مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۴۴ ب.ظ

 

مطبوعات کانادا

جامعه گلف به دنبال تمدید ممنوعیت ورزش توسط دولت انتاریو است

کریس باربر نمی تواند فکر کند که نخست وزیر انتاریو داگ فورد چیزی در برابر گلف دارد.  باربر ، مدیر اجرایی / مدیر کل مرکز زمین و دوره های آموزشی گلف Landings در کینگستون ، انتاریو ، نمی تواند درک کند که چرا فورد ممنوعیت گلف در انتاریو را حداقل تا 2 ژوئن تمدید کرده است.  این بخشی از تصمیم دولت در روز پنجشنبه بود که بخاطر بیماری همه گیر COVID-19 ، دستور اقامت در منزل خود را – که بسیاری دیگر از فعالیت های فضای باز را نیز ممنوع می کند – به مدت دو هفته تمدید کرد.  گلف در هیچ حوزه قضایی دیگری در آمریکای شمالی ممنوع نیست.  باربر گفت: “هیچ چیز منطقی نیست ، چه زمین های گلف ، زمین تنیس یا بسکتبال.”  “نگه داشتن افراد در داخل کاملاً مخالف کاری است که باید انجام دهیم.” اکنون که ما یک مشکل بزرگ در نظر گرفته می شویم مسخره است.  هیچ دلیلی برای این موقعیت وجود ندارد ، غیر از آنچه تصور می کنم خصومت با تجارت گلف باشد.  “فورد با گفتن اینکه این تمدید پس از صحبت با دوستانش بود ، گلف بازان را بیشتر عصبانی کرد.”  آنها دوست دیگری را برمی دارند ، دو یا سه نفر بیرون می روند ، گلف می روند ، گلف هیچ مشکلی ندارد ، “او گفت.”  مشکل این است که بعد از گلف آنها به عقب برمی گردند ، پرش هایی دارند.  مشکل این است.  “این جمله مطمئناً نظر باربر را جلب کرد.”  طبقه سیاسی دائماً به ما می گوید که از علم پیروی کنید ، “باربر گفت.”  با این وجود نخست وزیر با سیاستی همراه است که هیچ ارتباطی با علم ندارد.  “این یک داستان حکایتی است که وی در مورد چگونگی رفتن دوستانش به گلف بازی و نوشیدن آبجو می گوید. اگر این سیاست رانندگی او باشد ، این یک شوخی است … این هیچ معنای علمی ندارد. صفر”.  ایان لگات ، بازیکن سابق تور PGA ، از کمبریج ، انتاریو ، برای ابراز نارضایتی از فورد به توییتر متوسل شد.  لگات ، مدیرعامل باشگاه گلف و کانتری سنت جورج ، که قرار بود از دو سال گذشته میزبان مسابقات PGA Tour Canadian RGA باشد ، قبل از لغو ، در توییتر نوشت: “(فورد) برای اونتاریو و جامعه گلف آن آزار دهنده است.”  “شاید دفعه بعد قبل از رفتن به میکروفون از پاپ دور باش!” مانند بسیاری از گلف بازان انتاریو ، هرب پیج نیز 2 ژوئن را در تقویم خود دارد ، اما به یک دلیل دیگر.  پیج در مارکام ، انتاریو و عضو تالار مشاهیر گلف کانادا متولد شد ، هم اکنون مالک و مدیر گلف در زمین گلف Windmill Lakes در راونا ، اوهایو است.  در تاریخ 2 ژوئن ، اوهایو تمام سفارشات بهداشتی COVID-19 را خاتمه می دهد ، و نشان می دهد که همه چیز در ایالات متحده و کانادا متفاوت است.  مربی قدیمی گلف در دانشگاه ایالتی کنت گفت: “من نمی دانم که درست است ، امیدوارم که ما یک بازگشت را تجربه نکنیم.”  “من هنوز می توانم پلکسی گلاس خود را حفظ کنم ، با کارمندانم صحبت کنم و با مردممان ملاقات کنم و ببینم چه کاری انجام می دهم.” من برای مردم انتاریو که این زمین گلف را مالک و اداره می کنند ، همدلی زیادی دارم.  نمی توانم مشکلات اقتصادی فعلی را برای همه افراد حرفه ای گلف ، تمام زمین های گلف ، همه مشاغل تصور کنم.  من به شما می گویم ، من نمی توانم مکان امن تر و مناسب تری از زمین گلف فکر کنم.  “این بیماری همه گیر مانع سفر پیج به انتاریو شد. وی آخرین بار خانواده خود را در دسامبر 2019 دید.”  من از آن زمان خواهر ، برادر ، خواهرزاده ها و برادرزاده هایم را ندیده ام. “پیج ، که در آن سال به تالار مشاهیر کانادا راه یافت ، گفت:” ناراحت کننده است ، من واقعاً خیلی دلم برای او تنگ شده است. “بسیاری گلف را یک ورزش نخبه می دانند ، اما باربر گفت که هیچ چیز فراتر از حقیقت نیست.  “آیا باشگاه های خصوصی وجود دارد که هزینه های زیادی برای عضویت در آنها هزینه شود؟ بله ، کاملاً ،” گفت: “باربر.” در واقع توسط عموم مردم بازی می شود ، زیرا بیشتر افرادی که بازی می کنند یک درصد نیستند و مردم با فرزندان خود در زمین گلف بیرون می روند. پیرمردها پس از یک روز طولانی در محل ساخت و ساز فقط برای برخی از ورزشها بیرون رفتند این جایی است که رشد در چند سال گذشته در گلف بوده است ، این بیشتر آن است. “پیج ، که مربی بهترین حرفه ای های کانادایی در تور کوری کوری کانورز ، مکنزی هیوز و تیلور پندریت در کنت بود ، در سال 2020 با جدید قوانین  تأسیسات رستوران / صبحانه تا ماه مه باز نشد ، کارکنان از ماسک استفاده کردند ، در تله شن و ماسه پارویی وجود نداشت ، واشر در دسترس نبود و سنجاق ها همیشه در جای خود باقی بودند.  پیج گفت که گلف بازان نه تنها از قوانین پیروی می کنند ، بلکه ازمون نیز مثبت هستند – در ایالتی که هشتمین مورد بیشتر در موارد COVID در ایالات متحده دارد ، پیج مجبور به اخراج هیچ یک از کارگران خود نشد.  وی گفت: “من در اینجا 42 سال شلوغ ترین سال را داشته ام.”  “مردم نمی توانستند به بازی های بیس بال بروند ، نمی توانستند به کنسرت بروند ، نمی توانند به نمایش بروند ، تنها کاری که می توانستند انجام دهند بازی گلف بود.” ما گلف بازانی داشتیم که سالها ندیده بودیم.  همه گیری بسیاری از افراد را که از دست داده بودیم به گلف آورد.  من در حال حاضر سعی نمی کنم پزشک شوم ، اما منطقی نیست که در جایی که مردم می توانند فاصله اجتماعی داشته باشند و باز هم ماسک خود را ببندند ، به صراحت ساکت شوم.  واقعیت خشن این است که زمین های گلف برای زنده ماندن به درآمد نیاز دارد. اما باربر می فهمد که صنعت وی تنها یک صنعت سخت تلاش نمی کند. “وی گفت:” رستوران ها دست و پنجه نرم می کنند و من تصور نمی کنم یک فروشگاه لباس داشته باشم. “یک فروشگاه حرفه ای پر از کالا و مشتری ندارد که آن را به آن بفروشد.  “نمی توانم تصور کنم که این تنها کار من بود.”  این گزارش توسط مطبوعات کانادایی اولین بار در 14 مه 2021 منتشر شد. دن رالف ، مطبوعات کانادایی

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی