مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۴۳ ق.ظ

 

لندن / سنگاپور: ارز رمزنگاری شده اتریوم برای اولین بار روز دوشنبه 4000 دلار شکست ، و برای سومین روز متوالی شرط بندی که می تواند برنامه های جدیدی پیدا کند ، به قله جدید صعود می کند ، اگرچه برخی از تحلیلگران معتقدند که در سطح فعلی بیش از حد ارزش گذاری شده است.

اتریوم ، دومین سکه بزرگ با سرمایه بازار ، بیش از 6٪ جهش کرد و به زیر 4175 دلار رسید و آخرین مورد حدود 2٪ رشد کرد.

امسال ، با توجه به نقش آن در سیستم عامل های غیرمتمرکز – DeFi – که به وام های ارز رمزنگاری شده در خارج از بانکداری سنتی کمک می کنند ، افزایش یافته است ، و این افزایش انتظارات استفاده گسترده تر است.

تغییر فنی پیش رو در نرم افزار آن ، که به عنوان کاهش در عرضه آن تلقی می شود ، همچنین با گرم شدن سرمایه گذاران جدید موسسه در بخش رمزنگاری در میان سه ماهه خنک بیت کوین تاکنون ، افزایش یافت.

کریس وستون ، رئیس تحقیق در Pepperstone ، گفت: “Crypto از نظر نهادی مشارکت بسیار بیشتری نسبت به افرادی دارد که بازار را دنبال نکرده اند.”

وی با اشاره به نقش خود در DeFi افزود: “و همه آنها به اتریوم رفته اند. این یک سکه الگوی رفتاری نیست ، در واقع یک برنامه است.”

اما برخی از تحلیلگران می گویند ارزیابی رو به رشد ethereum با استفاده از داده ها در مورد میزان استفاده از آن پشتیبانی نمی شود.  تحلیلگران JP Morgan در گزارش مشتری 7 ماه مه نوشت: “ادامه اختلاف قیمت در مقایسه با فعالیت شبکه ، سوالاتی در مورد ارزیابی آن ایجاد می کند.”

بانک آمریکا گفت ، عواملی مانند تعداد آدرسهای دیجیتال فعال در شبکه آن با قیمتی در حدود 1000 دلار سازگارتر است.

در دنیای رمزنگاری ، اصطلاحات “اتریوم” و “اتر” مترادف شده اند.  از نظر فنی ، اتریوم شبکه زنجیره بلوکی است که برنامه ها در آن جاسازی شده است ، در حالی که اتر رمز یا ارز است که استفاده از این برنامه ها را مجاز یا محرک می کند.

ALTCOIN ها

بیت کوین ، بزرگترین ارز رمزنگاری شده ، روز دوشنبه به بالاترین سطح سه هفته ای بالاتر از 59،600 دلار رسید.  Dogecoin ، یک سازنده اخیر بهتر ، پس از ضرر در روز یکشنبه پس از اظهار نظر الون ماسک ، رئیس تسلا ، در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live ، جایی که وی گفت “سر و صدا” است ، تثبیت شد.

طی چند هفته گذشته تقاضای رمزارزهای کوچک تری مانند Dogecoin معروف به altcoins داشته و سهم بیت کوین از کل بازار ارزهای دیجیتال 2.5 تریلیون دلاری را به پایین ترین سطح در حدود دو سال گذشته رسانده است.

Dogecoin که از سال 2013 به عنوان یک شوخی در شبکه های اجتماعی آغاز شد ، در ماه گذشته بیش از 700 درصد افزایش یافته است.

بر اساس نظرات ماسک ، آخرین بار پس از افت 38 درصدی در 24 ساعت گذشته ، 0.51 دلار معامله شد.  او بعداً پس از معامله شرکت موشکی Musk SpaceX اعلام آرامش کرد که ارز رمزنگاری شده dogecoin با الهام از میم را به عنوان پرداخت قبول می کند.

براساس CoinMarketCap ، سکه مبتنی بر الگوهای رفتاری با سرمایه بازار 69 میلیارد دلار به چهارمین ارز دیجیتال تبدیل شده است.  در روز پنجشنبه ، به بالاترین رکورد 0.73 دلار رسید.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی