مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۱۰ ب.ظ

 

رهبران از کشاورزان می خواهند که حداقل یک نفر از اعضای خانواده را در اوایل 10 مه به محل های اعتراض در دهلی بفرستند

رهبران کشاورزان معترض در امتداد مرزهای دهلی به دنبال لغو قوانین جدید کشاورزی خواستار مخالفت با محاصره اعلام شده توسط دولت های بسیاری از کشورها برای کنترل شیوع COVID-19 شده اند.  آنها مردم را به افتتاح مغازه فراخواندند شنبه 8 مه.

“قفل برای تضعیف حرکت کشاورزان اعمال می شود.  این درمان نیست.  این روی تجارت تأثیر می گذارد.  دولت ترجیح می دهد یک سیاست محکم را تدوین کند. “

به دنبال افزایش اخیر موارد ویروس کرونا در سال جاری ، پایتخت ملی در سومین هفته متوالی محاصره خود قرار دارد.

پنجاب اگرچه “محاصره” را اعلام نکرد ، اما تاکنون فروشگاه های این ایالت را تعطیل نکرد 15 مه.  با این وجود فروشگاه هایی که اقلام اساسی را می فروشند باز خواهند ماند.  در خانه های سالمندان و آزمایشگاه ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

دولت هاریانا یک قفل یک هفته ای تا 10 مه (5 صبح) وضع کرد.  در همین حال ، دولت اوتار پرادش تصمیم گرفته است که “ساعت ریشه ای” جزئی را تا 7 صبح تمدید کند. 10 مه.

بیشتر معترضین اهل پنجاب ، هاریانا و اوتار پرادش هستند.

به گفته بالبیر سینگ راجاوال ، رئیس اتحادیه بهاراتیا کیسان (BCU) ، این ایالت ها در تلاشند تا مانع رسیدن کشاورزان به مکان های اعتراض در مرزهای دهلی شوند.

“ما از همه کشاورزان می خواهیم حداقل یکی از اعضای خانواده خود را به محل های اعتراض که در حال راه اندازی هستند بفرستند 10 مه،” او گفت.

وی افزود: “آنها فقط سعی می کنند اشتباهات خود را بپوشانند.”

چند تن از رهبران Samyukt Kisan Morcha (SKM) ، که اعتراضات را علیه قانون کشاورزی در دهلی رهبری می کند ، گفتند که دولت به درخواست آنها برای ایجاد مراکز واکسن در محل های اعتراض توجه نکرده است.

آنها گفتند اگرچه ضد عفونی کننده دست و ماسک صورت را برای معترضین و بازدیدکنندگان ترتیب داده بودند ، اما مقامات مجبور بودند مقررات پیچیده ای را برای حفظ بهداشت و بهداشت وضع کنند.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی