مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۰۸ ب.ظ

پنجره دوجداره آلومینیومی اکپا

مشاهده می شود که در پروفیل PVC به منظور افزایش استحکام و مقاومت و جلوگیری از خمیری شدن از یک پروفیل گالوانیزه داخلی برای تقویت استفاده می شود. ورقهای شیشهای را باید به صورت قائم، بند نموده و آنها را در دستههایی که تعداد آنها کمتر از 25 عدد باشد در امتداد طولشان بر روی دو تیر چوبی که هر یک 30 سانتیمتر از دو لبه شیشه فاصله دارند.

قرار داد. در هنگام انبار نمودن ورقهای شیشه باید بین آنها یک لایه کاغذ قرار گیرد. قابلیت دیگر این در و پنجره های آلومینیومی ترمال بر یک عایق بندی صددرصدی فضای درونی ساختمان است. این نوع از پنجره ها از سه لایه ی شیشه ای و دو عدد فاصله انداز تشکیل شده اند.

ضخامت شیشه خارجی و داخلی میتواند مساوی یا نامساوی باشد ولی معمولاً ضخامت 6 میلیمتر برای شیشه داخلی و 4 میلیمتر برای شیشه خارجی و 10 میلیمتر فاصله بین دو شیشه بهترین حالت میباشد. سپس دو لبه فریم توسط دستگاه بوتیل چسب زده میشود که به منظور درزگیری و قرارگرفتن اسپیسر مابین دو شیشه و چسبیدن آنها به یکدیگر میباشد.

در این کابین رنگ پودری به پروفیلها پاشیده میشود و نوار نقاله آنها را به کوره انتقال میدهد. افزایش قابل توجه قیمت انرژی در سالهای اخیر موجب گردیده تا دستاندرکاران صنعت ساختمان به روشهای کاهش اتلاف انرژی از سطوح خارجی ساختمان روی آورند. ابتدا پروفیلها و قطعات در بستههای خاص قرار میگیرند، سپس این بستهها بوسیله جرثقیل وارد وانهای مختلف شده و پس از طی زمان مشخص غوطهوری در هر یک از مواد به وان بعدی منتقل میگردند تا عملیات زیرسازی کامل شود.

اغلب توری های لولایی برای درب ورودی در نظر گرفته می شود و برای پنجره ها کاربرد ندارد. پنجره های ترمال بریک در برابر عناصر جوی مقاوم هستند و به این دلیل با این نام خوانده می شوند که به عنوان شکست حرارتی عمل می کنند.

تیغههای 50 سانتیمتری الماسه که در هنگام برش، روغنکاری میگردد نیز قابلیت برش پروفیلهای قطور با کیفیت عالی را دارد. امروزه در ساخت و سازهایی که انجام می شود استفاده از پنجره های دوجداره upvc به علت قابلیت ها و ویژگی های زیادی که دارد رواج یافته است. ما در شرکت وین کار می توانیم پنجره های دوجداره ی کشویی و دو جداره را با هم ترکیب کنیم .

به طور کلی درب و پنجره ها از جنبه های مختلفی از جمله جنس پروفیل و سری های آن، شیشه های به کار رفته، نوع یراق آلات و . علاوه بر آن نوع پروفیل مصرفی ( آلومینیوم یا upvc )، یراق آلات پنجره، ضخامت شیشه و هزینه حمل و نقل همگی روی قیمت ها تاثیر می گذارد. در بین یراق آلات ترک یراق vorne و accado و در بین یراق آلات آلمانی یراق roto و gu از شهرت و کیفیت خوبی برخوردار هستند.

جهت مطالعه بیشتر به نشریه 41 سازمان برنامه و بودجه مشخصات فنی عمومی شیشه کاری در ساختمان مراجعه فرمایید. جهت آشنایی با استاندارد یراقآلات به استاندارد 17088 موسسه استاندارد مراجعه فرمایید.

پروفیلهای برش خورده بر حسب نیاز برای تعبیه محل قفل یراقآلات مربوطه و ایجاد آبرونی پنجرهها به محل فرزکاری منتقل میگردند. در این مرحله شکافها و شیارهای مختلف مورد نیاز بر روی نقاط خاص پروفیلها ایجاد میگردد.

یکی از مهمترین راه های جلوگیری از این هدر رفتن انرژی استفاده از درب و پنجره دوجداره یو پی و ی سی یا الومینیومی با شیشه های دوجداره می باشد، به طوری که در حال حاضر ۷۰ درصد ساختمان های قاره اروپا از این نوع درب و پنجره دوجداره بهره می برند.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی