مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴ ب.ظ

 

چی.  تیمی  KILOGRAM

            نام کامل لازم نبود  نام کوچک یا حتی حروف اول کافی بود.  این قدرت فوق العاده ای بود که کوبی برایانت ، تیم دانکن و کوین گارنت در طول زندگی حرفه ای خود داشتند و هنوز هم دارند ، که همگی از آخرین بازی های NBA حذف شده اند.  هر یک از آنها یک قهرمان NBA ، MVP ، دارنده مدال طلای المپیک ، قفل های سالانه تیم های All-Star و All-Defensive بودند.

            و اکنون ، افتخار نهایی به آنها رسید: شنبه شب در آنکاسویل ، کنتیکت ، همه آنها رسماً عضو تالار مشاهیر باشگاه بسکتبال نایسمیت می شوند.

            گارنت سال گذشته ، اندکی پس از اینکه یاد گرفت او در یک کلاس با برایانت و دانکن است ، گفت: “من دوست دارم فکر کنم که هر سه ما سعی کردیم بهترین باشیم.”  از کلاس های این چنینی بیشتر مورد احترام هستم.  “

            ارقام ترکیبی برای این سه نفر قابل توجه است: 11 قهرمانی (با برایانت و دانکن هر کدام 5 بار) ، 48 اشاره سر ستارگان ، بیش از 86000 امتیاز شغلی و تقریباً 900 میلیون دلار حقوق NBA – رقمی که به دلیل خارج شدن آنها نیست. دادگاه ادامه می یابد.  برایانت گل شماره 4 تاریخ NBA ، دانکن پانزدهم ، گارنت هجدهم است.

            قدرت درخشان آنها چنان درخشان است که تالار مشاهیر طی یک سال قوانین خود را تغییر داد: برای کلاس 2020 ، رأی دهندگان حکم به تعلیق یک ساله انتخابات مستقیم در دسته های کهنه سربازان ، جانبازان زن ، پیشگامان و همکاران اولیه آمریکایی آفریقایی تبار دادند.

            رأی دهندگان نمی خواستند هیچ نامزد شایسته ای از این گروه ها از دست برود.

            جری کولانژلو ، رئیس هیئت مشاهیر گفت: “وقتی این گروه را برای معرفی انتخاب کردیم ، بلافاصله فهمیدیم که این ممکن است یکی از کلاسهای عالی همه زمانها باشد.”  “منظور من ، افرادی است که وارد می شوند ، سه عنوان اصلی در کوبه و گارنت و تیم دانکن … که همه چیز را می گوید.  “

            نه نفر از اعضای کلاس هستند که روز شنبه شامل می شوند: همراه با برایانت ، دانکن و گارنت مربی جدید زنان LSU و مربی سابق بایلر کیم مالکی ، مربی سابق بنتلی باربارا استیونز ، تامیکا کچینگز مدال طلای المپیک چهار بار ، دو- زمان مربی NBA رودی تومجانوویچ ، سه بار مربی فینال فور ادی ساتون و دبیرکل سابق FIBA ​​پاتریک بومن.  برایانت ، ساتون و بومن پس از مرگ ضبط می شوند.

            دانکن در 19 فصل حضور در NBA با سن آنتونیو اسپرز به طور متوسط ​​19.0 امتیاز ، 10.8 ریباند ، 3.0 پاس گل ، 2.2 بلاک در هر بازی کسب کرد.  او بهترین بازیکن NCAA در سال 1997 در Wake Forest بود ، تازه کار سال NBA سال بعد ، یک سال بعد قهرمان شد – و جوایز تازه به دست آمد.

            گرگ پوپوویچ ، مربی تیم اسپرز که در تمام دوران حرفه ای خود مربی دانکن بوده است ، گفت: “در سطح حرفه ای ، کوتاه ترین راه برای گفتن این است:” بدون دانکن ، هیچ قهرمانی “.  “

            دانکن هرگز به عنوان بازیکن به دنبال کانون توجه نبود.  فصل گذشته ، هنگامی که به مدت یک سال به عنوان دستیار مربی به اسپرز بازگشت ، تقریباً از هر چیزی که ممکن است نظر او را جلب کند ، اجتناب کرد.  او ترجیح می دهد کارها را ساده انجام دهد ، و آنچه باعث شد او بر روی انگشتها کلیک کند – و پوپوویچ – این اعتقاد مشترک است که راه ساده مانعی برای بزرگی نیست.

            فرمول پیروزی دانکن ، او در مصاحبه ای با اسپرز قبل از مراسم این آخر هفته گفت ، چندان پیچیده نیست.  “من فقط بازی را دوست داشتم ، از باختن متنفر بودم – این بزرگ است ، فکر نمی کنم اعتبار کافی را بدست آورد – و سازمانی که متعهد است بهترین چیزها را آماده کند تا به یک شهر ، یک تیم ، یک بازیکن مثل من فرصت بدهد تا سال به سال برنده شوی “، گفت دانکن.

            گارنت متفاوت بود.  زباله ای متظاهر ، قوی و سخنگو ، او به راحتی دکمه های مخالفان را فشار می داد.  او همانند برایانت از دبیرستان مستقیماً به NBA رفت و برای تأثیرگذاری به زمان زیادی احتیاج نداشت.  وی 21 فصل برای مینه سوتا ، بوستون و بروکلین بازی کرد و با میانگین 17.8 امتیاز ، 10.0 ریباند و 3.7 پاس گل در هر بازی انجام داد.

            گارنت گفت: “من هرگز قبول نکردم.

            Doc Rivers ، مربی فیلادلفیا ، مربی دیرینه گارنت در بوستون ، از جمله برای فصل قهرمانی 2008 ، همان حرف را متفاوت گفت.

            ریورز گفت: “چیزی که در مورد کوین بود ، او فقط می خواست برنده شود.”

            برایانت در 20 فصل NBA خود به طور متوسط ​​25.0 امتیاز ، 5.2 ریباند و 4.7 پاس گل در هر بازی به دست آورد ، این همه در لس آنجلس لیکرز بود.  وی در سال 2016 81 امتیاز کسب کرد ، دومین امتیاز در تاریخ NBA. او در آخرین بازی خود در NBA 60 امتیاز کسب کرد – دو سال قبل از بردن اسکار به دلیل علاقه به داستان سرایی بعد از NBA. این یک فوری شد موفقیت

            او نمادین بود و هست.  جوئل امبیید از فیلادلفیا ، نامزد MVP در این فصل ، به یاد می آورد اولین بازی NBA که تاکنون تماشا کرده است – و چه کسی در آن بازی بازی کرده است.

            برایانت بود و امبیید بلافاصله یک قهرمان داشت.

            در اینجا چقدر Embiid ، در سالهای شکل گیری خود ، با تماشای بازی برایانت متحیر شده بود: گاهی او 9 ساعت قبل از خواب در خانه از این فرمان سرپیچی می کرد ، مخفیانه وارد اتاق تلویزیون می شد ، چراغ را روشن می کرد و صدا را خاموش می کرد ، تا بتوانید یک بازیکن دلخواه را تماشا کنید.  و این ، به خاطر داشته باشید ، قبل از این بود که Embiid حتی خودش بازی را شروع کند.  در نیمه راه دنیا ، برایانت بذر عظمت بسکتبال را در روان کودکی کاشت که در آن زمان فکر می کرد آینده اش در فوتبال است.

            امبیید گفت: “این زمانی بود که من عاشق بسکتبال شدم و به همین دلیل او بازیکن محبوب من شد.”  “منظورم این است که بگویم من به خاطر او احتمالاً اینجا هستم … خیلی دلم برای او تنگ شده است. دلم برای او خیلی تنگ شده است. او بازیکن محبوب من بود. وقتی به نحوه بازی من در بسکتبال و حرکات نگاه می کنید من اضافه کرده ام ، به خصوص وقتی که از کمرنگ شدن هر دو شانه ناشی می شود ، این از نوارهای زیادی از بازی های کوبه ناشی می شود.

            امبیید گفت: “دلم برای او بسیار تنگ شده است. کاش او هنوز اینجا با ما بود.”

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی