مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار
آخرین مطالب


در مجله روزاه دیلی مگ میتوانید به راحتی و به سادگی از جدید ترین اخبار روز ایران و جهان آگاه شوید

پیوندها


مرجع خبری روزانه دیلی مگ

مجله خبری روزانه دیلی مگ، محلی برای آگاهی سریع از اخبار


جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۵۹ ق.ظ

 

گروه وزرائی که توسط شورای GST تأسیس شده است ، به درخواست سیکیم برای اعمال Covid cess در بخشهای انرژی و دارویی ، تحمیل هرگونه کارگاه تولیدی را رد کرد و در عوض توصیه کرد که این مرکز یک بورس مالی به دولت اعطا کند.

مقامات آشنا به این حوادث گفتند که اعمال Covid cess بر تولید به کلی قانون جدید احتیاج دارد و مغایر اصل مالیات بر مصرف کالاها و خدمات (GST) است.

وزیر امور مالیاتی تجارت چاتیسگر TS Singh Deo ، که بخشی از یک عضو هفت بود ، گفت: “دولت حق تحمیل توقف فروش در خارج از ایالت را ندارد ، این مقررات در مورد مالیات یکپارچه بر کالاها و خدمات (IGST) وجود ندارد.” عضو جلسه GoM در روز پنجشنبه.

وی افزود: “شورای وزیران تخصیص یکباره حدود 250 روپیه ای را از مرکز پیشنهاد داده است.”

Sikkim پیشنهاد کرد نرخ Covid 1٪ گردش مالی در بخش دارویی و 0.1 Rs برای هر واحد انرژی تولید شده به مدت دو سال تحمیل کند ، بنابراین می توان برای تأمین هزینه ها در مقابل موج Covid دوم درآمد اضافی ایجاد کرد.

تا زمانی که برق در محدوده GST باشد ، از آن مالیات دریافت نمی شود.  مقام دوم گفت: در طول بحث ها ، یک نظر حقوقی در مورد اینکه ایالت ها می توانند از مصرف برق مالیات بپردازند ، ارائه شد.

وزارت دولت معتقد است که مصرف Covid امکان پذیر نیست و حتی اگر توصیه شود ، توسط کشورهای تولیدکننده دیگر به دنبال آن خواهد بود و منجر به مشکلات قانونی می شود.

در سال 2018 ، وزارت دولت ، تحت رهبری عضو سابق شورای GST و معاون نخست وزیر بهار سوشیل مودی ، به شورا توصیه کرد که به کرالا اجازه دهد 1٪ ces برای مدت دو سال برای تأمین بودجه کارهای مرمت در این ایالت جمع آوری کند.  دولت کرالا پس از طغیان در سال 2018 در این ایالت درخواست جمع آوری توقف کرده است.

محمدعلی مسعوددی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی