مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۴۰ ق.ظ

 

راجر فدرر پس از دو ماه دوری از تور روز سه شنبه بازی برگشت را از دست داد و در دور دوم مسابقات ژنو اوپن با نتیجه 6-4 ، 4-6 ، 6-4 به پابلو آندوجار سقوط کرد.

اولین مسابقه خاکی او در تقریباً دو سال او را در دومین تورنمنت اوپن استرالیا در سال 2020 تقریباً دو ساعت در زمین نگه داشت. در 15 ماه گذشته دو عمل جراحی زانوی راست انجام شده است.

فدرر گفت: “این (ضرر) هرگز احساس بزرگی نمی کند.”  “با نگاهی به سفر طولانی که از زمان بازگشت طی کرده ام ، مطمئنا بازگشت به زمین تنیس بسیار مفید است ، اما شما می دانید که من انتظارات بهتری از خودم دارم.”

در مجموعه تعیین کننده ، بهترین فدرر قبل از پیوستن دوباره آندوهر ، مجبور به قطع سرویس شد.  فدرر در سرویس خود دو امتیاز را ذخیره کرد ، اما امتیاز سوم با فشار روی خط پایه با یک فورهند روبرو به پایان رسید.

فدرر با تأیید اینکه در نهایت لیاقت پیروزی ندارد ، گفت که “این فقط در بازی من اتفاق نمی افتد.”

وی گفت: “امروز من کمی محدود شدم ، احساس می کردم در دادگاه هستم. این همان چیزی است که هست. شما فقط باید آن را بپذیرید و ادامه دهید.”

تماشا کنید |  فدرر در اولین مسابقه به دلیل مصدومیت شکست خورد:

راجر فدرر پس از دو ماه دوری ، مسابقه برگشت خود را از دست داد و در دور دوم مسابقات ژنو آزاد با نتیجه 6-4 ، 4-6 ، 6-4 به پابلو آندوکار سقوط کرد. 1:20

در مرحله بعدی مسابقات Open Open فرانسه ، سایت آخرین مسابقه زمین خاکی فدرر – باخت نیمه نهایی 2019 به رافائل نادال – پیش از شکست روز سه شنبه.

فدرر ، هشت بار قهرمان ویمبلدون که در یک فینال حماسی در آنجا در سال 2019 به نواک جوکوویچ باخت ، گفت: “هدف رولان گاروس نیست.”  “هدف چمن است ، بنابراین من هنوز وقت دارم.”

فدرر 39 ساله و آندوجار 35 ساله برای اولین بار در تور با یکدیگر روبرو شدند و اسپانیایی روز دوشنبه گفت که می خواهد بتواند به نوه هایش بگوید که او در نقش سوئیسی بزرگ بازی کرده است.

اندوهار پس از پیروزی دستان خود را بر روی سر خود قرار داد و لبخند تقریبا عذرخواهانه ای را با فدرر در شبکه عوض کرد.

قبل از شروع دادگاه ، فدرر در بخشی از اولین تور ATP خود تماشاگر بود و شاید بهترین دیدگاه در تنیس مردان سوئیس از زمان ظهور خود در دهه 1990 باشد.

با تماشای بخشی از مسابقه توسط فدرر ، دومینیک استفان استریکر 18 ساله در دور نخست با نتیجه 7 بر 6 (5) ، مارین چیلیچ قهرمان سابق اوپن ایالات متحده را شکست داد.

استریکر ، قهرمان سال گذشته جوانان در فضای باز فرانسوی ، در رده 419 قرار دارد.  چیلیچ که در سال 2014 تنها عنوان گرند اسلم خود را در مسابقات تک نفره به دست آورد ، در رده 46 قرار دارد.

دست چپ سوئیسی 9 آس داشت و خطای مضاعف نداشت.  او سرویس سیلیچ را چهار بار شکست و فقط دو بار بود.

استریکر گفت: “من عصبی شدم.”  “در واقع تا 5-1 ، 30-عشق خوب بود. من خوشحال شدم که آن را با نتیجه 6-1 تمام کردم و دیگر خدمت نکردم.”

استریکر قبلاً با فدرر تمرین کرده است.  حریف بعدی او مارتون فوکوویچ در رده چهلم خواهد بود که هنری لااکسونن مقدماتی سوئیسی را با نتیجه 7 بر 5 ، 7 بر 5 شکست داد.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی