مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۳۱ ب.ظ

 

فقط چند روز از آن زمان می گذرد خط وظیفه به اوج خود رسید ، اما اکنون همه ما دلتنگ آن هستیم ، نه؟

طی هفت هفته گذشته ، ما درگیر پیچ و خم ها ، چرخش ها ، بازجویی ها و نظریه پردازی ها بوده ایم و اکنون که همه چیز تمام شده است (به هر حال تاکنون) ، یک حفره عظیم AC-12 شکل در زندگی ما وجود دارد.

اما ما اینجا هستیم تا به این موضوع کمک کنیم – در اینجا 10 نمایش جنایی دیگر وجود دارد که می توانند همین حالا برای پر کردن خلا v پخش شوند …

1. یک جنایتکار

(عکس: نتفلیکس)

موجود در: نت فلیکس

اگر نمی توانید از صحنه های بازجویی Line Of Duty به اندازه کافی سیر کنید ، پس یک جنایتکار نمایش برای شما است

هر قسمت از درام های نتفلیکس منحصراً در مصاحبه های پلیس تنظیم می شود ، و درگیری شدید روانی بین کارآگاهان و مظنونانی است که آنها در حال تحقیق هستند.

Rochenda Sandal (لیزا مک کوئین) و Lee Ingleby (نیک هانتلی) بازیگران Line Of Duty از جمله بازیگران هستند که دیوید تنانت ، کاترین کلی ، نیکلاس پینوکیو و کیت هرینگتون نیز در این بازی ها بازی می کنند.

هر یک از این دو مجموعه شامل داستان های مختلفی در فرانسه ، اسپانیا ، آلمان و انگلستان است که هر کشور اپیزودهای خود را به زبان محلی خود دریافت می کند.

2. فرد گمشده

(عکس: بی بی سی)

موجود در: iPlayer بی بی سی

همانطور که از عنوان پیداست ، این مجموعه از گلچین های بی بی سی به جستجوی کودکان گمشده متمرکز است ، جولین باپتیست ، محقق ، متعهد به کشف حقیقت در ناپدید شدن آنها است.

سری اول که در سال 2014 پخش شد ، به نفع Broadchurch بود و سری دوم نیز به پرونده جدیدی رسید که دو سال بعد رسید.  این سریال همچنین مجموعه Baptiste را در سال 2019 خلق کرد که زندگی کارآگاه محبوب را با بازی Tchéky Karyo تعمیق بخشید.

برخی از افراد مشهور از Line Of Duty نیز شامل می شوند ، زیرا جیمز نسبیت (مارکوس تورول) در سری اول نقش اصلی را بازی می کند ، در سری دوم نقش اصلی کیلی هاوس (دی. لیندسی دنتون) است.

3. فراموش نشدنی

(عکس: ITV)

موجود در: Netflix Series 1-3، ITV Hub Series 4

این درام موفق ITV قبلاً چهار فصل با استقبال چشمگیر منتقدان پخش شده است ، اما صدای قابل توجهی کمتر از Line Of Duty دریافت کرده است.

داستان ادامه دارد

با این حال ، بسیاری از افسران پلیس ادعا می کنند که Unforgotten تصویر دقیق تری از نیروها نسبت به همتای BBC خود است.

اگر هنوز نتوانسته اید او را بگیرید ، نیکولا واکر و ساندجیف باسکار به عنوان کارآگاهان لندن درگیر هستند. DCI کاسی استوارت و دی سانی خان ، که موارد سرد ناپدید شدن و قتل را حل می کنند.

4. مظنون اصلی

(عکس: ITV)

موجود در: BritBox

گاهی اوقات شما فقط نمی توانید کلاسیک را شکست دهید ، می توانید؟

بازیگر بانو هلن میرن و توسط Linda La Plante (که اخیراً در مورد Line Of Duty لاف نمی زد) نوشته شده است ، Prime Suspect به عنوان یکی از بهترین درام های پلیس انگلیس در تمام دوران شناخته می شود.

لیدی هلن در هفت سریال بین سالهای 1991 و 2006 در نقش کارآگاه سرسخت و سیگار کشیدن زنجیره ای جین تنیسون بازی کرد در حالی که شخصیت وی از جناب بازرس ارشد بازرسی به سرپرستی که با مجرمان روبرو می شد در حالی که با جنسیت گرایی نهادینه شده و رقبای سرسخت برخورد می کرد ، ارتقا یافت.

5. سرزمین داخلی

(عکس: بی بی سی)

موجود در: نت فلیکس

هینترلند که در حوالی روستای ولز واقع شده و فیلمبرداری شده است ، به عنوان اولین درام تلویزیونی بی بی سی که گفتگویی بین انگلیسی و ولزی برقرار کرده است ، با اولین نمایش تلویزیونی خود تاریخ ساز شد.

در این نمایش تام ماتیاس از DCI ، کارآگاهی با رازهای تاریک حضور دارد که خود را در یک شهر کوچک می بیند که به زودی ظاهر می شود ، اسرار بسیاری از خودش را دارد.

6. سقوط

جیلیان اندرسون و جیمی دورنان (عکس: بی بی سی)

موجود در: نت فلیکس

ریخته گری از جیلیان اندرسون مانند DSU استلا گیبسون و جیمی دورنان به عنوان قاتل زنجیره ای که او سعی می کند پیدا کند ، سقوط را به یک ساعت جذاب تبدیل کرد وقتی که در سال 2015 پخش شد.

The Fall پس از اولین پخش در RTÉ One در جمهوری ایرلند و BBC Two در انگلستان ، وقتی وارد شبکه بین المللی Netflix شد ، همچنان مخاطبان جهانی تری را جذب خود کرد.

7. مارسلا

(عکس: ITV)

موجود در: Netflix Series 1-2، ITV Hub Series 3

چیزی در مورد وجود دارد مارسلا که هنگام ورود به ITV در سال 2016 ، او را از پلیس های معمولی متمایز کرد.

خالق هانس روزلندلت جادوی نوردیک نوآر خود را پس از کسب اعتبار بین المللی با The Bridge به انگلستان آورد.

با یک نتیجه تعقیب و گرا و جلوه های بصری کاملاً سبک ، این نمایش بر کارآگاه آشفته مارسلا بکلند متمرکز است – با بازی آنا فریل – که هنگام تحقیق در مورد پرونده 12 ساله قاتل زنجیره ای با برخی از اسرار تاریک خود سر و کار دارد.

8. لوتر

(عکس: بی بی سی)

موجود در: iPlayer بی بی سی

این احتمالاً نمایشی نیست که بخواهید اواخر شب یا به تنهایی تماشا کنید ، زیرا این قابلیت را دارد که در آشنا ترین محیط ها احساس ناامنی کنید ، اما با این وجود یکی از بهترین درام های پلیسی در آن مکان است.

بازیگر ادریس البا با بازی جان لوتر اغلب در تاریکی پرونده هایی که او تحقیق می کند غرق می شود (و باور کنید آنها تاریک هستند) و با آلیس مورگان روانی و قاتل رابطه خطرناکی ایجاد می کند ، روت ویلسون.

9. تلتا

(عکس: HBO)

موجود در: اکنون

اگرچه ما سعی کرده ایم این لیست را به نمایش های بریتانیایی محدود کنیم ، اما بسیار وحشتناک است که اغلب به عنوان بهترین نمایش پلیس در همه زمان ها معرفی می شود.

به نقل از پاتریشیا کارمایکل از DCS on Line Of Duty ، اگر به دلایلی غیر قابل توضیح برخی از شما از این نمایش اطلاع ندارید ، در هر فصل از شبکه The Wire موسسه دیگری در شهر معرفی می شود – مانند قاچاق مواد مخدر ، دولت شهر و آموزش و پرورش – و ارتباط با اجرای قانون را بررسی می کند.

10 … یا Line Of Duty

(عکس: BBC / World Productions / Steffan Hill)

موجود در: iPlayer بی بی سی

متناوباً ، اگر واقعاً هنوز نمی توانید گروه AC-12 را آزاد کنید ، چرا برگردید و از پنج سری اول بازدید نکنید و ببینید آیا برخی از موارد پس از پایان سری ششم واضح تر می شوند؟

HuffPost ممکن است سهمی از خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این صفحه را دریافت کند.  قیمت ها و دسترسی در معرض تغییر هستند.

بیشتر بخوانید:

آیا آنا ماکسول مارتین را در خط وظیفه دوست دارید سپس Motherland نمایش جدید مورد علاقه شما خواهد بود

Line of Duty: 12 نمایش برای تماشای نقش های سریال به پایان رسیده است

تعهد: 7 پایان آزاد فینال سری 6 “قطعاً” مساوی نبود

نایجل بویل از گروه Of Of Duty پس از فاش کردن “H” به طرفداران “ناامیدی” خطاب می کند

این مقاله در اصل در هاف پست انگلستان منتشر شده و به روز شده است.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی