مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۰۶ ب.ظ

از مزایای این تیغه پلی آمیدی بالابودن استحکام مقاومت در برابر فشار مواد شیمیلیی اشعه UV و طول عمر بالامی باشد. مقاومت و سختی فلز آلومینیوم سبب گشته تا این فلز به عنوان ماده اولیه مناسب برای در و پنجره و نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد.ویژگی هدایت و رسانایی آلومینیوم نقیصه و ایرادی بزرگ برای استفاده از پنجره آلومینیوم محصوب می گردد.

شرکت پارسآلومینیوم کویر قبل از شیوع کرونا با تعدادی از شرکتها و کارخانهها قرارداد عقد کرده و سفارش محصول دریافت کرده بود که متاسفانه به دلیل جهش نرخ ارز و قیمت مواد اولیه در بازار آلومینیوم، نتوانستیم مواد اولیه را با قیمت قید شده در قرارداد خریداری کنیم که این موضوع باعث زیاندهی مجموعه شد؛

برخی از قراردادها هم به همین دلیل لغو شد و مجبور به پرداخت خسارت شدیم. کرتین وال یک محصول غیر سازه ای به شمار می رود که کار آن جداسازی بخش خارجی و داخلی ساختمان ها می باشد.

در واقع دو نوع پروفیل از خط تولید کارخانه ها بیرون می آید که یکی از بیلت آلومینیوم استاندارد و فابریک بوده که از درجه خلوص و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و دیگری از بیلت بازیافتی می باشد که خلوص پایین تری دارد، که حتما باید این دو نکته را در هنگام درخواست تولید پروفیل آلومینیوم صنعتی اختصاصی رعایت کرد.

این ارهها قابلیت تنظیم زوایا به صورت خودکار را داشته و فاصله بین دو فک اره نیز با یک خطکش الکترونیکی دقیق اندازهگیری میگردد. اما خواص دیگری هم در آلومینیوم وجود دارد که در طی سالیان گذشته باعث میشد این ماده نسبت به مواد دیگری مثل UPVC و یا وینیل، امتیاز پایین تری بگیرد. اما هر از گاهی این تنوع بیش از اندازه در بین گزینهها، افراد را گیج میکند و انتخاب مناسب ترین گزینه را دشوار می سازد.

استفاده از انواع پنجره نیز یکی از نتایجی است که برای تهویه و ورود و خروج هوای آزاد و استفاده ساکنین از نور طبیعی به کار گرفته میشود که در نتیجه به آسایش ساکنین و بهرهوری فضاهای داخلی کمک میکند. مثلا در پنجره های دوجداره جلوقفلی نوعی از یراق آلات است،

که نقش مهمی در کارکرد آنها دارد و به طول عمر مفید پنجره کمک شایانی میکند. مثلا در و پنجره های آلومینیومی و یا در و پنجره های پی وی سی و پنجره یو پی وی سی.

در پروفیل یو پی وی سی و همچنین در و پنجره های ساخته از این جنس به دلیل ماهیت پلاستیکی بود پروفیل یو پی وی سی ، ضایعات یا در و پنجره های قدیمی از این جنس ارژش ریالی نداشته و پولی نصیب مصرف کننده نمی شود، در نتیجه می توان ایران یک نکته منفی در نظر گرفت در هنگام انتخاب پروفیل یو پی وی سی برای ساخت در و پنجره. متوسط شدت سر و صدا در محیطهای معمولی زندگی در شهرها در حدود 60 الی 70 دسیبل میباشد.

از لحاظ علمی صدا با شدت 60 دسیبل به عنوان صدای مزاحم و با شدت 90 دسیبل مضر برای سیستم شنوایی و با شدت 120 دسیبل بالاتر از آستانه تحمل بوده که خطرناک تلقی میگردد. برند های دیگری نیز برای پروفیل پنجره دو جداره موجود می باشد

اما این سه برند بیشترین تقاضا را دارند. در حال حاضر مشاهده می شود که انواع مختلفی در و پنجره در بازار موجود است که افراد می توانند متناسب با سلیقه شخصی خود و نیازی که دارند نوعی از این در و پنجره ها را انتخاب کنند.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی