مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۴۲ ب.ظ

آلودگی صوتی : اگر در یک منطقه پر سر و صدا زندگی می کنید ، پنجره های دو جداره می توانند به طور قابل توجهی صدای پس زمینه را کاهش دهند و به شما کمک می کند که راحت تر بخوابید. آیا upvc و آلومینیوم عایق صوتی هستند؟ این لایه در بین فریم و لنگه آلومینیوم در در و پنجره به کار می رود تا ارتباط از سطح بیرونی با درونی قطع گردد. کامپوزیت آلومینیوم به چند دسته تقسیم میشود؟

در پنجرههای آلومینیومی با تکیه بر چند اتصال رایج به خصوص یراق آلات پیچ و پرچی و همچنین پانچ با استفاده از لقمههای توپر آلومینیومی قدرت اتصال به نحوی فوقالعاده بالاست. ضد اشتعال و برق گرفتگی: دمای احتراق ماده PVC 380درجه سانتی گراد است که در مقایسه با پنجره های چوبی دیرتر مشتعل شده و برخلاف چوب ماده PVC با دور نمودن منبع حریق خود به خود خاموش می شود.

تمامی این عوامل از جمله عامل های پایه و مهمی هستند که در محاسبه وزن درب و پنجره ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و دیگر عوامل تاثیر گذار در این زمینه شامل وزن فریم ها، وزنی که لنگه باز شو دارد و مانند این ها است.

وزنی که یک متر مربع از درب و پنجره های آلومینیومی دارند با توجه به عوامل مختلفی محاسبه می شود که این عامل ها شامل نوع پروفیل آلومینیوم، ضخامت هایی که دیواره های آن دارند، نوعی از یراق آلاتی که در آن به کار رفته است و مانند این ها.

در کل با توجه به تنوع آب و هوایی در منطقه شاهرود و اختلاف دما در طی روز و شب که خاص مناطقی با آب و هوای کویری است، بهتر است از پنجره upvc ویستابست استفاده نمایید تا بتواند این اختلاف دما در طی روز و شب را به خوبی تحمل کند حتی بدون کوچکترین تغییری در کیفیت پنجره دوجداره.

حفاظ پنجره متحرک این قابلیت را دارد که در زمان حضور ساکنین باز شده و منظره بهتری را از بیرون ساختمان برای آن ها ایجاد کند. تاثیر وزن یراق آلات استفاده شده Accessory: این که از چه یراق آلاتی استفاده شده است، تعیین می کند که وزن کلی چه میزان خواهد شد. به طور کلی قیمت پنجره دوجداره ارزان تر از پنجره های چوبی و آلومینیومی می باشد.همانطور که هزینه شیشه دوجداره مهم است ،پشتیبانی و کادر مسئول پروژه نیز مهم است.

تاثیر وزن شیشه استفاده شده: ساختار شیشه ها و این مورد که وزن هر میل شیشه چه میزان است در تعیین وزن کلی موثر هستند. سیستم شیشه دوجداره متشکل از دو لایه شیشه که به صورت موازی در فاصله های مساوی از یکدیگر قرار گرفتهاند و به وسیله اسپیسر دور تا دور آن، از هم سوا شدهاند، میباشد. در شیشههای دوجداره معمولا از اسپیسرهای آلومینیومی به کار برده میشود که درون اسپیسر را با ماده رطوبتگیر پر میکنند که این ماده باعث جذب رطوبت هوای بین دو شیشه میشود و توسط مواد درزگیر مناسب، به صورت کامل آببندی شده است.

از جمله باور های غلطی که در بین برخی افراد وجود دارد این مسئله است که این نوع درب و پنجره ها نیز مانند دیگر بخش های ساختمان توسط هر فردی که ادعای فنی بودن دارد قابل حل است اما این یک دیدگاه کاملا اشتباه است که متاسفانه باعث بروز اتفاقات جبران ناپذیر می شود. 

 

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی