مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۳۸ ق.ظ

 

روبرتو مانچینی پس از امضای قرارداد جدید از طرف فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) رأی اعتماد قابل توجهی گرفت که وی را تا پایان جام جهانی 2026 هدایت ایتالیا را بر عهده خواهد داشت. (اخبار بیشتر فوتبال)

مانچینی در ماه مه 2018 منصوب شد و پس از جایگزینی جیان پیرو ونتورا در نوامبر گذشته ، مدیر مربیگری لوئیجی دی بیاجیو شد.

ونتورا نتوانست ایتالیا را به جام جهانی 2018 هدایت کند ، آتزوری ها در مرحله پلی آف به سوئد باختند.

این اولین جام جهانی بود که ایتالیا از سال 1958 از دست داد و FIGC را مجبور کرد تا قبل از مراجعه به مانچینی ، یکی از مربیان معتبر این کشور ، به طور جدی تجدید نظر کند.

وی در ابتدا فقط تا سال 2020 منصوب شد و در مسابقات مقدماتی یورو 2020 اعطا شد که ایتالیا به طور مناسب با سه بازی ذخیره به آن دست یافت.

این امر باعث شد تمدید دو ساله تا جام جهانی 2022 ادامه یابد ، اما به نظر می رسد FIGC چنان تحت تأثیر مانچینی قرار گرفته است که آنها آن را شایسته یک قرارداد طولانی مدت می دانند.

به نقل از ANSA در پایان جلسه شورای فدرال FIGC ، رئیس جمهور گابریل گراوینا گفت: “این سرمایه گذاری فدراسیون برای آینده است که مدیون هواداران هستیم.

25 – ایتالیا در 25 بازی به Roberto Mancini (20V ، 5N) نباخته است و این دومین سری طولانی بدون KO در تاریخ تیم ملی است که با مارچلو لیپی بین 2004 و 2006 ضبط شده است.  فقط ویتوریو پوزو بهتر عمل می کند (30 ، 1935-1939).  قلعه.# لیتوانی ایتالیا pic.twitter.com/pVr7Ai6im5

– OptaPaolo (OptaPaolo) 31 مارس 2021

“بسیار خوشحالم زیرا همانطور که روبرتو می داند ، هدف فدراسیون ادامه دادن این کار و تداوم آن در آینده بود.”

مانچینی که او نیز حضور داشت ، افزود: “من بسیار خوشحالم ، از فدراسیون تشکر می کنم و از رئیس جمهور متشکرم.

وی ادامه داد: ما قرارداد را تمدید کردیم ، اتفاقات زیادی رخ خواهد داد و همانطور که رئیس جمهور گفت ، برنده شدن آسان نیست ، اما ما تلاش می کنیم کارهایی را که سه سال پیش شروع کرده ایم انجام دهیم که تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته است.

“ما بازیکنان جوان زیادی داریم که به خصوص در تیم های ملی جوانان باید روی آنها تمرکز کنند ، بنابراین امید ما این است که این کار خیلی زود به ثمر برسد ، ما بسیار مثبت هستیم.”

تیم مانچینی ایتالیا رکورد دیرینه تیم ملی را در نوامبر 2019 شکست و در 10 بازی متوالی 3 بر صفر مقابل بوسنی و هرزگوین پیروز شد و در نهایت این سری با 11 پیروزی پایان یافت.

آنها تمام مقدماتی یورو 2020 خود را به دست آوردند و 10 پیروزی در سال 2019 رکورد جدیدی را برای بیشترین پیروزی در سال تقویمی برای تیم ملی ثبت کردند.

ایتالیا در گروه A یورو قرار گرفت که ماه آینده آغاز می شود ، این بدان معناست که برای صعود به مرحله حذفی به مصاف ترکیه ، ولز و سوئیس خواهد رفت.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی