مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۲۳ ق.ظ

 

مدیر Red Sox الکس کورا انتظار ندارد که مردم پسری را که به خاطر الکس وردوگو از او رها کردند فراموش کنند.

او فقط می خواهد هواداران بوستون از بازیکنی که هنگام معامله موکی بتس با داجرها بدست آوردند قدردانی کنند.

کورا پس از اینکه وردوگو یک ضربه تک نفره از گرین هیولا را برای کمک به مسابقه ردساکس از چهار برابر کسری زد و جمعه شب 6-5 تورنتو بلو جیز را شکست داد ، گفت: “ما به این مرد ایمان داریم.”  “ما یکی خوب گرفتیم.”

وردوگو سه گل داشت تا قرمزپوشان را در بازگشت به 23 بهترین پیروزی فصل برساند.  این هافبک 25 ساله در بهار سال گذشته برای بتس ، MVP AL 2018 ، که همچنان هدایت داجرز به عنوان سری جهانی را به دست آورد ، خریداری شد.

کورا گفت: “من می دانم که همه در مورد این تجارت صحبت خواهند کرد – حدس می زنم برای همیشه”.  “اما او بازیکن خوبی است. و جوان است و می داند برای آماده سازی هر روز چه کاری باید انجام دهد. خفاش های او شگفت انگیز هستند.”

ولادیمیر گررو جونیور سه گل از 16 گل تورنتو داشت ، از جمله هدایت نوزدهمین هومر در این فصل در لیگ های بزرگ ، چرا که آبی جی ها در ششمین مسابقه برتری 5-1 را آغاز کردند.  اما Red Sox در نیمه پایانی 3 گل به ثمر رساند و در یک هشتم با کریستین آرویو میزبان انفرادی برجسته مساوی کرد.

وقتی باران شروع به باریدن کرد ، تورنتو پایه های نهم را بارگیری کرد – وقتی که اولین بازیکن بیس بال ، بابی دالبک ، با دو دفع توپ ظاهر شد.  اما رایلی آدامز به زمینی در سوراخ برخورد کرد و ماروین گونزالس به سختی توانست آن را متوقف کند.

کیک هرناندز نیمه اول را با یک آغازگر بیرون آورد و پرتاب از ایستگاه کوتاه بو بیشه اولین پایه روودی تلهز را از کیسه بیرون آورد.  Telez سعی کرد دونده را برچسب گذاری کند ، اما توپ از روی دستکش او برگشت و غلتید و اجازه داد هرناندز مقام دوم را بدست آورد.

آرویو گفت: “کیک خط را شکست ، یک پرتاب اجباری بود. مورد بعدی که می دانید در مکان دوم در موقعیت گلزنی است.”  “جام پایه 90 تا پایه اول ، باعث ایجاد اتفاقی می شود. وقتی توپ را در بازی قرار می دهید ، اتفاقات خوب می افتد.”

هیولای سبز زیر تخت خود را بررسی می کند ولادی  # گچ بری ها    pic.twitter.com/3t3KuILzhP

& mdash؛BlueJays

وردوگو یکی از دیوارها را در زمین سمت چپ قرار داد و دونده سان سانتانا به راحتی گل زد.

وردوگو گفت: “این بازی کاملاً دیوانه وار بود ، در ابتدا بزرگ بود و سپس شروع به کار کرد.”  “وقتی در صندوق هستید ، سعی می کنید آرام باشید ، نفس عمیق بکشید ، آرام باشید ، هر آنچه که بخواهید. اما وقتی 25000-30،000 نفر جیغ می کشند و جیغ می کشند و بالا و پایین می پرند ، دستیابی به این مسئله کمی سخت است. دید تونلی.

وی گفت: “اما در عین حال ، شگفت آور است. قلب شما شروع به سرعت می کند ، همه چیز خوب است. آنچه قبل از این ملتهب شده بود ، در این مرحله ملتهب نیست. شما فقط قفل شده اید.”  “این بسیار خاص ، بسیار سرگرم کننده بود.”

دالبک میزبان بوستون نیز است.  گرت ویتلاک (2-1) دو فرصت ناموفق را ترتیب داد و اجازه داد تا دو ضربه و یک پیاده روی داشته باشد تا اینکه سه خط را خط زد.

رافائل دولیس (1-2) در جایگاه نهم برای تورنتو قرار گرفت.

Guerrero قبل از اینکه به یک ضربه خانگی بر روی او برسد ، یک ضربه و یک ضربه از Monster Green را به ثمر رساند – ضربه 443 فوت از بیلبورد DraftKings به دیوار در مرکز سمت چپ ، 5-1 را به ثمر رساند.  با فرصتی برای تکمیل چرخه در هشتم ، چشمش را زد.

راندال گریچوک همچنین سه گل برای آبی جیسی ها به ثمر رساند که از 5 بازی گذشته 4 بار شکست خورده است.

گوئرو در اولین گل ، زمانی که بلو جیز سه گل و یک پیاده روی داشت ، عالی عمل کرد اما فقط یک دوش را مدیریت کرد.  او در موقعیتی دوم شد که سه گل دیگر به ثمر رساندند تا نتیجه 3-0 شود.  وی پس از چهارمین دبل خود دوم شد.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۱)

بسیار عالی بود متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی