مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۰ ق.ظ

 

                مونترال – کارشناسان بهداشت عمومی می گویند کبک باید منتظر بماند تا افراد بیشتری دوز دوم واکسن COVID-19 را دریافت کنند قبل از اینکه تعداد طرفداران خود را که می توانند در بازی های خانگی در مونترال کانادا شرکت کنند ، افزایش دهند.

            روز سه شنبه ، کریستین دوبت ، وزیر بهداشت کبک به خبرنگاران گفت که تصمیم برای افزایش ظرفیت به زودی تصمیم می گیرد.  دوب و نخست وزیر فرانسوا لگالت اخیراً گفتند که آنها در حال بحث و گفتگو با بهداشت عمومی در مورد امکان پذیرش طرفداران بیشتر در این عرصه هستند.

            روکسان بورخس دا سیلوا ، استاد بهداشت عمومی در دانشگاه مونترال ، می گوید افرادی که با دو دوز واکسن واکسینه می شوند در معرض خطر انتشار ویروس کرونا هستند و می توان از آزمایشات سریع برای جلوگیری از شیوع عفونت استفاده کرد. در عرصه

            اما او می گوید افزایش ظرفیت در زمانی که 14 درصد از جمعیت کبک دو دوز دریافت کرده اند ، خطر ابتلا به شخصی را که به یک نوع اضطراب آلوده است افزایش می دهد ، به ویژه در مکان های تنگ مانند توالت یا پله برقی  .

            موشه لندر ، استاد ارشد اقتصاد در دانشگاه کنکوردیا در مونترال ، می گوید که اجازه هواداران بیشتر به پایین تیم کمک می کند ، زیرا تیم های لیگ ملی هاکی بیشتر از سایر لیگ های بزرگ ورزشی به درآمد بلیط وابسته هستند.  به پایین تیم کمک کنید ، زیرا تیم های لیگ هاکی ملی بیشتر از سایر لیگ های بزرگ ورزشی به درآمد بلیط وابسته هستند.

            لندر ، متخصص اقتصاد ورزش ، می گوید هواداران برای تیم میزبان اهمیت دارند ، اما او نگران است که اگر یک تیم ورزشی استثنا کند ، می تواند پیام اشتباهی را به مردم منتقل کند.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی