مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۴۵ ق.ظ

 

نیکولاس پوران ، خفاش پنجاب کینگز تصمیم گرفته است بخشی از حقوق IPL خود را برای کمک به هند در مبارزه با تجدید حیات بیماری همه گیر COVID-19 اهدا کند.

جدول با امتیاز  برنامه  اخبار

ده ها نفر در سراسر کشور پس از موج دوم همه گیری در حال مرگ هستند.  از روز پنجشنبه ، هند بیش از 3.86 مورد جدید COVID گزارش کرده است.

پوران از سرخپوستان خواست هرچه سریعتر واکسینه شوند.

اگرچه بسیاری از کشورهای دیگر هنوز تحت تأثیر همه گیری قرار دارند ، اما وضعیت هند در حال حاضر به ویژه وخیم است.  من سهم خود را در جهت افزایش آگاهی و کمک مالی در این شرایط وحشتناک انجام خواهم داد.# برای هند دعا کنید pic.twitter.com/xAnXrwMVTu

– نیکلای پوران شماره 29 (@ nicholas_47) 30 آوریل 2021

پوران در ویدئویی که در توئیتر منتشر کرد گفت: “اگر می توانید واکسن بزنید ، لطفاً سهم من را انجام دهید ، که همچنان برای هند دعا می کند ، اما نه تنها این ، من همچنین می خواهم بخشی از حقوق IPL خود را برای این بحران اهدا کنم.”

کریکر 25 ساله از ترینیداد از تلفاتی که بحران بهداشتی بی سابقه در زیرساخت های شلوغ پزشکی هند آگاه است ، آگاه است.

“برای همه طرفداران و هوادارانم در سراسر جهان و در خانه ، من درک می کنم که در هند ، در IPL در موقعیت امن و ممتازی قرار دارم.

“نزدیک بودن به چنین فاجعه ای که در اطراف ما اتفاق می افتد بسیار دلخراش است. برای کشوری که در طول سال ها این همه عشق و پشتیبانی را به ما نشان داده است ، تنها کاری که می توانم انجام دهم پیوستن به همکارانم است. بازیکنان برای افزایش آگاهی از این موضوع وضعیت در هند

پوران گفت: “سیستم بهداشتی در حال حاضر بیش از حد زیاد است. مردم به دلیل کمبود اکسیژن رسانی نمی توانند توجه لازم را به خود جلب کنند ، من نمی توانم نحوه شروع کار را بفهمم.”

پوران که تاکنون در IPL 2021 هر شش بازی را برای PBKS انجام داده است ، پس از وعده پشتیبانی بیش از حد با تأمین غلظت اکسیژن ، ابراز تمایل کرد که در این نقش ایفای نقش کند.

پوران در توئیتر نوشت: “اگرچه بسیاری از کشورهای دیگر هنوز تحت تأثیر همه گیری قرار دارند ، اما وضعیت هند در حال حاضر به ویژه وخیم است. من سهم خود را برای افزایش آگاهی و کمک های مالی در مورد این وضعیت وحشتناک انجام خواهم داد.”

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی