مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۴۴ ق.ظ

 

وزیر دارایی در مورد درآمد قابل توجه مالیات غیر مستقیم که از بین رفته است تردید ایجاد می کند.  او می گوید کمک مالی رایگان نیست

وزیر دارایی PTR ، پالانیول تیاگاراجان ، که نخست وزیر MK استالین وظیفه احیای مجدد و بازسازی ساختار اقتصاد کشور را بر عهده داشت ، می گوید که او در ابتدا مدل نقدینگی خود را توسعه می دهد ، در حالی که تمرکز خود را روی انتشار یک مقاله سفید در مورد امور مالی است.

روز چهارشنبه در مصاحبه ای با دبیرخانه ، وی گفت که طبق مطالعات اولیه ، مقدار قابل توجهی از درآمد که دولت از مالیات غیر مستقیم بدست آورده است ، دیگر حاصل نمی شود.  “چی شد؟  آیا در Tasmac این همه فساد وجود دارد؟  مالیات غیر مستقیم کجا می رود؟ »او تعجب کرد.  گزیده های ویرایش شده:

شما به عنوان یک مخالف MSP ، خواستار یک مقاله سفید در مورد اقتصاد شده اید که ادعا می کند وضع مالی کشور در وضعیت نامناسبی است.  به عنوان وزیر دارایی اکنون چه برنامه ای دارید؟

اولین قدم من این است که خودم مقاله سفید را منتشر کنم.  اگر من ، به عنوان یک MLA و یک بانکدار سابق و مدیر عامل یک بانک ، نمی دانم که چگونه امور مالی دولت خلاصه می شود ، شهروند عادی چگونه می فهمد؟  من می توانم یک بررسی داخلی انجام دهم و آن را برای عموم منتشر نکنم.  اما رهبر من [M.K. Stalin] مطمئنا همینطوره.  این یک دولت شفاف و دولتی است که مردم را رهبری می کند.  بنابراین ما تصمیم گرفتیم که برای نشان دادن وضعیت واقعی ، یک مقاله سفید تهیه و در اسرع وقت توزیع کنیم.

چگونه می خواهید از بحران فعلی عبور کنید؟

اولین نگرانی من نقدینگی است.  ما نباید مشکل نقدینگی داشته باشیم.  نمی گویم خطر وجود دارد.  شما با بالاترین ریسک خود شروع می کنید.  بالاترین خطر برای هر شخص همیشه نقدینگی است.

وقتی اینقدر بدهی و بهره دارید و هزینه های ثابت آنقدر زیاد است ، اولین سوالی که می پرسید این است که آیا نقدینگی شما کافی است؟  یک دولت واقعاً هرگز نمی تواند ورشکسته شود.  دولت دارایی های زیادی دارد.  این فقط مسئله گردش پول و زمان است.  نگرانی این است که آیا نقدینگی کافی برای پرداخت به موقع قبض های خود داریم؟  آیا انعطاف پذیری برای اولویت بندی کارهایی که باید انجام دهیم باید داشته باشیم؟  به عنوان مثال ، در یک بحران مانند این [COVID-19 pandemic]، اولویت اول ما گرفتن پول در دست مردم و بازگرداندن تقاضا است.  آنچه ما انجام داده ایم اقتصاد کلان کلاسیک است.  انحراف است که با این تماس رایگان بگیرید.  وقتی مدل نقدینگی خود را توسعه دادم ، نگرانی بعدی من درآمد و هزینه های سال جاری خواهد بود.  سپس باید بررسی کنم که در طولانی مدت چگونه در حال بازسازی هستیم.  چگونه برگردیم [sic] به شرایط مطلوبی که در سال 2004 و 2014 در قانون تعهد مالی (FRA) ، 2003 رعایت کردیم ، در تامیل نادو داشتیم؟  درآمد دولت باید بین 10.5٪ تا 11٪ از کل اعلامیه امنیتی باشد.  سپس باید 3.5٪ مرکز را بدست آوریم.  نسبت بهره به درآمد ما باید به 12٪ یا کمتر بازگردد.  ما باید بدهی خود را به GSDP بپذیریم [ratio] به سطح 20٪ برگردید.  الان حدود 25٪ است.  اولویت های اصلی من درآمد ، کاهش نرخ بهره و محدودیت بدهی است.  اگر بتوان بدهی را تا سال 18 یا 17 درصد GSDP بازپرداخت کرد ، همانطور که در سال 2014 بود ، پس می توان گفت که ما امور مالی تامیل نادو را بازسازی کردیم.

شما قبلاً ادعا کرده اید که دولت AIADMK عمدتا برای تأمین مالی پرداخت سود از وام استفاده می کند …

آنچه FRA تصور می کند وام برای سرمایه گذاری های سرمایه ای است: وام برای ساخت بیمارستان ها ، مدارس ، پل ها ، جاده ها و بنادر.  حتی قبل از همه گیری ، اگر دولت AIADMK یک روپیه وام گرفته بود ، از 50 پیپ برای تسویه حساب کسری درآمد و فقط 50 پیپ برای سرمایه گذاری استفاده کرد.  برای اولین بار در تاریخ تامیل نادو ، ما از وام برای پرداخت هزینه های اجباری و هزینه های غیر اختیاری مانند حقوق و بهره استفاده کردیم.  ما باید از این تجارت خارج شویم.  من باید این را درست کنم

شما یک بار گفتید که در حالی که ادیشا و چاتیسگر موفق به درآمدزایی از طریق بخش معدن شدند ، تامیل نادو ، که از منابع طبیعی برخوردار است ، فقط می تواند 900 کرون از طریق پاداش از معادن تولید کند …

به بودجه آنها نگاه کنید و ببینید چند درصد از درآمد آنها از بخش معدن تأمین می شود.  من یک چیز می پرسم  من قبلاً این پروژه را شروع کردم.  بین سالهای 2004 و 2014 ، درآمد خوبی بود ، زمانی که قبلاً 10٪ تا 11٪ GSDP به عنوان درآمد دریافت می کردیم.  چگونه آن را به دست آوردیم؟  چقدر از Tasmac گرفتیم [liquor sale]، معادن ، مالیات تجاری ، مالیات حرفه ای و ثبت نام و عوارض تمبر؟  شما باید میزهایی برای سرهای مختلف داشته باشید.  سپس می فهمیدیم که از کجا آمده است و می فهمیم چه اشتباهی رخ داده است.  تحقیقات مقدماتی من نشان می دهد که بخش عمده ای از آن از عوارض مالیات غیر مستقیم بر می گشت و دیگر اینگونه نیست.

چی شد؟  آیا در Tasmac این همه فساد وجود دارد؟  مالیات مالیات غیر مستقیم کجا از بین می رود؟  نمی دانم.  باید بفهمم

پس شما می گویید ما نمی فهمیم؟

آره.  من چیزی به زبان روپیه نمی گویم ، اما به عنوان درصدی از اقتصاد.  اگر دولت 3٪ یا 3.5٪ از CSDP را در دست خود نداشته باشد ، آیا این به معنای تبخیر و افزایش دود در آسمان است؟  البته که نه.  این به این معنی است که او با قشر ثروتمند جامعه باقی مانده و به کشور نمی آید.  اگر دولت آن را جمع آوری کند و برای کالاهای عمومی و خدمات مانند مغازه های جیره بندی ، آب آشامیدنی ، مدارس و مستمری های پیری و بیوه ها خرج کند ، توزیع مجدد می شود.  اگر دولت جمع نمی کند [it]، به طور خودکار نابرابری ایجاد می کند و رشد فراگیر را انکار می کند.

از یک طرف می خواهید درآمد خود را افزایش دهید و از طرف دیگر اقدامات رفاهی را گسترش می دهید ….

دو چیز وجود دارد.  یکی سنگ است.  بین دادن لاک ناخن 1 و 1 پوندی برای هر نفر تفاوت وجود دارد.  دوم قصد و شرایط است.  همه اینها – چیزی که شما آن را رایگان یا تخفیف می نامید – می تواند در بدترین حالت 10 هزار کرون یا 20 هزار کرون اضافه کند.  چه میزان درآمد را از دست می دهم؟  70000 تاج.  این امر منجر به عدم مدیریت درآمد شد.  سالانه چقدر سود پرداخت می کنم؟  45000 تاج.  اگر وقتی هست پول بدم [COVID-19] مسدود کردن هنگامی که تقاضا از صخره سقوط می کند ، اکثر متخصصان اقتصاد کلان می گویند شما کار درستی انجام می دهید.  در واقع به نفع همه است که در آن زمان پول به فقیر بدهند.

با توجه به محدودیت های مالی شدید ناشی از تغییرات مالیات پس از معرفی GST ، فرصت های ایجاد درآمد چیست؟

من می فهمم که این همه نشت در کجا اتفاق می افتد و آن را برطرف می کنم.  وقتی فهمیدیم متوسط ​​درآمد به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی در مالیات تجاری ، مالیات غیر مستقیم ، استخراج ، ثبت ، مارک و مدیران مختلف چگونه بوده است ، ارقام به عنوان اهداف در اختیار این بخشها قرار می گیرد.  به آنها به عنوان درآمد اختصاص یافته برای وزارتخانه های مختلف تعلق می گیرد.  آخرین باری که این کار در تامیل نادو انجام شد کی بود؟

تامیل نادو به دنبال تمرکززدایی بیشتر از حوضه مرکزی است و معتقد است کشورهایی مانند تامیل نادو که از نظر توسعه انسانی و شاخص های جمعیت شناختی عملکرد خوبی داشته اند ، از نظر سهم تحول اقتصادی آسیب دیده اند …

ما وطن پرست نیستیم.  ما می فهمیم که تحت دولت فدرال ، ایالات که بهتر است مالیات بیشتری پرداخت کنند و بازده کمتری داشته باشند.  به مدت 25 سال ، آنها همچنان از ما می گیرند و همچنان به ما کمتر می دهند.  به مدت 25 سال ، آنها همچنان به اوتار پرادش ، بیهار و شمال شرقی کمک می کنند و از آنها کمتر دریافت می کنند.  ثمره چنین نقل و انتقالات چیست؟  آنها بیشتر و بیشتر به مصرف خود ادامه می دادند و ما نیز رشد بهتری نسبت به سایر کشورها داشتیم.  از نظر ساختاری مشکلی وجود دارد.  سوابق انتقال یا کمبود مزایای انتقال وحشتناک است.  چقدر پایدار است؟

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی