مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳ ق.ظ

 

لیگ برتر کانادا قصد دارد فصل سوم خود را از اواسط ژوئن تا اوایل ژوئیه در یک مکان و بدون هوادار آغاز کند.

بر خلاف سال گذشته ، که به یک تورنمنت مختصر در Charlottetown تبدیل شد ، طرح کانادایی یک برنامه کامل را برنامه ریزی می کند.  هر یک از این هشت باشگاه 28 مسابقه از فصل عادی را برگزار می کنند ، به این امید که در برخی از زمان ها بتوانند با حضور هواداران در جایگاه به بازارهای خانه خود بازگردند.

دیوید کلاناکان ، کمیسیونر ، با اشاره به احتمال باز شدن برخی از حوزه های قضایی زودتر از سایر کشورها ، گفت: “ما همچنین می دانیم که این اتفاق ممکن است همزمان رخ ندهد ، بنابراین ما آماده هستیم تا با آن نیز سازگار شویم.”

پیشنهاد به این معنی است که فصل در اواسط تا اواخر اکتبر و قهرمانی در اوایل تا اواسط نوامبر به پایان می رسد.

CPL امیدوار بود که بازی را در 22 مه در روز ویکتوریا ، آخر هفته طولانی آغاز کند ، اما در اواخر آوریل اعلام کرد که به دلیل همه گیری شروع را رد می کند.

این لیگ هنوز موقعیت ابتدایی خود را اعلام نکرده و گفته است که از چندین مکان از جمله سایت های بین المللی علاقه مند شده است.  هرجا فصل شروع می شود ، تیم ها برای محافظت از خود در برابر COVID-19 در یک حباب قرار می گیرند.

طبق گفته Clanachan ، CPL موفق به جلوگیری از هرگونه آزمایش مثبت در بازی های جزیره شد.

کلاناچان گفت: “هیچ ذی نفع (برای میزبانی) هیچ مشکلی ندارد. هدف این است که فرم مناسب را پیدا کنید.”

با توجه به اینکه Forge FC و York United FC هنوز تصویب دولت برای شروع اردوی آموزشی را دریافت نکرده اند ، انتاریو تقریباً در لیست قرار دارد.

کلاناچان در مورد سال در مورد مکان های خارجی گفت: “ما ترجیح می دهیم در کانادا باشیم.”

از طرف مثبت ، سازماندهی بازی ها در یک مکان با توجه به اینکه تیم ها از قبل آماده هستند ، هزینه های سفر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و برنامه فشرده تری را فراهم می کند.

کلاناچان در مورد آخرین طرح گفت: “این تنها چیزی است که می توانم از آن خارج کنم و می توانیم از آن به نفع خود استفاده کنیم.”

فصل 2021 شامل یک قالب یک جدول خواهد بود.  کلاناچان گفت که لیگ هنوز قالب پلی آف خود را نهایی نکرده است.

مسابقات سال گذشته بازی های جزیره از تاریخ 13 آگوست تا 9 سپتامبر در دانشگاه جزیره پرنس ادوارد برگزار شد و همیلتون فورج از عنوان قهرمانی در اولین فصل لیگ در سال 2019 دفاع کرد.

فصل اصلی لیگ برای سال 2020 قرار بود از 11 آوریل تا 4 اکتبر با تیم هایی برگزار شود که 28 بازی انجام می دهند.  برنده فصل عادی باید به بازی قهرمانی ادامه می داد ، زیرا تیم های مقام دوم و سوم باید به مصاف فینالیست دیگر می رفتند.

در حال حاضر ، فقط چهار تیم از هشت تیم لیگ در آماده سازی کامل هستند – اقیانوس آرام ، سواره نظام ، FC ادمونتون و اتلتیکو اتاوا (مادرید).  HFX Wanderers FC در حال آموزش کامل بود ، اما به دلیل محدودیت های شدیدتری که اخیراً در نوا اسکوشیا اعمال شده بود ، فقط به آموزش در گروه های کوچک محدود شد.

FC Valor از وینیپگ قصد دارد اردوی تمرینی خود را از روز دوشنبه افتتاح کند.  بازیکنان آن با ظرفیت محدود تمرین می کنند.

کلاناچان گفت که تیم ها در انتاریو برای برگزاری اردوی آموزشی خود مجبور به جاهای دیگر می شوند مگر اینکه استان به دلیل محدودیت ها آرام شود.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی