مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۴۳ ب.ظ

 

راجر فدرر ، بزرگ تنیس ، از برگزارکنندگان المپیک خواست تا به بلاتکلیفی در مورد بازی های توکیو پایان دهند ، در حالی که 20 بار قهرمان گرند اسلم گفت که او هنوز مطمئن نیست که باید شرکت کند.

قرار است این المپیک از 23 جولای تا 8 آگوست برگزار شود ، زیرا در مارس سال گذشته به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

اما ژاپن که با هجوم عفونت ها دست و پنجه نرم می کرد ، تا پایان ماه مه وضعیت اضطراری را در پایتخت آن توکیو و سه منطقه ادامه داد.

“صادقانه بگویم ، من نمی دانم چه فکر کنم. من کمی بین این دو هستم” ، فدرر که چهار بار بعد از آن در لندن در بازی های پکن 2008 طلای مضاعف و در انفرادی نقره گرفت ، به ایستگاه تلویزیونی سوئیس لمان بلو در جمعه

“من دوست دارم در المپیک بازی کنم و برای سوئیس مدال بگیرم. این باعث افتخار من است. به خصوص اگر این اتفاق نیفتد ، من اولین کسی هستم که می فهمم.

“من فکر می کنم آنچه که ورزشکاران نیاز دارند یک راه حل است: آیا این اتفاق می افتد یا نه؟”

“در حال حاضر ما تصور می کنیم که این اتفاق خواهد افتاد. ما می دانیم که این وضعیت سیال است. و شما نیز می توانید به عنوان یک ورزشکار تصمیم بگیرید که می خواهید بروید. اگر احساس می کنید مقاومت زیادی وجود دارد ، شاید بهتر باشد که برو. من نمی دانم. “

تماشا کنید |  آیا المپیک توکیو با ترس از بیماری همه گیر ادامه خواهد یافت؟

دیک پاوند ، عضو کمیته بین المللی المپیک گفت: “همه آنچه که هم با ژاپن و هم با مقامات بهداشت عمومی و جنبش المپیک دنبال می کنیم می گوید که ما برای 23 ژوئیه آماده هستیم.” من بلیط خود را دارم. 8:44

دادخواست خواستار لغو بازیهای برنامه ریزی شده در طی 9 روز 350،000 امضا جمع آوری شد و روز جمعه به برگزارکنندگان تحویل داده شد و س questionsالات جدیدی راجع به ادامه بازیهای المپیک مطرح کرد.

رافائل نادال که برای کسب بیشترین عنوان در مسابقات تک گرند اسلم مردان در 20 سالگی برابر فدرر قرار دارد و سرنا ویلیامز 23 بار قهرمان گرند اسلم این هفته گفتند که هنوز از حضور در توکیو مطمئن نیستند.

نائومی اوزاکا و کی نیشیکوری ، تنیسورهای برتر زنان و مردان ژاپن نیز صدای خود را به این نگرانی ها اضافه کردند و گفتند که خطرات برگزاری بازی های المپیک در میان بیماری همه گیر باید به طور دقیق مورد بحث قرار گیرد.

فدرر ، پدر چهار فرزند گفت که واکسن Pfizer-BioNTech Covid-19 را دریافت کرده است.

فدرر که هفته آینده در مسابقات ژنو اوپن بازی می کند ، دومین تورنمنت خود از بازگشت در مارس یک سال به دلیل مشکلات زانو است ، گفت: “خوشحالم که توانستم این کار را با تمام سفرهایی که انجام می دهم انجام دهم.”

“حتی اگر در سوئیس بمانم ، فکر می کنم مزایایی وجود دارد. اول از همه ، من این کار را برای دیگران انجام دادم ، زیرا نمی خواهم آن را به شخص دیگری بدهم ، حتی اگر خیلی مراقب باشم.

“ما با خانواده و دوستان بسیار مراقب هستیم.”

تماشا کنید |  اسکات راسل از CBC نسخه دوم کتاب های بازی توکیو 2020 را خرد می کند:

اسکات راسل از CBC Sports پروتکل های به روز شده ای را که برای محافظت از ورزشکاران و برگزارکنندگان بازی های المپیک 2020 توکیو اعمال می شود ، توضیح می دهد. 4:32

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی