مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۴۳ ق.ظ

 

پلیس جامو و کشمیر هنگام حملات برای نقاشی نقاشی های طرفدار فلسطین ، یک هنرمند و 20 نفر دیگر را دستگیر کردند.  “موداسر گل یک هنرمند است.  پلیس وی را بهمراه چند نفر دیگر به جرم دیوار نویسی طرفدار فلسطین دستگیر کرد.  موداسر و برخی دیگر در ایستگاه پلیس صددر نگهداری می شوند. “

وی گفت: “به گفته پلیس ، اثر هنری فلسطین محبوبیت زیادی در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است ، بنابراین آنها دستگیر شده اند.”  وی گفت پلیس به آنها گفته است که در ارتباط با این دیوارنویسی ها و شعارهای طرفدار فلسطین به دنبال افراد بیشتری هستند.  وی گفت پلیس فاش نکرد که در کدام بخشها دستگیر شده اند.

پلیس ، قبل از آنکه گل را از محل سکونت خود در پادشاهی باغ بازداشت کند ، وی را مجبور به پاک کردن تصویر خود ، که با نقاط سیاه رنگ آمیزی شده بود ، کرد.  ویجی کومار از IGP کشمیر به خبرنگاران گفت که حداقل 20 نفر از چندین مکان در سریناگر دستگیر شده اند.  افسران پلیس متضرر به تماس های تلفنی مکرر Outlook پاسخ ندادند.

مردم محلی از گل 32 ساله خواسته اند که برای همبستگی با فلسطینی ها نقاشی دیواری بکشد.  این هنرمند چهره زار زار را که پرچم فلسطین را به عنوان روسری پوشانده بود ، نقاشی کرده بود و نوشته بود: “ما فلسطین هستیم”.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی