مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۰۴ ب.ظ

با توجه به این فرآیند که “ترکیب” نام می گیرد، PVC ، تبدیل به یک پلاستیک بسیار سازگار و تطبیق پذیر می شود که امکان تولید محصولات بسیار سخت ( یو پی وی سی غیر پلاستیکی یا UPVC ) و نیز محصولات بسیار نرم و اتعطاف پذیر همچون FPVC را ایجاد می کند. انتخاب مارک پروفیل upvc از موارد تاثیر گذار در ساخت پنجره دوجداره است که باید به آن دقت شود زیرا پروفیل های ارزان قیمت بعد از مدتی تغییر رنگ می دهند و افتادگی پیدا میکند.

پس از دریافت مشاوره و قطعی کردن تصمیم خود برای نصب پنجره دوجداره جدید، مدل مورد نظرتان را سفارش میدهید و کارشناسان متخصص به محلی که قرار است پنجرههای آن تعویض شود، مراجعه میکنند. با این وجود ، فناوری طی دو دهه گذشته مسیری طولانی را طی کرده است و این روزها پنجره های الومینیوم دارای وقفه های حرارتی نوآورانه در قاب ها هستند ، که مانع از گرمای بیش از حد می شود.

همچنین ۵% از از اتلاف انرژی درب و پنجره ها به جهت هوابند نبودن آنها و کوران هوایی است که درصورت ساخت صحیح و استفاده از درزگیر و لاستیک های مناسب و با کیفیت پنجره هوابند خواهد بود. جهت پنجره های فیکس که شیشه کرکره دار بر روی آنها نصب می گردد،

یک منبع برق در نزدیک پنجره باید در نظر گرفته شود که توسط یک سیسم و یک آداپتور به برق متصل می گردد در پنجره های کشویی و یا sliding بجای برق مستقیم باید از یک باطری لیتیومی استفاده شود.

اما نکاتی در این زمینه وجود دارد که باید به آنها توجه داشت و با توجه به این نکات در شرایطی مشخص پنجرههای دوجداره upvc میتوانند از پنجرههای ترمال بریک کمی عملکرد بهتری را به همراه داشته باشد. برخی از مدل های پیشرفته آنها با فولاد گالوانیزه تقویت شده اند که شکستن آنها بسیار سخت است.

اگر به ساختمان سازی هایی که امروزه در دنیا انجام می گیرد دقت کنید، به خوبی می توانید متوجه تمایز سبک و سلیقه ها نیز شوید.

پروفیل های رنگ شده طبق ابعادی که بر حسب اندازه گیری انجام شده از ساختمان بوسیله رایانه محاسبه شده و توسط اره های خاص بریده میشوند. شیشه لمینت نوع دیگری است که در ساختار خود لایهای تلق مانند دارد و این لایه باعث میشود در هنگام شکستن با الگویی عنکبوتی بشکند و تکههای شیشه پرت نشود.

در صورت استفاده از سیستم ترمال بریک در درب و پنجره ها ۳۸ % کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و ۳۲ % کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما ، ۲۸ % کاهش مصرف سوخت ، ۲۰ % کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری میشود مجتمع تولیدی آلومینیوم مازندران نیز در راستای بهینه سازی مصرف سوخت در کشور است.

جلوگیری از اتلاف منابع انرژی در ساختمان ، مبادرت به تولید انواع درب و پنجره های ترمال بریک هماهنگ با تکنولوژی Alumil ایتالیا نموده است . همه این عوامل باعث میشود طول عمر پنجرههای آلومینیومی افزایش پیدا کند و همین عوامل، تفاوت قیمت پنجره آلومینیومی را با upvc به صرفه میکند.

پنجره آلومینیومی اراک

حال با استفاده از آلومینیوم ترمال بریک برای درب و پنجرههای ساختمان، در فصل سرما از انتقال گرما و در فصل گرما از انتقال برودت به خارج، جلوگیری میکنیم که همین کار به میزان چشمگیری، به صرفه جویی در مصرف انرژی، کمک میکند.ساخت در و پنجره آلومینیومی پس از انتخاب جنس یا همان متریال، به مرحله انتخاب بازشوها میرسد. این تیغه ی پلی آمیدی مانع انتقال حرارت ازیک سطح به سطح دیگر می شود.

به طوری که هیچگونه انتقال حرارتی از طریق پروفیل آلومینیومی چارچوب یا لنگه انجام نمی شود و در نتیجه مانع از افت شدید حرارت و برودت دمای محیط داخل ساختمان شده و نهایتا باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی می گردد. پروفیل های ترمال بریک از دو فریم داخلی وخارجی تشکیل شده اند.

که توسط یک عایق پلی آمیدی که در وسط این دو سطح قرار میگیرد به هم متصل می شوند (این اتصال توسط دستگاه پرس انجام می شود) و در نهایت به آن پروفیل ترمال بریک می گویند

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی