مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۴۵ ب.ظ

 

کمیسیون انتخابات (EC) روز شنبه گفت ساعت 8 صبح روز یکشنبه ، شمارش آرا برای 822 کرسی مجمع ، توزیع شده در بنگال غربی ، تامیل نادو ، آسام ، کرالا و پودوچری ، در 2،364 سالن شمارش COVID-19 انجام می شود. .  در سال 2016 ، تعداد سالن های شمارش 1002 مورد بود. افزایش بیش از 200٪ به دلیل هنجارهای فاصله ای است که به دنبال بررسی برای محدود کردن ویروس کرونا انجام شده است.

اتحادیه اروپا گفت ، بنگال غربی حداکثر 1111 سالن سرشماری ، کرالا 633 ، آسام 331 ، تامیل نادو 256 و پودوچری 31 خواهد داشت.

دلیل دیگری که این کمیسیون به افزایش تعداد سالن های سرشماری نسبت می دهد جهش در تعداد آرا پستی است که در پنج نظرسنجی مجمع استفاده می شود.

همه چیز

بنگال غربی

تامیل نادو

اسام

کرالا

پودرها

“اقدامات کمیسیون گسترش برگه های رای گیری پستی برای رأی دهندگان در گروه های شهروندان مسن (افراد بالای 80 سال) ، افراد دارای معلولیت و مبتلایان به ویروس کرونا شاهد افزایش 400 درصدی تعداد پستی هستند آرا (از 2.97 در 2016)… تا 13.16 لاک الکل در سال 2021) در چهار کشور و قلمرو اتحادیه “، می گوید.

این کمیسیون برای شمارش آرا in در چهار ایالت و سرزمین اتحادیه Puducherry ، 822 افسر بازگشت و بیش از 7000 افسر کمکی برگردانده است.

تقریباً 95000 مقام سرشماری ، از جمله رصدگران خرد ، وظیفه سرشماری را انجام می دهند.

طبق آخرین دستورالعمل های مربوط به روز نتایج صادر شده توسط EC ، هیچ نامزدی یا نماینده آنها بدون گزارش ویروس کرونا ویروس منفی در سالن های سرشماری پذیرفته نمی شود.

بر اساس اطلاعاتی که از مقامات ارشد انتخابات ایالت (افسران ارشد اجرایی) دریافت شده ، نامزدهای در حال شرکت جزئیات تقریباً 1.5 نماینده آسان (از جمله معاونان) در چهار ایالت و UT را ارائه داده اند.

بیش از 90 درصد آنها قبلاً تست های RTPCR یا RAT را گذرانده اند.  بقیه با تجهیزات آزمون توسط مسئولان انتخابات منطقه در روز شنبه تهیه شد.

گزارش EC از هر آزمایشگاه مجاز نیز تصویب خواهد شد.

این را می توان در شمارش آرا در نظرسنجی های جانبی برگزار شده برای لوک سبها و مکان های ملاقات در سراسر کشور نیز مشاهده کرد.

همچنین با آزمایش ویروس کرونا می توان به رسانه مجاز توسط کمیسیون برای پوشش روند سرشماری دست یافت.  حدود 12000 رسانه قدرت پوشش اخذ سرشماری را دارند.

سوشیل چاندرا ، کمیسار ارشد انتخابات (CEC) ، در جلسه مجازی روز شنبه ، توافق نامه های سرشماری با مقامات ارشد EC و مدیران اجرایی چهار کشور و UT را بررسی کرد.

وی دستور داد که کلیه دستورالعمل های مقرر شده در EC را دنبال کنید.  وی همچنین دستور داد که سالن های سرشماری باید کاملاً با دستورالعمل های COVID مطابقت داشته باشند.

CEC پایان موفقیت آمیز نظرسنجی در شرایط دشوار همه گیر را به مدیران اجرایی تبریک گفت.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی