مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴ ب.ظ

 

مامه بانرجی ، وزیر ارشد بنگال غربی ، روز چهارشنبه به فرماندار جاگدیپ دانخار نامه نوشت و سفر برنامه ریزی شده خود به کوچ بهار را در روز پنجشنبه به عنوان “رویه های یک جانبه” توصیف کرد که “موجب نقض آیین دادرسی طولانی مدت می شود”.  وی از فرماندار خواست تا تصمیمات ناگهانی در مورد بازدیدهای محلی را کنار بگذارد.

آقای Dhankhar مجبور شد از Cooch Behar بازدید کند و با کسانی که از خشونت پس از بررسی آسیب دیده اند دیدار کند.

“من از رسانه های اجتماعی فهمیدم که شما در 13 مه 2021 به طور یکجانبه به منطقه کوچ بهار در حال حرکت هستید و متأسفانه متوجه شدم که این امر مغایر با هنجارهای دیرینه است که طی چندین دهه تغییر کرده اند.  نخست وزیر نوشت: بنابراین ، من انتظار دارم که شما با مهربانی هنجارهای تعیین شده پروتکل را ، همانطور که در بالا ذکر شد ، دنبال کنید و از تصمیم ناگهانی در مورد بازدیدهای محلی صرف نظر کنید. ”  وی به کتابچه راهنمای پروتکل ها ، تشریفات ، دولت بنگال غربی ، وزارت کشور اشاره کرد و اظهار داشت که بازدیدهای میدانی فرماندار پس از دریافت دستورات توسط دولت توسط دبیر وی نهایی شد.

خانم بانرجی با اشاره به ارتباط قبلی با فرماندار در تاریخ 26 سپتامبر سال 2020 ، گفت که وی از وی خواسته و به طور خاص به وی توصیه کرده است “از بزرگ بینی نخست وزیر و شورای وزیران وی خودداری کند و با کارمند دولت ارتباط برقرار کند و دیکته کند. اقتدار تحت قانون اساسی و هدایت آنها به حضور در مقابل شما. ”  وی به او توصیه کرد که از “دیکته کارمندان دولت” و “جستجوی گزارش مستقیم از آنها” خودداری کند.

“من دریافتم که شما دائماً این توصیه را که به طور جدی به شما داده اید نادیده می گیرید و با مقامات دولتی ارتباط برقرار می کنید.  شما از آن زمان به دنبال گزارش های مستقیم هستید.  من از شما می خواهم و دوباره می خواهم و به شما توصیه می کنم که از این کار خودداری کنید.  من از دبیرکل خود می خواهم که این هنجار را رعایت کند. “

آقای Dhankhar چند روز پیش از سفر خود به Cooch Behar در شبکه های اجتماعی خبر داد.  روز چهارشنبه ، وی اضافه کرد که همراه با کوچ بهار ، که در تاریخ 13 آوریل دیدار خواهد کرد ، از “اردوگاه های آسام در 14 ماه مه پس از بازدید از مکانهای آسیب دیده در کوچ بهار” دیدار خواهد کرد.

“سری جگدیپ ظهار ، رئیس بانک جهانی ، از اردوگاه های Ranpagli و Srirampur در آسام بازدید خواهد کرد ، جایی که برخی از اعضای WB به دلیل خشونت های سرکوبگرانه به دنبال نظرسنجیMamataOfficial پناهنده شده بودند.  فرماندار دانخار ساعت 9 و 45 دقیقه صبح با بالگرد BSF به آسام رانپاگلی می رسد. “

رهبری کنگره ترینامول علیه سفر پیشنهادی استاندار به مناطق آسیب دیده خشونت آمیز صحبت کرده و با نامه رئیس وزیر ، اختلافات میان راج بهوان و دبیرخانه امور خارجه برجسته شده است.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی