مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۴۸ ب.ظ

 

آمیت میترا وزیر دارایی بنگال غربی به نیرماالا سیتارامان ، وزیر دارایی نوشت و خواستار جلسه ای فوری شورای مالیات کالاها و خدمات شد تا در مورد مسئله مهم افزایش غرامت 1.56 لاری کرور پیش بینی شده برای ایالت ها در سال مالی 22 بحث کند.

میترا روز چهارشنبه در نامه ای به سیتارامان گفت ، که ایالت ها محاصره هایی را به دلیل موج دوم Covid-19 انجام می دهند ، غرامت آنها می تواند بسیار بیشتر از آنچه دولت قبلاً محاسبه کرده بود ، باشد که ET بررسی کرد.

“طبق پیش بینی GoI ، بدون در نظر گرفتن تأثیر Covid Wave-2 ، پیش بینی می شود این کمبود در 2221-2021 1.56164 کرون باشد.  اکنون ، به دلیل Covid Wave-2 و انسداد ، جبران خسارت بسیار بیشتر از برنامه قبلی خواهد بود “.

میترا از نخست وزیر خواستار یک جلسه مجازی برای بحث در مورد راه حل های مشکل “نگرانی عمیق” شد.

شورای GST که آخرین بار در 5 اکتبر 2020 تشکیل جلسه داده است ، باید مطابق با ماده (27) 279A (8) قانون اساسی حداقل هر سه ماه یک بار تشکیل شود.  انتخابات ایالتی منجر به عقب نشینی جلسه شد.

میترا گفت که عدم تشکیل جلسه شورای در دو سه ماهه اخیر ، حتی در عمل ، نهاد فدرال را تضعیف می کند.

وی گفت: “من می ترسم که جلسات نامنظم نیز منجر به عدم اعتماد شود.”

این مرکز برای سال مالی 2011 70،000 کرون خسارت به ایالات متحده آزاد کرد ، در حالی که 30،000 کرون در مارس 2021 آزاد شد. این مرکز همچنین در مارس 14،000 کرون را به عنوان یک تسویه حساب موقت به یک GST یکپارچه پرداخت کرد.

علاوه بر این ، مرکز 1.1 میلیون کرون به عنوان وام ذخیره به ایالات متحده داده است تا کمبود جبران مالیات GST برای سال مالی 21 را جبران کند.

این درخواست میترا در گام نخست وزیر نخست وزیر بنگال غربی ، مامه بانرجی ، که می خواهد معافیت کامل از مالیات ، عوارض و سایر مالیات های تزریق رمدزیویر ، سیلندرهای اکسیژن ، متمرکز کننده ها ، مخازن برودتی و ظروف مورد استفاده برای معالجه بیماران با Covid-19 باشد ، دنبال می شود.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی