت به پنجره های آلومینیومی باشد. با توجه به توانایی این پنجره ها در حفاظت از انرژی در طول زندگیشان فلز پنجره یو پی وی سی ( پنجره UPVC ) به عنوان پنجره سبز شناخته می شود.

بیشترین امتیاز را برای صرفه جویی مصرف انرژی در مقایسه با پنجره های چوبی و فلزی کسب می کنند. به همین دلیل برای مدتی از لحاظ بهرهوری انرژی آلومینیوم، انتخاب ضعیفتری نسبت به uPVC محسوب میشد. آیا پنجرههای آلومینیومی بهتر از پنجرههای UPVC هستند؟ هر دو گزینه، مزایای بسیاری دارند، اما باید دید که آیا آنها برای شما با توجه به نیازهای منحصر به فرد شما مناسب هستند یا خیر.

طول آن بین 3 – 6 متر است یا می تواند در ابعاد سفارشی بریده شود. از مزایای این پنجره اشغال نکردن فضای اضافی در هنگام باز کردن پنجره و گیر نکردن آن به پرده می باشد. استفاده از یک راهنمای قیمت به شما ایدهی تقریبی از هزینههای احتمالیای که در جایگزینی پنجرههای آلومینیومی با آن درگیر خواهید شد، میدهد.

در این صورت تنها گزینه استفاده از همین توری های ثابت است. نوع دیگر پنجره های آلومینیومی، ترمال بریک بوده که عایق حرارتی می باشد از همین رو استفاده زیادی دارد. قاب های پنجره دوجداره ترمال بریک در برابر انتقال گرما و سرما از طریق رسانش عایق هستند.

نحوه ی تولید پروفیل ها نیز بسته به اینکه از چه جنسی باشد پروسه های متفاوتی دارد. البته برای نظافت شیشه ها یا توری،می توانید قاب توری را از پنجره جدا کنید. این سازه را می توان روی همه پنجره های دوجداره یا حتی پنجره های معمولی نصب کرد.

این شرکت ها اگرچه سهم زیادی از بازار ندارند اما پنجره هایی با کیفیت و طراحی عالی تولید می کنند. به عنوان مثال، برای خرید لوازم آشپزخانه، مشتری می تواند نمونه هایی از برندهای مگنت، هاوودنز، سیمفونی، پوگن پول یا اسمال بون را در یک فروشگاه ببیند. اگر به دنبال پنجره های آلومینیومی جدید هستید احتمالا اول از یک شرکت محلی برای خرید بازدید خواهید کرد. هنگام خرید در و پنجره های آلومینیومی، انتخاب های بسیار زیادی دارید و ممکن است اطلاعات گوناگون شما را کمی گیج کند.

یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی، از جمله مهم ترین و کاربردی ترین اجزای درب و پنجره های دو جداره می­باشند. از شرکتهای ساده نصب گرفته تا شرکتهای متخصص ساخت و طراحی پنجره های آلومینیومی، درب های آلومینیومی و درب های تاشو. درب و پنجره دوجداره آلومینیومی می توانند در برابر پارگی روزانه مقاومت کنند. معمولا پنجره آلومینیوم ساده در برابر حرارت عایق نیست و باعث اتلاف انرژی تا حد قابل توجهی می شود.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی