مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۰۰ ب.ظ

 

SACRAMENTO ، کالیفرنیا (AP) – با از دست رفتن هر دو تابستان و تاریخ انتخابات برای فراخوان ، فرماندار Gavin Newsum می خواهد اطمینان حاصل کند که مردم کالیفرنیا از پرداخت های نقدی و جوایز نقدی که توزیع می کند ، اطلاع دارند.

راوی ویدئویی از یک خانواده خندان در یک کمپین تبلیغاتی که روز پنجشنبه توسط نیوزوم منتشر شد ، اولین خاطره خود را گفت: “نیوزوم پول را در جیب شما تحویل می دهد”.  این فهرست 1100 دلار در یک بار پرداخت نقدی را که در بودجه ایالت خود ارائه می دهد ، ذکر کرده است.

این مکان یکی از سه مکانی است که اکنون در سراسر کشور از تلویزیون پخش می شود ، اگرچه دو نفر دیگر منفی هستند و تصویری تاریک از جمهوری خواهان در پشت این تلاش ها ترسیم می کنند.  آزادی آنها پس از دو هفته در نیوزوم ، به عنوان مجری برنامه در کشور برای سفر به میلیون ها دلار برای واکسیناسیون و جشن پایان بسیاری از محدودیت های همه گیر ، در کشورها به عنوان مجری برنامه سفر کرد.

فضای جشن نشان دهنده اعتماد به نفس روزافزون نیوزوم به توانایی او در کنار آمدن با یادآوری است.  اما برخی از جمهوری خواهان می گویند او برای افزایش موقعیت خود و نادیده گرفتن مشکلات دولت به نفع وقایع آشکار ، از پول مالیات دهندگان سو استفاده کرده است.

کوین فولکنر ، شهردار سابق سن دیگو ، جمهوری خواه ، که در بارگیری فیلم در توییتر شرکت داشت ، گفت: “قطعاً به نظر می رسد در چند روز گذشته ، فرماندار نیوزوم تصمیم گرفته است که به ذهنیت بخاطر فراخوان پیوست.”  “آنچه واقعاً در مورد این تشنج است این است که آستین بالا بزنیم و شرایط عالی خود را برطرف کنیم.”

اما وقایع نشان داده اند که مزیت Newsom نسبت به رقبای خود در تولید عناوین و دریافت رسانه های رایگان بیشتر است.

راب اشتوتزمن ، سخنگوی فرماندار سابق آرنولد شوارتزنگر ، که ذائقه ظاهر تیترهای جذاب را داشت ، گفت: “من فکر می کنم که هوشمندانه است که از اخبار سیاسی متعارف عبور کند.

وی افزود: “او با همه خوب بازی نخواهد کرد ، اما به طور کلی حدس می زنم این احتمالاً از آنها باهوش باشد.”

برگزارکنندگان سیاسی آماتور جمهوری خواه سال گذشته برنامه فراخوان را آغاز کردند و اشتباهات نیوزوم به او کمک کرد تا امضای کافی برای رای گیری را جمع کند.  قبل از تعیین تاریخ ، به گواهینامه نهایی احتیاج است ، اما ممکن است ظرف چند هفته ارائه شود ، که به طور بالقوه اجازه انتخابات در ماه سپتامبر را می دهد.

بسیاری از متحدان نیوزوم معتقدند که انتخابات زودتر قبل از وقوع یک فاجعه طبیعی یا افزایش موارد غیر قابل انتظار ویروس بهتر است.

راه اندازی تبلیغات تلویزیونی توسط نیوزوم و برخی از رقبای جمهوری خواه آن نشان دهنده مرحله جدیدی از مبارزات انتخاباتی است که پس از تقویم تاریخ انتخابات به یک دوی سرعت تبدیل خواهد شد.

تبلیغات مثبت Newsom در ابتکارات عمده هزینه در بودجه پیشنهادی دولت خود ، که باید تا پایان ماه امضا کند ، متمرکز است.  این شامل حداکثر 1100 دلار پرداخت نقدی برای افراد کم درآمد و طبقه متوسط ​​، 4 میلیارد دلار کمک مالی برای مشاغل کوچک و یک پیش دبستانی رایگان برای همه کودکان است.

تبلیغات دیگر وی ، یکی به زبان انگلیسی و دیگری به زبان اسپانیایی ، با نشان دادن تصاویر حمله مردم به پایتخت آمریکا در 6 ژانویه ، سعی می کنند پاسخ را به جمهوری خواهان افراطی پیوند دهند.  آگهی انگلیسی یادآوری را “حمله به دموکراسی” خواند ، در حالی که اسپانیایی تبلیغات نظرات طرفدار اصلی فراخوان در مورد مهاجران میکروچیپ را تبلیغ می کرد.  این سازمان دهنده ، اورین هیتلی ، بعداً اظهار داشت که اظهار نظر در فیس بوک اغراق آمیز است و چیزی نیست که وی از آن پشتیبانی می کند.

سونیا دیاز ، بنیانگذار ابتکار عمل لاتین و سیاست در دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس ، اظهار داشت: تبلیغات مثبت Newsom پیام هایی را ارائه می دهد که در خانواده ها و جوانان به شدت تحت تأثیر همه گیری طنین انداز می شود ، پرداخت های نقدی برای تجارت و گسترش سن پیش دبستانی را برجسته می کند. .

وی گفت: “این چیزی است که من فکر می کنم واقعاً در مورد گفتگو با گزینه های سیاسی است که به جوان ترهای کالیفرنیایی کمک می کند.”

در همین حال ، فاکنر اولین مبارزات خود را از روز دوشنبه و به زبان اسپانیایی نیز آغاز کرد.  وی نیوزوم را با دید منفی به تصویر کشید ، و بر تعطیلی اکثر مدارس در هنگام شیوع بیماری ، مبارزه دولت برای کاهش بی خانمانی و گسترش اعتبار برای رفتار خوب ، که می تواند منجر به آزادی زودهنگام دهها هزار نفر در زندان شود ، برجسته کرد.

هنگامی که موج گرما به این ایالت رسید ، جان کاکس ، یکی دیگر از نامزدهای جمهوری خواه ، گفت که نیوزوم روی موضوعات درست تمرکز نکرده است.  اپراتور سیستم مستقل ایالت خواستار محافظت در روز پنجشنبه شد ، اما گفت که اخلال در این موارد بعید است.

کاکس در توئیتی نوشت: “در حالی که گاوین نیوزوم از پارک های تفریحی بازدید می کند و در برنامه های نمایشی با ارائه دلارهای مالیاتی ظاهر می شود ، کالیفرنیا با یک بحران انرژی قریب الوقوع روبرو است.”

البته هفته نیوزوم خاص یک سیاستمدار نبود.  او 10 برنده در جایزه 1.5 میلیون دلاری به دست آورد ، با شخصیت های کارتونی رقصید و روی یک غلتک کوچک – با دوربین های تلویزیونی موبایل – پرید.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

شری بیبیک جف ، استاد ارتباطات سیاست عمومی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی گفت: “من فکر می کنم که او یک توپ دارد ، فکر می کنم او کمی آرام تر است.”

اما ، وی گفت ، ممکن است چهره یک فرماندار به عنوان یک ارائه دهنده بازی برای برخی از افراد دست و پاگیر باشد.  هنوز هم ، بیشتر مردم احتمالاً بیشتر از نحوه ارائه آنها به معنای اعمال او برای آنها بیشتر است.

وی با استناد به تبلیغات تلویزیونی نیوزوم گفت: “برای من مانند رشوه افتضاح به نظر می رسید ، اما من رای دهنده متوسط ​​نیستم.”  وی افزود: آخرین بار کی دیدید کسی ، خصوصاً شخصی که صدمه دیده است ، از پول مجانی امتناع می کند؟

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی